Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mua ihmetytti se et Bojan sai pienenä joululahjaksi Lidlistä ostetun kitaran & vahvistimen. Varakas perhe kuitenkin kyseessä.
Munkin mielestä toi on aivan ihana haastis. Trollit täällä lähinnä itkee.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetytti se et Bojan sai pienenä joululahjaksi Lidlistä ostetun kitaran & vahvistimen. Varakas perhe kuitenkin kyseessä.
Mua ei se kyllä. On voinut olla jopa tietty mitä on toivonut ja se on ollut siellä myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastattelussa kävi ilmi et Tomin tytär kyselee vähän väliä kenen tytön kanssa Bojan nyt seurustelee. Eiköhän Sloikuissa tiedetä herra Cvjeticaninin naiskuviot aika tarkkaan.
Ihan normaalia lapsen ajattelua. Tämä sama heteronormatiivinen ajattelu kyllä puskee tosin läpi ihan Slovenian medissakin, niin kuin ollaan monesti huomattu. Bsta tiedetään, että viimeisin vakituinen parisuhde oli monta vuotta sitten. Eli kyllä siellä tosiaan tiedetään ja ehkä vähän ihmetellään.
Niin sinä ja me täällä tiedetään tämän verran mut eihän me oikeasti tiedetä mitä slovenialainen media tietää. Ehkä Bojan on heidän lempilapsensa eivätkä paljasta kaikkea.
Ljubljana on pieni Tampereen kokoinen kaupunki. Myös Sloveniassa on some, jossa jutut liikkuu, ei siihen lehdistöä tarvita. Jos Bojan siellä jonkun tytön kanssa vakituisesti kulkisi, niin se tiedettäisiin ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei se kyllä. On voinut olla jopa tietty mitä on toivonut ja se on ollut siellä myynnissä.
Ei kai se sellasta toivonut kun sanoi (ymmärsin et pettyneenä) tietäneensä et kitara oli ostettu Lidlstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä niin haluaisin nähdä Janan haastattelun B:sta ja K:stä. Se olis ihan parasta viihdettä, maksaisin siitä. 🤩
Pystyykö hänelle lähettämään viestejä, että toivoo tällaista haastattelua? Käärijä Slovenian mediaan! 💪 Miten you tubessa muka esim voi lähettää yksärin?? Instassa nyt kai voisikin.
Jos nyt vaan lopettaisitte kaikkien viestien lähettämisen. Eikö jo selvinnyt että ei välttämättä hyvää seuraa.
Oletko tyhmä K-fani? Ai ei voisi tuolle toimittajalle lähettää viestiä, että todellakin toivoo että hän saisi Bojanin Jeren kanssa haastatteluun kun Jere menee Sloveniaan laskettelemaan?
Mä en kestä jos Jerc ja Bojc menisivät colder monthsina yhdessä tuohon podcastiin😍😍Se olisi liian ihanaa, enkä edes uskalla vielä laittaa pellemeikkejä sitä varten :D
Toivottavasti kukaan ei lähetä enää mitään paskaa Bojanille.
Vierailija kirjoitti:
No monessa perheessä ei mitään kitaraa ja vahvaria ostettaisi ollenkaan. Mikä jotteivät ostaisi hieman edullisempaa jos ei ole varmaa että innostus jatkuu. Ei ne varakkaammatkaan perheet välttämättä halua huvikseen rahaa kylvää kamppeisiin jotka voi jäädä käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain tuosta haastattelusta kyllä kuvan, että Bojanilla on kotopuolessa jo joku. Siihen sävyyn puhui läheisistä ja rakkaista. Sen enempää en aiheella spekuloi, kun ei halua yksityisasioistaan puhua.
Mä en saanut kyllä yhtään.
CCC-TYTTÖ myös keikalla toki. Mahdollisuus liveen kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai Kärtsälle. Kumpikaan ei oo tehnyt mitään väärää, ja kuten haastattelusta hyvin selvästi kävi ilmi, välit ovat poikkeuksellisen lämpimät.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä jos Jerc ja Bojc menisivät colder monthsina yhdessä tuohon podcastiin😍😍Se olisi liian ihanaa, enkä edes uskalla vielä laittaa pellemeikkejä sitä varten :D
No todennäköisemmin hän pyytää, jos ihmiset toivoo heitä sinne!
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän tämän tosi hyvin. Bojanhan kertoi siinä, että innostui ja kokeili vaikka mitä harrastuksia. En olis kyllä itsekään ostanut lapselle kallista kitaraa, jos olisin arvellut, että sitä soitetaan pari viikkoa 😅.
Vierailija kirjoitti:
Tai Kärpälle tai muille Joksuille. Tai kenellekään ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä niin haluaisin nähdä Janan haastattelun B:sta ja K:stä. Se olis ihan parasta viihdettä, maksaisin siitä. 🤩
Pystyykö hänelle lähettämään viestejä, että toivoo tällaista haastattelua? Käärijä Slovenian mediaan! 💪 Miten you tubessa muka esim voi lähettää yksärin?? Instassa nyt kai voisikin.
Jos nyt vaan lopettaisitte kaikkien viestien lähettämisen. Eikö jo selvinnyt että ei välttämättä hyvää seuraa.
Oletko tyhmä K-fani? Ai ei voisi tuolle toimittajalle lähettää viestiä, että todellakin toivoo että hän saisi Bojanin Jeren kanssa haastatteluun kun Jere menee Sloveniaan laskettelemaan?
Olet tyhmistä tyhmistä tyhmistä tyhmin, mene roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ihana haastis! Olin saanut kyllä somejen perusteella ihan eri kuvan tästä.
Siinähän oli vaikka kuinka paljon ihanaa puhetta ruissista, NTstä ja Jercistä <3
Tietysti ikävä tuo kirje juttu yms, mutta senkin jälkeen B heti naureskellen sanoo miten kertoo Klle näistä jutuista puhelussa ja "imitoi" Jerpan "Oh, no, no"
On kyllä hyvä, että Jere ottaa aika rennosti, ei kiinnosta -asenteella kaiken paskan, niin on varmasti sellainen vankka tukipilari Boitsulle <3
Vierailija kirjoitti:
Voin niin kuvitella Jerpan tuonne sohvalle porofleece päällä.
Vierailija kirjoitti:
No, oisko sit oikeesti todellisuudessa ihanaa? Siinähän jankattaisiin noita samoja juttuja ja joutuisivat moneen kertaan selittelemään ystävyyttään yms. Toki siinä sitten varmaan viimeisempienkin shippareisen harhakuvat murenisivat. Mut en kyllä edes ymmärrä
miksi B sanoi että Jerc vois mielellään tulla ja antoi ymmärtää että hänestäkin se ois kiva juttu kun just oli kertonut että juorut ahdistaa. Tai ehkä just sitte siksi että voisivat yhdessä ampua ne alas.
Olipas ihana haastis! Olin saanut kyllä somejen perusteella ihan eri kuvan tästä.
Siinähän oli vaikka kuinka paljon ihanaa puhetta ruissista, NTstä ja Jercistä <3
Tietysti ikävä tuo kirje juttu yms, mutta senkin jälkeen B heti naureskellen sanoo miten kertoo Klle näistä jutuista puhelussa ja "imitoi" Jerpan "Oh, no, no"