Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuo jankkaus jo loppua! Miksi kukaan enää vastailee!
Huippu keikka menossa, linkkejä ja kuvia tulee.
Hukkuvat ton jakkauksen sekaan!
No mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään Kärtsän keikat, enkä ole avannut ainuttakaan linkkiä, enkä avaa. Kiinnostaa enemmän vaikka sitten tuo jankkaus, koska se liittyy edes jollain tavalla jokereihinkin, joiden takia oon tässä ketjussa. Ja joo oon säälittävå, ei ole muuta elämää eikä tekemistä iltaisin kun roikkua vauvapalstalla.
Ei kiinnosta minuakaan. Joost tuli nähtyä jo Ruississa, ei mitään uutta siinä minulle.
Olin ruississa mutta en kylläkään mennyt Kärtsän keikkaa katsomaan joten en Joostia sielläkään nähnyt. En ole muuten edes kuullut Trafikia. Yleensä noita Kärtsän biisejä soitetaan jumppasoittolistoissa niin siellä ehkä jossain kohtaa tulen väkisinkin kuulemaan.
Joostin parta 🤩
Onpa kiva että ehti paikalle. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärpyn titties! Annaliisat!!!!
Noi hiukset😍 Ja ehkä vähän muukin hmmmm
💚💙💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset, meikki, kroppa, housut ja onnellisuus sekä tanssi. Kun oli puhe missä Kärtsän seksikkyys ilmentyy niin just tässä 🔥
Ihana K ja Joost. Ja Krista. Taas tuollainen hyvän mielen keikka vaikutti olevan. 💚🔥💙 Hienoa että K:n ystävät ja uraan liittyvät henkilöt vierailee keikoilla. Kristaankin taisi tutustua jo Viisujen aikaan. Nyt vielä Erika Pariisissa. Tulisikohan Tommy Lontooseen.
Vierailija kirjoitti:
Joostin parta 🤩
Niin, eihän se siihen tilaa vartavasten ois varmaan järkännytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gaah, ei hitto kun se näyttää UPEALTA! Ja toi tukka, ihan best just otsis tolleen osin eteen vedettynä 🤩
Onnn! (Ja onkohan Krista meikannut?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti tajua miksi Bn piti kertoa mistä maasta on saanut jotain sekokirjeitä. Olishan se voinut kertoa tuosta kirjehommasta ilman, et mainitsee maata. Nyt tuli vain paska fiilis ja tunne et halusi painaa Suomea alas. Kuitenkin täällä B on saanut 99 prosenttisesti pelkkää hyvää niin henk.kohtaisesti kuin uransa puolesta. 😢
Mitä sitten? Uskon että halusi samalla kohdistaa sen palautteen ns. suoraan sille ihmiselle, koska selkeesti saa postia tasaisesti eikä kyse ole mistään yksittäisestä viestistä.
No menikö se palaute nyt suoraan sille sekopäälle? Ei mennyt, vaan paska fiilis tuli muillekin. Sama kuin yksi työtiimistä mokaa ja kaikille pidetään puhuttelu yleisesti. Yleensä se mokannut ei edes t
Harmi kun ei voi lainata, mutta hänelle joka toivottaa terapiaan. Olen käynyt jo ja suosittelen lämpimästi. Shippaaja en ole koskaan ollut, mistä sellaista keksit.
Vierailija kirjoitti:
Ihana K ja Joost. Ja Krista. Taas tuollainen hyvän mielen keikka vaikutti olevan. 💚🔥💙 Hienoa että K:n ystävät ja uraan liittyvät henkilöt vierailee keikoilla. Kristaankin taisi tutustua jo Viisujen aikaan. Nyt vielä Erika Pariisissa. Tulisikohan Tommy Lontooseen.
Joo ja Kristahan oli juontamassa niissä Viikkarin kesäjuhlissa sen 2-3 päivää, missä K oli esiintymässä. Silloin ainakin hengailivat.
Kirjeitä tulee säännöllisesti ja selkeesti se aiheuttaa Bojanissa pahaa mieltä. Jere ja Bojan ovat hyviä ystäviä ja tekemisissä toistensa kanssa. Varmasti hän peilaa sitä tilannetta senkin kautta eikä pelkästään sitä kautta, että kirjoittaja pitää heitä pariskuntana. Satunnaisena viestinä se onkin voinut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta mitä ilmeisemmin tässä on kyse säännöllisesti yhteydenotosta. Bojan saattoi ottaa asian esille, koska haluaa sen tapaisen viestinnän loppuvan. Kirjeisiin ei voi vastata tai olettaisin, ettei siinä mitään vastausosoitetta ole. Someensa Bojan ei ole enää pitkään aikaan ottanut vastaan yksityisviestejä. Jos ei sitten JO tilin kautta kulje samaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Krista Siegfrids tekee Kärpän keikalla?
Vetää osuudet Ruoskasta?
Mieluummin Krista kuin Erika.
Sen verran vielä tuohon päivän puheenaiheeseen, että mä en edes tiedä miten sille vois lähettää kirjeitä. Kai sen osoite on salainen? Ja vaikkei olisikaan, niin miten täältä Suomesta lähtis selvittämään jotain slovenialaista osoitetta. Vai lähettääkö se niitä jotenkin somen kautta tai jostain?
No ei tarvi kenenkään tähän vastausta antaa, ettei vielä joku toinenkin saa neuvoja miten homma tehdään. Mutta sitä vaan, että täytyy olla melkoisen omistautunut asialle, että jaksaa selvittää asiat noin perinpohjaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joostin parta 🤩
Niin, eihän se siihen tilaa vartavasten ois varmaan järkännytkään.
Joo, ei, muuten vaan tuli muutama päivä sitten kotiin Holantiin, kun on ollut yli kuukauden putkeen ulkomailla kaveriporukalla (islanti+Japani). Ei yhtään sen takia että halusi pystyä tulemaan K:n keikalle, teki vaan niin mieli tulla viettämään vähän aikaa siellä missä sen hulluimmat stalkkerijoukot luuraa, ja K:n keikka nyt vaan sattui olemaan samoina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran vielä tuohon päivän puheenaiheeseen, että mä en edes tiedä miten sille vois lähettää kirjeitä. Kai sen osoite on salainen? Ja vaikkei olisikaan, niin miten täältä Suomesta lähtis selvittämään jotain slovenialaista osoitetta. Vai lähettääkö se niitä jotenkin somen kautta tai jostain?
No ei tarvi kenenkään tähän vastausta antaa, ettei vielä joku toinenkin saa neuvoja miten homma tehdään. Mutta sitä vaan, että täytyy olla melkoisen omistautunut asialle, että jaksaa selvittää asiat noin perinpohjaisesti.
No siis onhan bändillä joku postiosoite. Sitä kautta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Krista Siegfrids tekee Kärpän keikalla?
Vetää osuudet Ruoskasta?
Mieluummin Krista kuin Erika.
Nuh uh
Tais olla Joost lavalla. Stoori.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän bändin firmalle löydy jokin osoite osoitekortista jos tilaa jonkun fanikaman postista. Se on pakollinen paketeissa.
Vierailija kirjoitti:
Olihan niille joku osoite olemassa netissä. Bändille siis.