Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tota Bojanin Suomen-pyörähdystä, kun siitä tossa oli puhe, että luulen että siihen liittyy joku työjuttu, en tiedä oisko nyt kuitenkaan Kärpän musavideo, mutta jotain työhön liittyvää se on. Selviääkö se koskaan meille mitä, en tiedä. No, tai eiköhän siitäkin joku jossain kohtaa Bojanilta kysele..eri asia on mitä vastaa tai vastaako mitään.
Jos niillä on se suomalainen keikkamyyjä, kuten jossain mainittiin, ehkä he tapasivat vierailun aikana.
Se on mahdollista, mutta ei se olisi ollut vierailun syy, koska moiset paltsut hoidetaan tyypillisesti etänä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä me tiedetään kuinka suunniteltu se Lissaboni loppujen lopuksi oli. On voinut olla myös ihan extempore. Kaikki on mahdollista 🤷
No, se lapsuuskaveri kyllä kirjoitti yhteiskuvaan, että vihdoinkin. Siitä saattaisi päätellä, että ehkä oli ollut suunnitelmissa vaikkapa just se suora siirtyminen Kyprokselta Lissaboniin, mutta Bojan ei sitten vielä malttanutkaan erota Kärtsästä. Tai jotain vastaavaa. Että suunniteltu reissu se Lissabon oli ihan selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tota Bojanin Suomen-pyörähdystä, kun siitä tossa oli puhe, että luulen että siihen liittyy joku työjuttu, en tiedä oisko nyt kuitenkaan Kärpän musavideo, mutta jotain työhön liittyvää se on. Selviääkö se koskaan meille mitä, en tiedä. No, tai eiköhän siitäkin joku jossain kohtaa Bojanilta kysele..eri asia on mitä vastaa tai vastaako mitään.
Jos niillä on se suomalainen keikkamyyjä, kuten jossain mainittiin, ehkä he tapasivat vierailun aikana.
Se on mahdollista, mutta ei se olisi ollut vierailun syy, koska moiset paltsut hoidetaan tyypillisesti etänä.
-eri
Totta. Tämä Suomen-pyrähdys lienee niitä asioita, joihin emme saa vastausta, siis todellista sellaista, ellei sitten tosiaan Boitsu näy jossain videossa tms 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä nyt näköjään se että edes kirjoittaa samaan lauseeseen Kärtsän ja Bojanin on tosishippausta. Minähän deluilen edelleen niin maan penteleesti kaikesta.
Tuo sana tosishippaus on tämän palstan typerä keksintö. Muualla ihan vaan shipataan, tuollaista tosi-ilmiötä ei tunneta.
Taitaa tarkoittaa sitä ilmiötä, että fakta ja fiktio mennyt sekaisin ja uskotaan fiktio todeksi. Ja sitten lähetellään näitä kirjeitä yms.
Eipäs tarkoita, en ikinä lähettelis mitään kirjeitä kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Totta. Tämä Suomen-pyrähdys lienee niitä asioita, joihin emme saa vastausta, siis todellista sellaista, ellei sitten tosiaan Boitsu näy
Ihan kun sulla olisi joku taka-ajatus kuitenkin, että sinun kuuluisi saada siihen todellinen vastaus. Ehkä olette onnellisia, ette saa, kun se mahdollistaa sen, ette voitte keskiä satoja teoriata, niin kuin olette jo tehneet ja jokainen voi oman totuutensa siitä reissusta tänne postata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä me tiedetään kuinka suunniteltu se Lissaboni loppujen lopuksi oli. On voinut olla myös ihan extempore. Kaikki on mahdollista 🤷
No, se lapsuuskaveri kyllä kirjoitti yhteiskuvaan, että vihdoinkin. Siitä saattaisi päätellä, että ehkä oli ollut suunnitelmissa vaikkapa just se suora siirtyminen Kyprokselta Lissaboniin, mutta Bojan ei sitten vielä malttanutkaan erota Kärtsästä. Tai jotain vastaavaa. Että suunniteltu reissu se Lissabon oli ihan selkeästi.
Vihdoinkin voi viitata ihan vaan siihen että
vihdoinkin löytyi aikaa tavata tm, ei välttämättä ollenkaan siihen että Bojanin ois sinne ollut tarkoitus aiemmin mennä. Mulle tulee ehkä ennemmin mieleen se että B tuli Suomeen kuluttamaan aikaa ennen Lissaboniin menoa, jos heille ei vaikka köynyt aiemmin tms.
Kukaan ei kyseenalaista sitä että paksusuolen poisto ei voisi aiheuttaa sellaisia vaivoja että keikan alkaminen viivästyy. Mutta kun se oli selvästi läppä kun K sanoi niistä vatsavaivoista livessä. Ja ei kai ne olisi sitä liveä aloittaneet tuntia etuajassa jos Klla oli vatsavaivoja, ihan selkeästi luulivat että keikka on alkamassa
Ei sen ees tarvi olla ollut läppä, mutta ei siis selkeestikkään ollut syy keikan myöhästymiseen. Luulen, et aika viime tipassa saaneet tiedon, että joillakin katsojilla kerrottu myöhäisempi alkamisaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä nyt näköjään se että edes kirjoittaa samaan lauseeseen Kärtsän ja Bojanin on tosishippausta. Minähän deluilen edelleen niin maan penteleesti kaikesta.
Tuo sana tosishippaus on tämän palstan typerä keksintö. Muualla ihan vaan shipataan, tuollaista tosi-ilmiötä ei tunneta.
Se on siitä, että ihmiset shippaa erilailla.
Tosishippaajat on tosielämän suhteen toivojia tai odottajia.
Kyllähän minäkin toivon, vaikka tiedän ettei toiveitani koskaan tule tapahtumaan. En silti pidä itseäni tosishippaajana, vaan olen ihan tyytyväinen mielikuvituksen tuotosten kanssa 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Totta. Tämä Suomen-pyrähdys lienee niitä asioita, joihin emme saa vastausta, siis todellista sellaista, ellei sitten tosiaan Boitsu näy
Jaa siis mihin asiaan todistusta? Onhan B Suomessa nähty.
Ihan kun sulla olisi joku taka-ajatus kuitenkin, että sinun kuuluisi saada siihen todellinen vastaus. Ehkä olette onnellisia, ette saa, kun se mahdollistaa sen, ette voitte keskiä satoja teoriata, niin kuin olette jo tehneet ja jokainen voi oman totuutensa siitä reissusta tänne postata.
mitäs h*lvettiä 😅? Ei mulla ole minkäänlaisia taka-ajatuksia asian suhteen, kunhan totesin mitä mietin. Olen utelias ihminen luonteeltani ja tottakai mua kiinnostaa toikin asia, mutta pystyn aivan hyvin elämään näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tarkoittaa sitä ilmiötä, että fakta ja fiktio mennyt sekaisin ja uskotaan fiktio todeksi. Ja sitten lähetellään näitä kirjeitä yms.
Itse en usko kirjeen lähettäjää shippaajaksi välttämättä edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen uutinen tuli vastaan ja tuli Kärtsänkin eturiviläiset mieleen. The Pretenders pyytää eturivin faneja siirtymään keikoilla taaemmas, jotta toiset pääsevät eteen. Nuo ulkomaan keikat on Käärijälle varmaan eri tavalla antoisia siitäkin syystä, että eturivi ei ole siellä aina se sama.
Paitsi että, kyllä iso porukka samoja eturiviläisiä kiertää tuolla Eurotourilla, ja ovat tosiaan aina siellä eturivissä. Tietysti ehkä enemmän uusia kasvoja kuin Suomen keikoilla, mutta silti.
Korjaan nyt kyllä. Suomalaisia ei ole ollut kovin montaa, veikkaisin että alle 10. Kaikilla keikolla hekään eivät todellakaan ole olleet, Osa oli parilla ekalla, osa useammalla, joku kävi välillä muutamia päiviä töissä Suomessa. Sitten on näitä ulkki
Jep enemmänkin ollut näitä vakkari ulkomaalaisfaneja ja heitäkin vaihtelevasti. Ja mitä tietoa jonosta oon saanut, niin paljon ollut nimenomaan paikallisia faneja jonottamassa.
Jaa siis mihin asiaan todistusta? Onhan B Suomessa nähty.
eri, mutta varmaankin tarkoitti syytä tuolle Suomen-visiitille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojan menee tekemään Härtsän kanssa jonkun yhteisbiisin niin en kuuntele enää ikinä yhtään Joker Outin kappaletta ja poistan ne mun spotifystä
Sama.
Haittaako noin paljon yksi featti, että canceloisitte koko bändin? Mitä tää Häärijä-viha on?
Täällä tunnutaan vihaavan koko K:n lähipiiriä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en ymmärrä miksi halutaan täysin kieltää, että K:llakin voisi olla joskus jotain vaivaa.
En ole tuollaista sanonut. Näin vaan sen liven. Ensin kerrottiin oikea syy ja sitten lähti läppä lentämään. Ainoa läppä jota nyt levitellään on tuo vaikka oli niitä muitakin. Tuo vaan makein mässäiltävä ja väärin ymmärrettävä.
Mikset huolissasi kuin vain Jesse saa palkkaa?!
Se varmaan, että se yhdistettiin siihen myöhästymiseen ja ihmiset on huolissaan, onko esiintynyt kovissa kivuissa. Voi hyvin olla, ettei välttämättä vatsakivut olleet vitsiä, mutta luulen niiden ikävä kyllä olevan arkea hänelle ja osaa elää niiden kanssa, myös esiintyä.
Just näin. Jerppa sanoi jossain videossa ihan tän vuoden puolella ohi mennen et hällä on mahavaivaa 24/7 muutenkin. Perussairaus on hänellä sellainen, että todennäköisesti oireilee jollain tavalla vähän jatkuvasti, mutta varmasti on oppinut sen kanssa elämään ja pystyy yleensä esiintymään ihan normaalisti. Mutta kuka tietää millaisia tuntemuksia ja oireita hänellä on, kun on sairauden suhteen ns huonompi päivä ja se voi varmaan vaikuttaa fiilikseen ja energiatasoon myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojan menee tekemään Härtsän kanssa jonkun yhteisbiisin niin en kuuntele enää ikinä yhtään Joker Outin kappaletta ja poistan ne mun spotifystä
Sama.
Haittaako noin paljon yksi featti, että canceloisitte koko bändin? Mitä tää Häärijä-viha on?
Täällä tunnutaan vihaavan koko K:n lähipiiriä :(
häh. pientä liioitettelua nyt. Mä en edes tunne K:n lähipiiriä, ei ole mitään mielipidettä kenestäkään muusta, mutta Härtsää pidän turhana huumorihahmona ja toivon että Bojan ei hänen kanssaa mitään vitsibiisiä tee. ja huom. siitä hahmosta en pidä, ihmisestä hänen takanaan ei mitään mielipidettä kun en tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin voi viitata ihan vaan siihen että
vihdoinkin löytyi aikaa tavata tm, ei välttämättä ollenkaan siihen että Bojanin ois sinne ollut tarkoitus aiemmin mennä. Mulle tulee ehkä ennemmin mieleen se että B tuli Suomeen kuluttamaan aikaa ennen Lissaboniin menoa, jos heille ei vaikka köynyt aiemmin tms.
Edellisestä tapaamisesta ei tainnut olla edes kuukautta joten ei he ainakaan harvoin ole tavanneet
Ette edes tiedä B:n suuntautumista tai mitkä viestit loukkaa? Ei hän shippausta kieltänyt edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko sattuneet huomaamaan, että Jerppa ei näytä käyttävän nuuskaa tällä hetkellä ja keikkojen aikana näyttää juovan vettä. Kukaan ei myöskään tiedä onko muissa lounasruokien laseissa moctaileja vai jotain muuta, silloin kun muu krew juo olutta. Näyttäisi siltä, että ainakin nyt kiertueella on vähentänyt selvästi, ellei jopa kokonaan lopettanut.
Ja hei, se ei varmaankaan kuitenkaan ole vauvapalstan provoilijan ansiota, että koitapa etsiä elämääsi joku muu tarkoitus.
Ai oikein mocktaileja, ootko olevinas hienompikin ihminen, kun et osaa suomalaista versiota alkoholittomasta juomasta käyttää ? Vai oletko sellainen vähän muita hienompi vegaani?
Tervetuloa sieltä susirajan takaa ihan tänne sivistyneistön pariin
Eri ihminen täältä susirajan toiselta (paremmalta) puolelta huutelee, ettei ole kovin sivistynyttä huudella mitään sivistyneistö-juttua samalla kun vänkää jonkun möllikän kanssa mocktail-termistä.