Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
No ihan selkeästi haluttiin nostetta sillä K:n videoon tuontiin ja tägillä, turha sitä on vähätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän täällä edelleen ole huumori sallittua, ilman että heitellään jotain "tosiuskovais-kuraa".
Samoin deluluilut ja mayhemit edelleen sekä sallittuja että suotavia!
Riippuen mitä ne on, oli jo vähän loukkaava juttu toi B:n tunkeminen johonkin K:n musavideoon, en tiedä.
Oliko myös loukkaavaa, kun Joksut tunkivat Kärtsän omaan musiikkivideoonsa ihan oikeasti?
Joksut laittoivat sekunnin K pätkän SSOL videoonsa ihan vain sen takia, että halusivat laittaa videoon Käärijä tägin, jolloin heidän video nousi mukaan K hakuihin. Tuo oli heti Viisujen jälkeen ja halusivat hyödyntää K hypeä (varmasti K:n suostumuksella). Vid
Silläkö tavalla ne kerää näyttökertoja?
Eipä sillä juuri näyttökertoja saa, huumoria lähinnä tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tuli siksi, kun siihen pakettimatkaan kuului se paluulento kahdelle varmaan, ei välttämättä tarvi olla mitään työjuttuja.
Niin no nythän me sit tiedetään haastattelun jälkeen, ettei se ainakaan siksi tullut, et saisi viettää Kn kanssa vielä lisää parisuhdeaikaa ja sexytimea.
Sexytimeä voisi olla myös ilman parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tuli siksi, kun siihen pakettimatkaan kuului se paluulento kahdelle varmaan, ei välttämättä tarvi olla mitään työjuttuja.
Niin no nythän me sit tiedetään haastattelun jälkeen, ettei se ainakaan siksi tullut, et saisi viettää Kn kanssa vielä lisää parisuhdeaikaa ja sexytimea.
Sexytimeä voisi olla myös ilman parisuhdetta?
Meinaatko et olis julkisesti mielensäpahoittaja kun luullaan suhdetta Kn kanssa ja sit salaa p*nee sen kanssa?
Oma tulkintasi toi mielensä pahoitus, ei kai täällä kukaan voi tietää, eikä kuulu meille muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla? Harrastatko sinä seksiä vain parisuhteessa? Että varsinaisesti emme tuolla perusteella tiedä paljoakaan. Eikä meidän oikeasti tarvitsekaan
Nyt pää pois sieltä perseestä. Jos juuri shippaus ja viittaukset mieskumppanin mahdollisuuteen olisi se suuri ongelma kylä asiaan puututtaisiin muuten kuin tuolla tavalla keskittyen lähinnä johonkin tyttö rannalla tapaukseen. Sehän Bojania eniten oli selkeästi loukannut.
Haluaisin munaa. Tai itse asiassa ihan ikioman munan 🥹
Vierailija kirjoitti:
Härpäkkeeltä stoori!
Sieni mäkkärissa :D Eikö sillä ole muita kun nuo esiintymisasut mukana.
Mua naurattaa toi Häärijän stoorin "levyraati" ja kiinnitin taas huomiota niiden käsien kokoeroon.
Vierailija kirjoitti:
Strutsin? Kanan? Viiriäisen? Vai kenties suklaisen?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas "vai kenties sukulaisen" 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härpäkkeeltä stoori!
Ei sillä oo. Mut kova on esiintymistarve.
Vierailija kirjoitti:
Kärpällekin tarjottiin eilen keikalla😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä fiilistellyt ihan sitä, että heistä oikeasti Euroviisuissa olemisen jälkeen on tullut niin hyviä ystäviä, että olivat nyt viikon lomalla yhdessä ja sen jälkeen vielä tulivat Suomeenkin yhdessä, riippumatta siitä oliko Bojanilla Kärpyn lisäksi jokin toinenkin syy Suomeen tuloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härpäkkeeltä stoori!
Se on kyllä taitava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härpäkkeeltä stoori!
Se on kyllä taitava!
Kärpässieni se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas "vai kenties sukulaisen" 🤭
Blot twist
Kiitos veikkauksesta