Ketkä julkkikset on ottaneet botoxia?
Kenen arvelette ottaneen botoxia tai muita täyteaineita? Kaunistaako botox?
Kommentit (63)
Iina Mikkonen
Sara Sieppi
Linda Lampenius
No suunnilleen kaikki. Olen itsekin ottanut ja olen ihan tavallinen opettaja.
Kyllä kuvasta näkee kuka on botoxia ottanut. Vanhemmiten ihon arvet näkyy vielä selvemmin.
Hirveitä noi ankkahuulet
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuvasta näkee kuka on botoxia ottanut. Vanhemmiten ihon arvet näkyy vielä selvemmin.
Hirveitä noi ankkahuulet
Miten näet botoxin. Se nimittäin ei OLE TÄYTEAINE
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on kuka ottaa?
Tottakai on väliä. Emmehän toivo, että nuoret pilaavat botoxilla kasvonsa varhain.
Vierailija kirjoitti:
No suunnilleen kaikki. Olen itsekin ottanut ja olen ihan tavallinen opettaja.
Suunnilleen kaikki? Höpö, höpö.
Täällä taas iloisesti sekaisin botox ja hyaluroni-täyteaineet! Taitaa AP tarkoittaa aloituksessa fillereitä, ei lihaksen lamaannuttajaa Sibelius-juonteille. Toinen on hermomyrkky, toinen esiintyy elimistössä luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä noi ankkahuulet
No niinkö on. Ei kuulu sulle moukka vittuakaan. Pidä turpasi kiinni toisten asioista. Ymmärrätkö?????
Vierailija kirjoitti:
Sivonen Koivukylässä on on ottanut boksin sijaan viinaa niin paljon että pöhöttynyt mt mielisairaaksi eläkkeelle jo nuorena. Hyyiii.....🐖🤮🤮🤮🤮🤮
Siksi kateellisena ja katkerana haukkuu puista neulasetkin.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinilla ei mielestäni otsan seutu enää liiku.
Miten vaikuttaa sun elämään. Vastaa kateellinen läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä huomionhakuinen Kerttu Rissanen, sehän itse kertoi että naamaan on Botoxia otettu.
Kuka mikä se on?
Ihmisestä käytetään sanaa 'hän', ei se!
Botoxista merkkejä ovat kiiltävä ja kupera otsa joka ei liiku. Hiusraja paennut ylös. Silmän yläpuolinen iho ja kulmakarvat laskeutuneet. Onhan noita jos kuinka paljon vaikka nimiä en kerro. Näkee juurikin eniten kiiltävän kuperasta botox-otsasta.
Ei botoxilla tule kiiltävä otsa tai paennut hiusraja eikä laskeutuneet kulmat. Kiiltävistä kestää max 2 vkoa ja taitavalla tekijällä ei tule näitä muitakaan lieveilmiöitä.
Maria kusenina
Pirkko arstila
Helena lindren
Frederik