Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kärtsä ja Joost
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kesällä olin jo päättänyt, että menen ehdottomasti joksujen keikalle kun tulevat taas suomeen kun en aiemmin ole mennyt. Nyt meni fiilis ja ikävä kyllä tunnen itseni, kun fiilis menee niin se menee. Ei kiinnosta heidän keikka enää bojanin puheiden takia.
"kun en aiemmin ole mennyt" No onneksi tää kertookin sun kiinnostuksesi tasosta kaiken.
Kukas onkaan K:n keikalla
Vierailija kirjoitti:
Joost on keikalla
Mistä tiiät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harhassa on saanut elää jos oikeasti on ajatellut näiden välille jotain muuta kuin ystävyyttä. Tietysti siitäkin huolimatta olen nauttinut ficceistä ja joskus fiilistellyt yhdessä boyfriend juttuja. Ei vaan pidä sekoittaa niitä totuuteen. Tossakin selkeesti alleviivattiin heitä, jotka puhuu totena parisuhteesta. Pyörii väittämättä, että joku suhde on oikeasti ilman mitään shippiaspektia. Ja tietenkin se kirjehomma.
Tämä. Mä olen myös ystävyysfiilistelijä ja Kyproksen loma ja nyt tämä haastattelu on vaan vahvistanut sitä, että heillä on todella lämmin ja läheinen ystävyys, ei mitään romanssia. Ja odotan tulevaa Slovenian laskettelureissua innolla. Silti luen ficcejä mielelläni ja ihastelen shippitaidetta. Nämä
Siitä on aikaa. Sen jälkeen on tapahtunut kaikenlaista ja puheetkin ovat muuttuneet. Bojan ei ole enää hetkeen käyttänyt broder-sanaa.
Tämä on muuten totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kesällä olin jo päättänyt, että menen ehdottomasti joksujen keikalle kun tulevat taas suomeen kun en aiemmin ole mennyt. Nyt meni fiilis ja ikävä kyllä tunnen itseni, kun fiilis menee niin se menee. Ei kiinnosta heidän keikka enää bojanin puheiden takia.
Siis mitä? Mitkä Bojanin puheet vaikuttaa nyt sun keikkafiilikseen? Se kun kehui suomalaisia faneja Ruisrockissa?
Se kun suolasi kaikki suomalaiset kertomalla, että hullut suomesta lähettelee kirjeitä!
Lopeta jo.
Siltä kysyttiin kysymys, johon se vastasi. Älkää sitten kyselkö jos ette kestä kuulla vastausta.
Jaa oli se juusto siellä, useampi vierailija tänään lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja Krista https://www.instagram.com/stories/verajesine/3478853650644308432
Oho. Joost. Tilanne muuttuu, kun on keikkapaikan ig.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti tajua miksi Bn piti kertoa mistä maasta on saanut jotain sekokirjeitä. Olishan se voinut kertoa tuosta kirjehommasta ilman, et mainitsee maata. Nyt tuli vain paska fiilis ja tunne et halusi painaa Suomea alas. Kuitenkin täällä B on saanut 99 prosenttisesti pelkkää hyvää niin henk.kohtaisesti kuin uransa puolesta. 😢
Mitä ihmettä 😳!? Bojan puhui tosi lämpimästi suomalaisista faneista ja Ruissin muistot näytti edelleen olevan ihan ykkösenä. Siis puheista päinvastoin säteili rakkautta tänne päin 🥰
Niin ensin näpäytettyään sillä kirjeellä. Ja lämpimät Suomen muistot =käärijä. Älä luule et se susta tykkää. Paitsi ehkä just keikan ajan kunhan maksat liput.
Ei tietenkään pelkän jerpan takia käy, vaan rahan takia. Nyt vaan purivat ruokkivaa kättä, tai siis B puri.
Ai että ne typerät K-fanit, jotka eivät ole ennenkään käyneet heidän keikoillaan voivat nyt sanoa, etteivät mene heidän keikalleen? 😄
Ja Joostiki näköjään paikalla!
https://x.com/Corr1e/status/1845901375483322495?t=Ef3Lw4pTx-ZY_LGED_ld2…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukenut nyt muutaman kymmenen sivua näitä haastattelukommentteja. Aika outoa. Fanituksen kohde valittaa, kuin ka paikkansa pitämättömät parisuhdehuhut ovat tehneet hänen elämänsä raskaaksi ja on joutunut niitä selittelemään läheisilleen.
No, täällä nousee kymmeniä shippaajia tällaisen kommentin jälkeen, jotka sanoo, että jatkavat ehdottomasti hommaa ja osa oikein sanoo, että tämä haastattelu vai vahvisti sitä, että on oikeilla jäljillä tässä shippailussaan!
Siis teidän fanituksen kohde valittaa kuinka raskaaksi teidän toiminta on tehnyt hänen elämänsä ja te vain päätätte jatkaa hommaa?!?
Mitä vttua?!
Eihän sanonut täällä olevien tehneen 😖😖😖 Vaan häntä kirjeellä lähestyneen. Tai Sadie-pakottajien (Riviera-h
Miten niin? Ei hän puhunut ei-omiin-korviinsa-kantautuvista K&B-keskusteluista mitään.
Mistä oikein luulet niiden kirjeiden lähettäjien saaneen kaiken sen vahvistuksen niille ajatuksille, että he seurustelevat?! Juuri täältä! Samanmielisten viesteistä ja peutuksista, jotka ei minnekään muuten loppuneet sen haastattelun julkaisun jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Jaa oli se juusto siellä, useampi vierailija tänään lavalla.
Ei pääsyt Kris niin tarvittiin Kris-ta korvaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöäkin söpömpää et Bojan kertonut Jerelle puhelimessa et millasta postia on saanut 😭 Et nyt ne kirjoitti et mä oon ollu huono poikaystävä. Ja Jere eläytynyt toisen murheeseen oijoi nou nou. Murut.
Niin siis oisin kyllä tänkin keskustelun mielellään kuullut😅. Ihanaa et he pystyy noin avoimesti noista puhumaan. Mutta silti, en voi olla miettimättä että miksi näistäkin huolimatta K esim laittaa jotain Is this love-biisejä Kyproksen stooreihin, siis kun tietää että tollaisia kirjeitäkin on tullut eikä tommoset stoorit nyt ainakaan spekulaatioita vähennä, siis niiden mielessä jotka ylipäätään sitä tekee. Mä kyllä ymmärrän sen vitsinä ja varmaan iso osa, mutta ei kaikki.
No eihän B kumonnut mitään eli sitä ei tässä mikään häiritse silloin.
Vierailija kirjoitti:
Huikea show 🤩🔥🥳
En kestä!!!!
Hitto kun Damissa on kova meno 🔥🔥 Joostkin niin iloisen näköinen. 💚💙💚
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun Damissa on kova meno 🔥🔥 Joostkin niin iloisen näköinen. 💚💙💚
Missä live???
Joost on keikalla