Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itseasiassa miettinyt tuota Bojere kanavaa discordiin. Joskus kun ehdotin ehdotus tyrmättiin
Kv-Discordiin ei kyllä mitenkään kuulu bojere. Perustakaa oma ja saatte omat säännöt ja voitte itse moderoida. Ei pitäis olla vaikeaa.
Kv-discord on pysynyt ihanan siistinä ja hyvän mielen paikkana, vaikka siellä on myös shippaajia.
Discordin koko pointtihan on se, että kuka tahansa voi siellä perustaa oma palvelimen omine sääntöineen. Tietysti lait ja tyypilliset säännöt liittyen esim. prnokuviin pätevät, mutta muuten sitä voi moderoida niin kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itseasiassa miettinyt tuota Bojere kanavaa discordiin. Joskus kun ehdotin ehdotus tyrmättiin
Kv-Discordiin ei kyllä mitenkään kuulu bojere. Perustakaa oma ja saatte omat säännöt ja voitte itse moderoida. Ei pitäis olla vaikeaa.
Kv-discord on pysynyt ihanan siistinä ja hyvän mielen paikkana, vaikka siellä on myös shippaajia.
Mutta ei siellä erikseen ole mitään shippauskanavaa kuitenkaan. Kyllä noilla yleisillä kanavilla on ihan asialinjoilla eli musan ja keikkojen yms. ympärillä jutut pyörineet, ei se shippaus mitenkään erityisen näkyvästi siellä ole esillä, eikä ole tarkoituskaan. Dz-kanavalla on varmasti vähän muutakin, mutta ei sekään mikään shippikanava kai ole. Itse en ole sinne edes rekisteröitynyt, kun aika ei riitä muutenkaan.
Ai yksi kaivelee K:n luulemiansa yksityisen elämän asioita ja sitten kritisoi jotain shippausta? Et itse nyt kunnioita K tai B sanomisia.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä nyt näköjään se että edes kirjoittaa samaan lauseeseen Kärtsän ja Bojanin on tosishippausta. Minähän deluilen edelleen niin maan penteleesti kaikesta.
Samoin! Onko joillakin huumori niin kateissa täällä, ettei saa enää Boitsusta ja Kärtsästä puhua samassa lauseessa.
Heti huudetaan "tosiuskovaisuutta" jos vähänkin deluluilee tai mayhemöi. Tämä on edelleen shippaus-ja fiilistely ketju.
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa lopettaa shippauksen. Vituttaisi vaan tuota porukkaa jos shippaus ei lopu eikä pääse enää häiriköimään
Trolleja ei kiinnosta sun aihe, vaan he siirtyvät samantien muihin ketjuihin trollailemaan aina sitä mukaa, kun joku ketju poistuu. Heille on ihan sama, että mitä ketjussa puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, siellä on modet, jotka viskaa pihalle, jos sääntöjä ei noudata. Siellä on myös oma K18 kanava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä nyt näköjään se että edes kirjoittaa samaan lauseeseen Kärtsän ja Bojanin on tosishippausta. Minähän deluilen edelleen niin maan penteleesti kaikesta.
Tuo sana tosishippaus on tämän palstan typerä keksintö. Muualla ihan vaan shipataan, tuollaista tosi-ilmiötä ei tunneta.
Ei ole paatin keksintö, sitä joku ankeuttaja tms. alkoi viljellä Boitsun haastiksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei siellä erikseen ole mitään shippauskanavaa kuitenkaan. Kyllä noilla yleisillä kanavilla on ihan asialinjoilla eli musan ja keikkojen yms. ympärillä jutut pyörineet, ei se shippaus mitenkään erityisen näkyvästi siellä ole esillä, eikä ole tarkoituskaan. Dz-kanavalla on varmasti vähän muutakin, mutta ei sekään mikään shippikanava kai ole. Itse en ole sinne edes rekister
Dz ei ole shippausta varten, siellä jutellaan vaan K:sta. Kannattaa perustaa ihan oma kanava, kv-discord ei muutenkaan ole shippausta varten, vaikka heitä siellä joitan onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa lopettaa shippauksen. Vituttaisi vaan tuota porukkaa jos shippaus ei lopu eikä pääse enää häiriköimään
Trolleja ei kiinnosta sun aihe, vaan he siirtyvät samantien muihin ketjuihin trollailemaan aina sitä mukaa, kun joku ketju poistuu. Heille on ihan sama, että mitä ketjussa puhutaan.
Tässä tapauksessa kyllä osa vaikuttaa ihan aiheeseen jollain lailla perehtyneiltä, eivät muuten tietäisi Joker Out ketju on shippiketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sana tosishippaus on tämän palstan typerä keksintö. Muualla ihan vaan shipataan, tuollaista tosi-ilmiötä ei tunneta.
Ei ole paatin keksintö, sitä joku ankeuttaja tms. alkoi viljellä Boitsun haastiksen jälkeen.
On tätä aina silloin tällöin käytetty jo aiemminkin, mutta entä sitten.
Miten veikkaatte et seksuaaliset paineet puretaan keikkakiertueella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan mitään paikkaa, jonne nämä sekopäät ei löydä, jossa voisi hyvillä mielin jatkaa fiilistelyä ja shippausta? Raskaaksi on muuttunut taas ja ei jaksais. Tiedän, voi pysyä poissakin, ei sillä.
Tulisin sun mukaan heti, jos olisi suomenkielinen paikka jonne anti-shippaajat ja trollit ei pääsisi.
Älkää nyt tollasen takia paetko, ei nämä kauaa jaksa.
Joo ja fiksuina jätettäis jo vastaamatta sen meuhkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten veikkaatte et seksuaaliset paineet puretaan keikkakiertueella?
Suihkussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän täällä edelleen ole huumori sallittua, ilman että heitellään jotain "tosiuskovais-kuraa".
Samoin deluluilut ja mayhemit edelleen sekä sallittuja että suotavia!
Riippuen mitä ne on, oli jo vähän loukkaava juttu toi B:n tunkeminen johonkin K:n musavideoon, en tiedä.
Oliko myös loukkaavaa, kun Joksut tunkivat Kärtsän omaan musiikkivideoonsa ihan oikeasti?
Joksut laittoivat sekunnin K pätkän SSOL videoonsa ihan vain sen takia, että halusivat laittaa videoon Käärijä tägin, jolloin heidän video nousi mukaan K hakuihin. Tuo oli heti Viisujen jälkeen ja halusivat hyödyntää K hypeä (varmasti K:n suostumuksella). Videollahan oli paljon WY poikia, mutta heitä ei edes tägätty. On siis vähän eri asia kuin B näyttelemässä K:n videolla, johon en oikein jaksa uskoa.
Boitsu on ihana ja Kärtsy on ihana!
Yhdessä säteilevät onnea, iloisuutta, lämpöä ja energiaa! 💙💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän täällä edelleen ole huumori sallittua, ilman että heitellään jotain "tosiuskovais-kuraa".
Riippuen mitä ne on, oli jo vähän loukkaava juttu toi B:n tunkeminen johonkin K:n musavideoon, en tiedä.
Oliko myös loukkaavaa, kun Joksut tunkivat Kärtsän omaan musiikkivideoonsa ihan oikeasti?
Joksut laittoivat sekunnin K pätkän SSOL videoonsa ihan vain sen takia, että halusivat laittaa videoon Käärijä tägin, jolloin heidän video nousi mukaan K hakuihin. Tuo oli heti Viisujen jälkeen ja halusivat hyödyntää K hypeä (varmasti K:n suostumuksella). Videollahan oli paljon WY poikia, mutta heitä ei edes tägätty. On siis vähän eri asia kuin B näyttele
He olisi voineet lisätä sen tägin ihan vaikka K ei olisi ollut videolla. Heillä on ennenkin ollut mm. Taylor Swift tägeissä.
Vierailija kirjoitti:
B tuli siksi, kun siihen pakettimatkaan kuului se paluulento kahdelle varmaan, ei välttämättä tarvi olla mitään työjuttuja.
Niin no nythän me sit tiedetään haastattelun jälkeen, ettei se ainakaan siksi tullut, et saisi viettää Kn kanssa vielä lisää parisuhdeaikaa ja sexytimea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksut laittoivat sekunnin K pätkän SSOL videoonsa ihan vain sen takia, että halusivat laittaa videoon Käärijä tägin, jolloin heidän video nousi mukaan K hakuihin. Tuo oli heti Viisujen jälkeen ja halusivat hyödyntää K hypeä (varmasti K:n suostumuksella). Videollahan oli paljon WY poikia, mutta heitä ei edes
Silläkö tavalla ne kerää näyttökertoja?