Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Jesss, just tätä reaktiota mä niin odotin 😍
Minusta tämä haastattelu vahvisti sen, että tärkeitä ovat toisilleen edelleen, pitävät yhteyttä säännöllisesti ja että ystävyys heidän välillään ei ainakaan ole vähentynyt. Ja tosi mukavalta kuulostaa tuo suunnitelma laskettelulomasta. Toivottavasti saavat järjestymään!
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/764326996573585408/so-what-do-we…
"Vierailija kirjoitti:
Mua mietityttää, miksi B edes mainitsee ylipäätänsä tuollaisen tapauksen kuin tuo kirjeen kirjoittaja, jolla selkeästi itsellään taitaa olla joku ongelma. Jollei näitä kirjoittajia sitten ole useampia. Toivottavasti ei."
Tämäkin erittäin hyvä pointti.
Voisko tuo jankkaus jo loppua! Miksi kukaan enää vastailee!
Huippu keikka menossa, linkkejä ja kuvia tulee.
Hukkuvat ton jakkauksen sekaan!
Vierailija kirjoitti:
Keikka tosin luultavasti loppunut jo
Kärpyn titties! Annaliisat!!!!
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä haastattelu vahvisti sen, että tärkeitä ovat toisilleen edelleen, pitävät yhteyttä säännöllisesti ja että ystävyys heidän välillään ei ainakaan ole vähentynyt. Ja tosi mukavalta kuulostaa tuo suunnitelma laskettelulomasta. Toivottavasti saavat järjestymään!
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/764326996573585408/so-what-do-we…
💙💚
"No toi sun näkemys ja reaktio johtuu siitä, että sulla on huono otsetunto, kun otat itseesi ihan muihin ihmisiin liittyvät sanomiset. "
Oo, hei kiitos diagnoosista. Kuulostat kokemusasiantuntijalta. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vasta ihan äsken jos on loppunut, ne on olleet kai 80 minsan pituisia.
Vierailija kirjoitti:
No mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään Kärtsän keikat, enkä ole avannut ainuttakaan linkkiä, enkä avaa. Kiinnostaa enemmän vaikka sitten tuo jankkaus, koska se liittyy edes jollain tavalla jokereihinkin, joiden takia oon tässä ketjussa. Ja joo oon säälittävå, ei ole muuta elämää eikä tekemistä iltaisin kun roikkua vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Nythän niitä klippejä ym. alkaa tulla.
Toivottavasti Joost ja K on saaneet vähän juteltua ja että on ollut hyvä jälleennäkeminen! <3
Katsoin nyt vasta tuon haastattelun, eihän siinä nyt ollenkaan niin pahasti sanottu kuin mitä täällä on annettu ymmärtää 😅
Vierailija kirjoitti:
"No toi sun näkemys ja reaktio johtuu siitä, että sulla on huono otsetunto, kun otat itseesi ihan muihin ihmisiin liittyvät sanomiset. "
Oo, hei kiitos diagnoosista. Kuulostat kokemusasiantuntijalta. 🤪
Joo, oli mullakin tollasta nuorena, mutta vanhemmiten oon päässyt siitä irti.
Vierailija kirjoitti:
Kärpyn titties! Annaliisat!!!!
Gaah, ei hitto kun se näyttää UPEALTA! Ja toi tukka, ihan best just otsis tolleen osin eteen vedettynä 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään Kärtsän keikat, enkä ole avannut ainuttakaan linkkiä, enkä avaa. Kiinnostaa enemmän vaikka sitten tuo jankkaus, koska se liittyy edes jollain tavalla jokereihinkin, joiden takia oon tässä ketjussa. Ja joo oon säälittävå, ei ole muuta elämää eikä tekemistä iltaisin kun roikkua vauvapalstalla.
Ei kiinnosta minuakaan. Joost tuli nähtyä jo Ruississa, ei mitään uutta siinä minulle.
CCC tytön stooreissa Trafik
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Joost ja K on saaneet vähän juteltua ja että on ollut hyvä jälleennäkeminen! <3
No niinpä. Näillä kahdella on Viisuista aika samantyylisiä kokemuksia suosion kanssa. Varmasti pystyvät tulemaan toisiaan.
No toi sun näkemys ja reaktio johtuu siitä, että sulla on huono otsetunto, kun otat itseesi ihan muihin ihmisiin liittyvät sanomiset.