Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
31441/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31442/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko Kärtsä tätä ketjua vai oliko vain sattumaa, että vlogissa saatiin heti vastaus siihen juoko Kärtsä bisseä vai ei 🤭 Mutta jees, ollaan Jerpan kanssa siinä suhteessa samiksia ettei kumpikaan tykätä kahvista eikä kaljasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31443/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla taida kuitenkaan ihan niin hurja meno olla kuin joksuilla ja wild youthilla UK-kiertueella back in the day. Nehän oli ihan päissään kokoajan.

Nuorempiakin ovat. Tossa mukana kuitenkin ihan aikuista miestä. 

Onhan Joksutkin aikuisia?

Ja itseasiassa Nace on suunnilleen K:n ikäinen.

Joidenkin väitteiden mukaan Nace ei juuri joisikaan, mutta minulle ei kyllä ole koskaan selvinnyt ovatko nuo faktaa vai jotain ficeistä tullutta.

Nacella on keliakia, pitää ainakin olutta välttää. Luulisin.

Vierailija
31444/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla taida kuitenkaan ihan niin hurja meno olla kuin joksuilla ja wild youthilla UK-kiertueella back in the day. Nehän oli ihan päissään kokoajan.

Joidenkin väitteiden mukaan Nace ei juuri joisikaan, mutta minulle ei kyllä ole koskaan selvinnyt ovatko nuo faktaa vai jotain ficeistä tullutta.

Nacella on keliakia, pitää ainakin olutta välttää. Luulisin.

Nace jossain haastattelussa sanoi ettei juo koska kerran veti överit ja hillui alasti exänsä poikaystävän edessä tai jotain. :D Muistaako kukaan tätä? Ei varmaan enää ryyppää mutta saattaa pari lonkeroa juoda, ei kai ihan absolutisti ole.

Vierailija
31445/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika tunti jäljellä enään äänestämään, jotka ei ole vielä äänestänyt

https://www.tumblr.com/rpftourney/764059591971569664/best-rpf-ship-roun…

Vierailija
31446/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta tän illan keikka alkaa?

Vierailija
31447/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietotoimiston mukaan klo 21. 

Vierailija
31448/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko Kärtsä tätä ketjua vai oliko vain sattumaa, että vlogissa saatiin heti vastaus siihen juoko Kärtsä bisseä vai ei 🤭 Mutta jees, ollaan Jerpan kanssa siinä suhteessa samiksia ettei kumpikaan tykätä kahvista eikä kaljasta.

Mulla on usein olo että joku heistä tätä lukee, kun usein osuu jutut niin hyvin kohdalleen siihen mitä täällä on aiemmin puhuttu 🤭

Vierailija
31449/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi joka keikka olla aina kello 21 Suomen aikaa :D

Vierailija
31450/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Showtime 22:00, on loppuunmyyty 💚!

Vierailija
31452/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan <3

https://www.tumblr.com/leopardom/764620636757884928/there-he-goes-again

Mikä toi karmea pelletaulu on?

Mäkin hätkähdin koska pelkään pellejä 😂 Olen nähnyt tuollaisen samanlaisen jossakin muuallakin, olisko joku tunnettu kuva.

Mä en pelkää mitään kuvia, minkälainen heikkis pitää olla, että pelkää pellejä kuvissa? 

Vau, sä oot kova !

Vierailija
31453/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on joko tosi nuori fani tai jollain tapaa kehitysvammainen ehkä, tai kirjolla jollain kohden janaa, tai sitten vaan rajaton parasosiaalinen aikuinen ihminen. 

Tuo kuvaus kyllä osuu suurimpaan osaan tämänkin palstan faneista!

Vierailija
31454/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nacella on keliakia, pitää ainakin olutta välttää. Lu

Muistan ton Nacen hillumisjutun myös 😀

Vierailija
31456/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yksi fani tuolla passissa 😔. Nyt se on huolissaan Jerestä. Mä sille nätisti vastasin niihin milloin tuutte Suomeen tulisin moikkaamaan teitä kentälle -juttuun.

Voisiko joku muu käydä nätisti sanomassa, että Käärijä on aikuinen ihminen ja osaa kyllä huolehtia itsestään.

Kyseessä on joko tosi nuori fani tai jollain tapaa kehitysvammainen ehkä, tai kirjolla jollain kohden janaa, tai sitten vaan rajaton parasosiaalinen aikuinen ihminen. Tai joku yhdistelmä? Kaipais äidillistä neuvoa, mutta en mä haluis taas sanoo.

Tai sit voidaan vaan ohittaa, ei tää mulle niin iso juttu ole. Ohittakaa tekin ilman v*ttuilua jos asia ei kosketa.

Mä näin sen vastauksen siihen lentokenttäkyselyyn, ja ajattelin että oli hyvin ja asiallisesti kirjoitettu, ja ihan hyvä että sanoit. Tuohon yhteen huolissaan olo kommenttiin en nyt vielä lähtis puuttumaan, katsotaan sitten jos sekin menee hänellä jankkaamiseksi niin saatan itsekin jotain sanoa.

Vierailija
31457/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere lopettanut viinan ja röökin ja ryhtynyt kuntoilee. Toisin sanoen haluaa pitää huolta itsestään, siksi säännölliset työajat. : )

Vierailija
31458/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo yksi fani tuolla passissa 😔. Nyt se on huolissaan Jerestä. Mä sille nätisti vastasin niihin milloin tuutte Suomeen tulisin moikkaamaan teitä kentälle -juttuun.

Voisiko joku muu käydä nätisti sanomassa, että Käärijä on aikuinen ihminen ja osaa kyllä huolehtia itsestään.

Kyseessä on joko tosi nuori fani tai jollain tapaa kehitysvammainen ehkä, tai kirjolla jollain kohden janaa, tai sitten vaan rajaton parasosiaalinen aikuinen ihminen. Tai joku yhdistelmä? Kaipais äidillistä neuvoa, mutta en mä haluis taas sanoo.

Tai sit voidaan vaan ohittaa, ei tää mulle niin iso juttu ole. Ohittakaa tekin ilman v*ttuilua jos asia ei kosketa.

Voitko jättää toisen fanin diagnosoinnin ihan ammattilaisille. 

Voin toki. Asioiden kanssa arjet työskentelevänä jotenkin vaan tunnistan jotain ns. normista poikkeavaa. En tietenkään ole just hänelle diagnoosia tässä antamassa.

Vierailija
31459/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko jättää toisen fanin diagnosoinnin ihan ammattilaisille. 

Voin toki. Asioiden kanssa arjet työskentelevänä jotenkin vaan tunnistan jot

Sitä suuremmalla syyllä luulisi ettet puhu tuollaisia muista. 

Nuo kommentit ei edes olleen mitenkään ihmeellisiä mitä nyt oli kirjoittanut. Ei mitään syytä ole puuttua. 

Vierailija
31460/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien on ollut kiellettyä ilmaista olevansa huolissaan jostain ihmisestä? Miksi se on nyt joku punainen vaate? Mun puolesta kaikki saa ilmaista huolensa ihan rauhassa, koska kyllä ne on ihan muut jutut somessa, mihin pitäisi puuttua, kaikki haukkumiset jne. Ei se toisen ihmisen huoli mitään vahinkoa aiheuta kellekään. Osoittaa vaan empatiaa.

Ketju on lukittu.