Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissaäänestys muutti puoluekantani. En äänestä vihreitä tai vasemmistoliittoa.

Vierailija
03.10.2026 |

Suurimmat kissanvihaajat löytyvätkin näköjään Vihreistä! Kukapa olisi uskonut. Vasemmistoliitosta löytyi 1 kansanedustaja, jolla oli järkeä päässään, Anna Kontula. Kaikki muut halusivat sulkea kissat sisätiloihin. 

t. Kissanomistaja ja nyt entinen vihreä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ne oikeasti tärähtäneitä hulluja, ei voi muuta sanoa. Pelottavaa menoa tädeillä. Vihreiden pj on kyllä tunnettu kissanvihaaja isojen rakkiensa kanssa. 

Vierailija
2/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Demareista löytyy yksi kissojen ystävä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille kuitenkin ammuskelut, pedoilut, pahoinpitelyt, ja jopa murhat on ok. Melkoista. 

Vierailija
4/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat ne oikeasti tärähtäneitä hulluja, ei voi muuta sanoa. Pelottavaa menoa tädeillä. Vihreiden pj on kyllä tunnettu kissanvihaaja isojen rakkiensa kanssa. 

Hänellä on yksi rotukoira.

Vierailija
5/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomesta tulee sivistysvaltio, kuten Iso-Britanniasta? Jopa pääministerin virka-asunnossa on Vapaana ulkoileva Kissa! Ihana Larry 🐈‍😍

Vierailija
6/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa kusi purran kuvan päälle.

Onko se puolesta vai vastaan🤔

Vierailija
7/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on yksi rotukoira.

Epäilemättä rotukoira, hän tukee pentutehtailua ja sairasta koiranjalostusta, ei polyesterimekko-Sofialle löytökoira kelpaa! Ja kissat sisätiloihin, varsinaista eläinrakkautta. Hyi helvata.

Vierailija
8/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomesta tulee sivistysvaltio, kuten Iso-Britanniasta? Jopa pääministerin virka-asunnossa on Vapaana ulkoileva Kissa! Ihana Larry 🐈‍😍

Et ole vähään aikaan käynyt Iso-Britanniassa? 

Vierailija
9/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä onneksi muitakin vaihtoehtoja kuin Purra ja Sofia Virta. Jos noista pitäisi valita niin jättäisin äänestämättä.

Vierailija
10/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoja pitäisi ulkoiluttaa valjaissa, omistajat eivät tee sitä, mutta kaupungissa ahdasta ja likainen maa. Turvallisessa kohdassa. Kissoille pitää olla tilaa sisällä ja paikkoja hyppiä, olla. Ikkunakin.

Vierailija
11/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut siellä ja Larry on nyt 19-v. Hän on hallinnut Downing streetiä jo seitsemännen pääministerin pomona.

Vierailija
12/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että SDP ei ole kissankiduttajien puolue?

Vierailija
13/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissoja pitäisi ulkoiluttaa valjaissa, omistajat eivät tee sitä, mutta kaupungissa ahdasta ja likainen maa. Turvallisessa kohdassa. Kissoille pitää olla tilaa sisällä ja paikkoja hyppiä, olla. Ikkunakin.

Kissoja ei pidä ulkoiluttaa valjaissa. On se kumma kun Lontoon keskustassakin kissat voivat ulkoilla itsenäisesti, mutta Suomessa EUROOPAN VÄLJIMMIN ASUTETUSSA MAASSA, pitäisi kissojen ulkoilu kieltää. Tukehtukaa p...nne kissanvihaajat.

Vierailija
14/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että SDP ei ole kissankiduttajien puolue?

Äänestyksen perusteella ei mitkään muut puolueet olleet kuin vassarit ja vihreät. Toki valitsen ehdokkaan sen mukaan, että hänellä on itselläkin ulkoilevia kissoja. 

Vierailija
15/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

demareiden näkkälä järvi ottaa kissoja mieluumin pentuja vastaan  pistää elävänä nuotioon ja sitten jääkiekko mailoilla pelaa lätkää palavilla kissoilla . saanut tuomionkin huu haa 3kk ehdollista. äänestättekö???????

Vierailija
16/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle isompi juttu on se että SDP hyväksyy niiden kiduttamisen hengiltä. Sellaiseen sortuva henkilö luultavasti tekisi sitä mielellään ihmisillekin. 

Vierailija
17/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut siellä ja Larry on nyt 19-v. Hän on hallinnut Downing streetiä jo seitsemännen pääministerin pomona.

Seniori Larry on itsevaltias.

Joko on lyöty ritariksi

Sir Larry.

Vierailija
18/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla herää kysymys että miksi sinulla on purran kuva? Oletko fani? 

Vierailija
19/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seniori Larry on itsevaltias.

Joko on lyöty ritariksi

Sir Larry.

Katson aina kaikki Larry-videot, olen ihan fani. Tosi hyvässä kunnossa on ikäänsä nähden.

Vierailija
20/13 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että saadaan paskoja hallituksia kun äänestetään eläinten perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän