Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Masharik_band instassa klippejä eilisestä konsertista, missä Bojan veti dueton.
Jokeroutestonialla on kans paljon klippejä siitä, ja myös siitä vanhasta videosta, jolla esittää tota samaa biisiä ton saman bändin kanssa. Jos instassa jotain fanitiliä kannattaa seurata, niin ehdottomasti toi jokeroutestonia, sillä on aina kuvien ja videoiden lähteetkin näkyvissä.
Sitähän nuo toivoo, että tämä ketju kuolisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas luulen että haluavat ärsyttää/huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpähän toivovat, voi mennä aika kauan😂😂
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten mitään suomenkielistä discord-serveriä Joksuille/Bojerelle? Siis sellaista johon voi matalalla kynnyksellä liittyä, vai pitääkö itse laittaa pystyyn?
Tykkään tumpun huumorista mutta alustana en siitä pidä. Ja discord on ainoa joka tulee mieleen jossa voisi heittää kommenttia nopeaan tahtiin kuten täällä.
En tiedä, miten discord suhtautuu suomen kieleen, siellä on tosi tarkat säännöt ja tiukka moderointi.
Ne haluaa lopettaa shippauksen. Vituttaisi vaan tuota porukkaa jos shippaus ei lopu eikä pääse enää häiriköimään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten mitään suomenkielistä discord-serveriä Joksuille/Bojerelle? Siis sellaista johon voi matalalla kynnyksellä liittyä, vai pitääkö itse laittaa pystyyn?
Tykkään tumpun huumorista mutta alustana en siitä pidä. Ja discord on ainoa joka tulee mieleen jossa voisi heittää kommenttia nopeaan tahtiin kuten täällä.
En tiedä, miten discord suhtautuu suomen kieleen, siellä on tosi tarkat säännöt ja tiukka moderointi.
Ei suomen kieli ole Discordissa mikään este. Ja moderointi on serverikohtaista ja säännöt yhteisön itsensä päätettävissä. Toki on tietyt säännöt jotka koskevat koko Discordia esim. laittomuuksien osalta.
Tuliskohan tänään vlogia? On tahti vähän hidastunut. Oliskohan noita keikkoja jo vedetty vähän nippuun noissa seuraavissa blogeissa, kun ei kai jokaisesta ole mitään järkeä omaa blogia tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa lopettaa shippauksen. Vituttaisi vaan tuota porukkaa jos shippaus ei lopu eikä pääse enää häiriköimään
Ei vaan ne haluaa myös, että siirrytään johonkin piiloon, itse en lähde mihinkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrä miten shippaus loppuisi jos nämä vauvan ketjut poistuisi. Valtaosa shippauksesta tapahtuu ihan muualla, siksi mua ihmetyttää miten joku jaksaa nähdä vaivaa ja jankata täällä.
Vierailija kirjoitti:
LadySlo kertoi Plussalla että Joksut ovat jollain radiokanavalla 22.10 aamulla ja esittävät Bluzan 😍
Oi kiva pääsee Bluza radiosoittoon tai no livenä vielä, mutta mitäs sen parempaa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrä miten shippaus loppuisi jos nämä vauvan ketjut poistuisi. Valtaosa shippauksesta tapahtuu ihan muualla, siksi mua ihmetyttää miten joku jaksaa nähdä vaivaa ja jankata täällä.
Mua lähinnä kiinnostaa millä ne päivänsä täyttäisi sitten, jos jollain ilveellä saisikin täältä porukan häädettyä pois? 😄 Äkkiä ne ikävissään perässä tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa vaan shippausta pois. En usko, että alustalla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä kiinnostaa millä ne päivänsä täyttäisi sitten, jos jollain ilveellä saisikin täältä porukan häädettyä pois? 😄 Äkkiä ne ikävissään perässä tulisi.
Ei heistä ole keskustelemaan alustoilla joihin täytyy rekisteröityä. Siirtyisivät varmaan vaan johonkin muuhun vauvan ketjuun. Tietysti sitten on ne jotkut antifanit jotka myös näissä kirjoittelee, mutta tuskinpa hekään jatkaisivat. Anonyymisti on helppo huudella, reppanoita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan itseäni, kyseessä on yksi tyyppi. En teitittele arvottomia.
Trollit tulisi heti perässä. Siinä olisi vaan se että ne saisi heti heitettyä pois kun lähtisi laukalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa vaan shippausta pois. En usko, että alustalla on merkitystä.
Pois mistä? Täältä luultavasti vaan siirryttäisiin jonnekin muualle shippaamaan eli shippaamisen määrä tässä maailmassa ei vähenisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä se menee yli,
Voi viaton lapsi. Täällä se on tosi pientä. Ei mikään rikosnimike täyty. Trollien jutut voi olla välillä vihapuhetta korkeintaan
https://www.tumblr.com/consumingmen/764577732078321664/kris-pics-that-m…
Suloista Krisiä 🥰🥰
LadySlo kertoi Plussalla että Joksut ovat jollain radiokanavalla 22.10 aamulla ja esittävät Bluzan 😍