Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö K siis muuten itse nuo kaikki meikit nyt tällä kiertueella? Ei taida ketään muuta olla, joka niitä teksi ja ainakin siinä yhdessä vlogissa nähtiin pieni välähdys hänen meikkaamisesta? On nimittäin mielestäni ollut tosi onnistuneet meikit. Ei liian överit, mutta K kuitenkin ollut jotenkin ihan erityisen kauniina. Muistan kun joskus aikoinaan julkaisi stoorin siitä, kun ensimmäisiä kertoja harjoitteli itse meikkaamista, niin pitkälle on kyllä tultu siitä, jos tuo on kaikki hänen omaa kädenjälkeä.
Se oiskin hauska, jos joku piuhamies ois salaa make up -artisti :D Ei vais, hyvältä on näyttänyt.
Tai Veikko! Hänhän jo kunnostautui asettelemalla Kärtsän päälle karkki-rintsikoita. :D
Veikkohan se varmasti on, monitoimimies😅
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että K:n avoimaisuus ja vilpöttömyys ja sekin, että K tykkää rikkoa rajoja ja häpeöttömuus mikä varmaan B:ssä herätti huomiota ja kiinnostusta, koska K:n kanssa B pääsee pois kaikesta kuormasta.
Avoimuus, vilpittömyys ja häpeämättömyys, hienosti kiteytetty! Nuo asiat Kärtsässä itseenikin vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö K siis muuten itse nuo kaikki meikit nyt tällä kiertueella? Ei taida ketään muuta olla, joka niitä teksi ja ainakin siinä yhdessä vlogissa nähtiin pieni välähdys hänen meikkaamisesta? On nimittäin mielestäni ollut tosi onnistuneet meikit. Ei liian överit, mutta K kuitenkin ollut jotenkin ihan erityisen kauniina. Muistan kun joskus aikoinaan julkaisi stoorin siitä, kun ensimmäisiä kertoja harjoitteli itse meikkaamista, niin pitkälle on kyllä tultu siitä, jos tuo on kaikki hänen omaa kädenjälkeä.
Se oiskin hauska, jos joku piuhamies ois salaa make up -artisti :D Ei vais, hyvältä on näyttänyt.
Tai Veikko! Hänhän jo kunnostautui asettelemalla Kärtsän päälle karkki-rintsikoita. :D
Voi Veikko 😅 Isoilla kourilla koittas levittää mascaraa Jeren pitkiiiiin ripsiin ja kajaalit ..
Vierailija kirjoitti:
Pieni välihuomio: Tomppa ja Kiro näemmä taas jotain kokkaa. (Kiron stoori)
Kiroshere vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, mitä nämä shippareille nalkuttajat tekee shippaus-keskustelussa.
Perustakaa oma anti-shippaus keskustelu jonnekin muualle.
Sitten ihmettelette, että niitä poistuu täältä.
Itse ohittelen ne sujuvasti, mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa ne pänniä, kun kolmatta päivää putkeen marmatetaan täällä. Varsinkin, kun sillä ei mitään vaikutusta edes ole.
Toisesta ketjusta ei ole paljon tänne varaa huudella, mitä ovat omalla toiminnallaan juoruja levitelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, mitä nämä shippareille nalkuttajat tekee shippaus-keskustelussa.
Perustakaa oma anti-shippaus keskustelu jonnekin muualle.
Sitten ihmettelette, että niitä poistuu täältä.
Itse ohittelen ne sujuvasti, mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa ne pänniä, kun kolmatta päivää putkeen marmatetaan täällä. Varsinkin, kun sillä ei mitään vaikutusta edes ole.
Ei tämä ole mikään shippausketju! Missä niin on sanottu?!
Vettu kun vetuttaa shippaajaa kuin pientä oravan poikasta
Vierailija kirjoitti:
Itsellä otti silmään siinä uudessa Bojanin haastiksessa yksi asia joka toki voi johtua käännöksestä tai, ehkä vaan kiinnitin liikaa ohimenevään asiaan huomiota.
Kun puhutaan niistä Bojanin saamista kirjeistä ja huhuista yms Bojan mainitsee miten häntä on sanottu huonoksi poikaystäväsi kun ei ole tarpeeksi tekemisissä Käärijän kanssa ja siinä yhteydessä erityisesti korostaa miten samalla hetkellä on puhelimessa Käärijän kanssa. Tuossakin yhteydessä piti korostaa kontaktin määrää. Sehän se tärkein tuossa kohtaa on. 😄
Niin eli ei halua häivyttää heidän suhdettaan, vaikka ei pidä parisuhde vihjailuista tai noista kirjeistä. Haluaa kertoa, että kohtelee K:ta hyvin eli kirjeet ei pidä paikkaansa missään syytetään muuta.
Niin miksi shippaajien pitää piilotella harrastuksensa jopa ketjuun joka harhauttavasti koskee aivan muuta. Kertoo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Veikko 😅 Isoilla kourilla koittas levittää mascaraa Jeren pitkiiiiin ripsiin ja kajaalit ..
Tuo koko karkki-rintsikkatilanne ja Kärpyn pyyntö "Veikko tuu auttamaan" niiden rintsikoiden laittamisessa oli kyllä hulvatonta.
Vierailija kirjoitti:
Itselläsihän tässä on paha olo?
Tästähän se juu alkoi, marketoista
Tämähän oli sarkasmia, eikö
T. Yks Marketta, joka ei koskaan ole poistanut mitään
Kärppy ja Boitsu säteilee yhdessä!
Heidän lämpimät välinsä näkyy kauas.
He ovat samalla aaltopituudella, samaa aivosolua.
Ihanaa, kun ovat löytäneet toisensa ja saaneet toisistaan tärkeän ihmisen, joka tukee ja auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain videota rintsikoiden pukemisesta? Oon nähnyt vaan kuvia Kärtsystä ne päällä.
En oo kyllä missään muualla nähnyt näin paljon vänkäystä tuosta haastattelusta kuin näillä palstoilla 😅 Edes siellä X:n juorusivulla, vaikka sielläkin kinastellaan milloin mistäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikko-parka 😆 Missä Jesse oli? Olis voinut laittaa kiinni saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläsihän tässä on paha olo?
No eipä kyllä ole
Olen oikein tyytyväinen kun shippaajat on pistetty vähän miettimään. Minusta aihetta on.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti Amsterdamin pörrötukka ja meikki oli upea yhdistelmä. Ja samaa olen miettinyt, että Kärtsä meikkaa kyllä nätisti, jos on ite meikkinsä tehnyt eurotourilla. Erityisesti eron huomaa, kun vertaa Härtsään, jolla kajali on paljon paksumpaa eikä ole häivytetty rajauksia kunnolla.
Kärtsältä uus tiktok! https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/764499285739978752/new-tiktok…