Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vttumaista tekstiä Bojanista täällä. Teki niin tai näin, aina väärinpäin.
No vttumaista oli tehdä suomifaneista hulluja
Eipä tuo nyt ketään muuta tunnu haittaavan kuin sua. Enemmän voi vaikuttaa suosioon, jos K&B shippi kuivuu kasaan.
Meitä pettyneitä taitaa olla useampikin täällä..
Onko ihan penkkirivillinen?
Ihan jo toista riviä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan antoi mammoille köniin 👏
Siinä sivussa isolle joukolle ihan syyttömiä.
Voitko mennä terapiaan tota sun ongelmasi selvittämään!? Ja jätä Bojania rakastavat ihmiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kesällä olin jo päättänyt, että menen ehdottomasti joksujen keikalle kun tulevat taas suomeen kun en aiemmin ole mennyt. Nyt meni fiilis ja ikävä kyllä tunnen itseni, kun fiilis menee niin se menee. Ei kiinnosta heidän keikka enää bojanin puheiden takia.
Mikä juttu tää on, se on tosiasia, että se oli suomalainen joka oli niitä viestejä laittanut, kertoi vaan totuuden. Syytä niiden kirjeiden laittajia älä B:ta Suomen suolaamisesta.
Ei sen olisi tarvinnut sitä kertoa mistä ne kirjeet on tullut.
-eri
Onko sulla vähän huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kesällä olin jo päättänyt, että menen ehdottomasti joksujen keikalle kun tulevat taas suomeen kun en aiemmin ole mennyt. Nyt meni fiilis ja ikävä kyllä tunnen itseni, kun fiilis menee niin se menee. Ei kiinnosta heidän keikka enää bojanin puheiden takia.
"kun en aiemmin ole mennyt" No onneksi tää kertookin sun kiinnostuksesi tasosta kaiken.
Minä taas olen käynyt useamman kerran, mutta nyt alkoi mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krista, Joost
https://www.instagram.com/stories/verajesine/3478853650644308432?utm_so…
Tuliks toi Kristan (Erikan) osuus nauhalta? 😫
No tulihan Joostinkin. Laulavat päälle Ei niillä montaa ääniraitaa ole, kun pääosin esiinnytään ilman fiittaajia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan fandomin kannalta ihan hyvä, että jos nämä Bojanin puheet triggeröivät liikaa, niin voi poistua takavasemmalle. Edes vähän vähemmän toksista porukkaa sen jälkeen.
Sehän se ongelma on että jäävät jankkaamaan triggeröitymistään joka paikkaan niin ett muidenkin mieli myrkyttyy.
Krista sexy beast Ruoskassa istuu K:n selässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukenut nyt muutaman kymmenen sivua näitä haastattelukommentteja. Aika outoa. Fanituksen kohde valittaa, kuin ka paikkansa pitämättömät parisuhdehuhut ovat tehneet hänen elämänsä raskaaksi ja on joutunut niitä selittelemään läheisilleen.
No, täällä nousee kymmeniä shippaajia tällaisen kommentin jälkeen, jotka sanoo, että jatkavat ehdottomasti hommaa ja osa oikein sanoo, että tämä haastattelu vai vahvisti sitä, että on oikeilla jäljillä tässä shippailussaan!
Siis teidän fanituksen kohde valittaa kuinka raskaaksi teidän toiminta on tehnyt hänen elämänsä ja te vain päätätte jatkaa hommaa?!?
Mitä vttua?!
Jos kävisit ihan itse katsomassa sen haastattelun 🙄. Suoranaiset valheet, juorut joita levitellään satuttavat. Mainitsee pariin kertaan mm sen Riviera jutun. Siihen S postaukseen silloin oli tägätty lähes koko suku, jot
"Kn ja Bn varsinaiseen parisuhteeseen ei liene täällä Suomessa ole kukaan voinut uskoa, koska tiedämme tosiasiat."
Mitkähän ne tosiasiat on? Täällä on nyt tän illankin aikana muutama kommentti ollut, kuinka asiat nyt varmasti on näin, kun kyllähän nää nyt on faktoja. Me ei edelleenkään tiedetä yhtään mitään ja niin sen kuuluu ollakin. Lopettakaa asioista puhuminen totuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää on, se on tosiasia, että se oli suomalainen joka oli niitä viestejä laittanut, kertoi vaan totuuden. Syytä niiden kirjeiden laittajia älä B:ta Suomen suolaamisesta.
-eri
Onko sulla vähän huono itsetunto?
Hmm, en mä nyt oikein näe mitä tekemistä sillä olis tämän kanssa. Musta se oli vaan surkea veto nimetä mistä ne kirjeet tulee, ihan tarpeeton suolaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kun en aiemmin ole mennyt" No onneksi tää kertookin sun kiinnostuksesi tasosta kaiken.
Minä taas olen käynyt useamman kerran, mutta nyt alkoi mietityttää.
Ihanaa. Toivottavasti oot ollut ihan edessä niin jää enemmän tilaa itselle päästä lähelle lavaa aiempaa vähemmällä jonotuksen vaivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan fandomin kannalta ihan hyvä, että jos nämä Bojanin puheet triggeröivät liikaa, niin voi poistua takavasemmalle. Edes vähän vähemmän toksista porukkaa sen jälkeen.
Sehän se ongelma on että jäävät jankkaamaan triggeröitymistään joka paikkaan niin ett muidenkin mieli myrkyttyy.
Jep, toivottavasti nyt tänää saatu pahimmat koukut purettua ja huomenna parempi päivä! Ihana saada käärijä & joost kontenttiaki 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, toivottavasti nyt tänää saatu pahimmat kiukut purettua ja huomenna parempi päivä! Ihana saada käärijä & joost kontenttiaki 🥳
siellä on vissiin Joostin parasosiaaliset fanit jo jakamassa kuvia ilman krediittejä eteenpäin ja leikanneet tietenkin Käärijän pois kuvista kokonaan 🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tämä sai minut kääntymään shippaajasta ystävyysfiilistelijäksi. Jos toista osapuolta shippi häiritsee, niin eipä tee kauheasti enää mieli shipata.
Tää oli fiksu kommentti.
Minulla päinvastoin, ajatus muusta vahvistui. Ei sano missään shippaus häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi toimia kuten tää yks lapsellinen marmattaja ja Bojanin haukkuja? Et on niin ollut kova fani mut nyt meni fiilis. Tietysti iso mahdollisuus et on joku surullinen pieni trolli. Melkein toivon et olis. Ettei tommosta melko pelottavalta (vaaralliselta?) kuulostavaa ihmistä ole olemassa oikeesti.
Mut siis, hyvä mielesipahoittaja/trolli/mikä liet: Bojanhan tässä kertoi omasta pahasta mielestään ja miten häntä ahdistaa tiettyjen tyyppien käytös, tyyppien, jotka sattuu olemaan suomalaisia (kuten Jere). Ei mitään empatiaa hänelle ja hänen tunteilleen? Vaan et nyt sitten onkin yhtäkkiä taas "faneilla" oikeus loukkaantua siitä mitä Bojan kerto? Mitä ihmettä!?
Miksi itse triggeröidyt jonkun yksittäisen henkilön loukkaantumisesta? Niin kuin B jokainen fanikin saa kokea asiat omalla tavallaan ja hänellä on oikeus omiin tunteisiin. Vaikka ne olisi erit kuin sinulla. Ei joksufandom ole mikään kultti, kyllä täältä saa poistua vapaasti. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti tajua miksi Bn piti kertoa mistä maasta on saanut jotain sekokirjeitä. Olishan se voinut kertoa tuosta kirjehommasta ilman, et mainitsee maata. Nyt tuli vain paska fiilis ja tunne et halusi painaa Suomea alas. Kuitenkin täällä B on saanut 99 prosenttisesti pelkkää hyvää niin henk.kohtaisesti kuin uransa puolesta. 😢
Sillä haastattelijallakin taisi aluksi olla hyvä kuva suomalaisiata faneista kun kehui ptujin suomalaisista jotka osasivat sanat. Sit sen järkyttynyt ilme kun B kertoo kirjeistä😭
Mä myös mietin, miksi kertoi, koska tuollainen kuitenkin ihmisten mielissä leimaa kaikki tuon maan fanit.
Välillä mietin, että miten B on voinut olla teinistä saakka julkisuude
Mua mietityttää, miksi B edes mainitsee ylipäätänsä tuollaisen tapauksen kuin tuo kirjeen kirjoittaja, jolla selkeästi itsellään taitaa olla joku ongelma. Jollei näitä kirjoittajia sitten ole useampia. Toivottavasti ei.
Joost tulee lavalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
No kun asia liittyi K:n niin oli turha olla kertomatta. Ehkä halusi, että suomalaiset lopettavat viestien laittamisen ja halusi kertoa, että hällä ja K:lla on kaikki hyvin.
Tajusin muuten juuri että toi Amsterdamin keikkapaikka Melkweg on entinen meijeri, sopii hyvin tähän jo eilen alkaneeseen maito ja lehmä teemaan. Is the milky coming? 🤣🤣