Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
30681/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySlo kertoi Plussalla että Joksut ovat jollain radiokanavalla 22.10 aamulla ja esittävät Bluzan 😍

Vierailija
30682/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masharik_band instassa klippejä eilisestä konsertista, missä Bojan veti dueton.

Jokeroutestonialla on kans paljon klippejä siitä, ja myös siitä vanhasta videosta, jolla esittää tota samaa biisiä ton saman bändin kanssa. Jos instassa jotain fanitiliä kannattaa seurata, niin ehdottomasti toi jokeroutestonia, sillä on aina kuvien ja videoiden lähteetkin näkyvissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30683/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän nuo toivoo, että tämä ketju kuolisi.

Vierailija
30684/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas luulen että haluavat ärsyttää/huomiota.

Vierailija
30685/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän toivovat, voi mennä aika kauan😂😂

Vierailija
30686/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten mitään suomenkielistä discord-serveriä Joksuille/Bojerelle? Siis sellaista johon voi matalalla kynnyksellä liittyä, vai pitääkö itse laittaa pystyyn?

Tykkään tumpun huumorista mutta alustana en siitä pidä. Ja discord on ainoa joka tulee mieleen jossa voisi heittää kommenttia nopeaan tahtiin kuten täällä.

En tiedä, miten discord suhtautuu suomen kieleen, siellä on tosi tarkat säännöt ja tiukka moderointi.

Vierailija
30687/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa lopettaa shippauksen. Vituttaisi vaan tuota porukkaa jos shippaus ei lopu eikä pääse enää häiriköimään 

Vierailija
30688/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten mitään suomenkielistä discord-serveriä Joksuille/Bojerelle? Siis sellaista johon voi matalalla kynnyksellä liittyä, vai pitääkö itse laittaa pystyyn?

Tykkään tumpun huumorista mutta alustana en siitä pidä. Ja discord on ainoa joka tulee mieleen jossa voisi heittää kommenttia nopeaan tahtiin kuten täällä.

En tiedä, miten discord suhtautuu suomen kieleen, siellä on tosi tarkat säännöt ja tiukka moderointi.

Ei suomen kieli ole Discordissa mikään este. Ja moderointi on serverikohtaista ja säännöt yhteisön itsensä päätettävissä. Toki on tietyt säännöt jotka koskevat koko Discordia esim. laittomuuksien osalta.

Vierailija
30689/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliskohan tänään vlogia? On tahti vähän hidastunut. Oliskohan noita keikkoja jo vedetty vähän nippuun noissa seuraavissa blogeissa, kun ei kai jokaisesta ole mitään järkeä omaa blogia tehdä?

Vierailija
30690/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa lopettaa shippauksen. Vituttaisi vaan tuota porukkaa jos shippaus ei lopu eikä pääse enää häiriköimään 

Ei vaan ne haluaa myös, että siirrytään johonkin piiloon, itse en lähde mihinkään pois.

Vierailija
30691/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrä miten shippaus loppuisi jos nämä vauvan ketjut poistuisi. Valtaosa shippauksesta tapahtuu ihan muualla, siksi mua ihmetyttää miten joku jaksaa nähdä vaivaa ja jankata täällä.

Vierailija
30692/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySlo kertoi Plussalla että Joksut ovat jollain radiokanavalla 22.10 aamulla ja esittävät Bluzan 😍

Oi kiva pääsee Bluza radiosoittoon tai no livenä vielä, mutta mitäs sen parempaa 😍

Vierailija
30693/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrä miten shippaus loppuisi jos nämä vauvan ketjut poistuisi. Valtaosa shippauksesta tapahtuu ihan muualla, siksi mua ihmetyttää miten joku jaksaa nähdä vaivaa ja jankata täällä.

Mua lähinnä kiinnostaa millä ne päivänsä täyttäisi sitten, jos jollain ilveellä saisikin täältä porukan häädettyä pois? 😄 Äkkiä ne ikävissään perässä tulisi. 

Vierailija
30694/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa vaan shippausta pois. En usko, että alustalla on merkitystä. 

Vierailija
30695/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä kiinnostaa millä ne päivänsä täyttäisi sitten, jos jollain ilveellä saisikin täältä porukan häädettyä pois? 😄 Äkkiä ne ikävissään perässä tulisi. 

Ei heistä ole keskustelemaan alustoilla joihin täytyy rekisteröityä. Siirtyisivät varmaan vaan johonkin muuhun vauvan ketjuun. Tietysti sitten on ne jotkut antifanit jotka myös näissä kirjoittelee, mutta tuskinpa hekään jatkaisivat. Anonyymisti on helppo huudella, reppanoita ovat.

Vierailija
30696/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan itseäni, kyseessä on yksi tyyppi. En teitittele arvottomia. 

Vierailija
30697/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit tulisi heti perässä. Siinä olisi vaan se että ne saisi heti heitettyä pois kun lähtisi laukalle

Vierailija
30698/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa vaan shippausta pois. En usko, että alustalla on merkitystä. 

Pois mistä? Täältä luultavasti vaan siirryttäisiin jonnekin muualle shippaamaan eli shippaamisen määrä tässä maailmassa ei vähenisi. :D

Vierailija
30699/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska täällä se menee yli, 

Voi viaton lapsi. Täällä se on tosi pientä. Ei mikään rikosnimike täyty.  Trollien jutut voi olla välillä vihapuhetta korkeintaan

Vierailija
30700/31974 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.