Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Kiitti nyt Bojan kun suolasit kaikki suomifanit, olisko voinut jättää mainitsematta mistä kyseiset kirjeet tulee? 😔
Oon myös samaa mieltä, että periaatteessa sen olisi voinut jättää sanomatta, mistä maasta nää kirjeet tulee 😅 senhän arvasi jo heti, että tosta nousee hirveä haloo x:ssä ja muualla somessa, varsinkin just noiden balkan-fanien toimesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Balkan fanit syyttelee jo suomalaisia x:ssä ... Tumpussakin ollaan havahduttu tuohon. Joku suomalainen jopa mainitsi että swe on varmaan ne seköpäät vauva.fi stä...
No Balkan faneilla ei ole paljon sanomista kenenkään käytöksestä. Viimeksi nyt Balkan kiertueen julkistuksen ja lipunmyynnin yhteydessä uhkailleet kuinka tulevat sylkemään ja repimään hiuksista ulkkisfaneja, jotka tulee Balkanin keikoille. Toksista porukkaa myös osa heistä.
Mitä hittoa Vaikka liput ei edes myyneet mitenkään nopeasti loppuun vaan kaikki halukkaat mahtuu mukaan. Ihan hullua edes kirjoittaa tuollaista. Hyvä esimerkki siitä, miten hullut fanit haittaa bändin uraa. Samoin kuin se kirjeiden kirjoittelija, joka aiheuttaa ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten täällä osalla kiehui puuro näin totaalisesti yli - Bojan sanoi, että hänelle oli lähetetty viestiä SUORAAN ja HAUKUTTU HUONOKSI POIKAYSTÄVÄKSI.
Ei, että jossain päin internettiä shipataan häntä ja Jereä yhteen! Fani oli LÄHESTYNYT häntä SUORAAN, siitä oli kysymys. Ei shippaamisesta sinänsä. Jossain, mitä hän ei edes lue. Ta-ju-at-te-ko?
No katso se haastattelu, puhuu siinä paljon muustakin kuin vain yhdestä kirjeestä. Siitä kuinka ihmiset ei osaa erottaa viihdettä ja todellisuutta, kuinka ihmiset kuvittelee, että hän ja K on oikeasti yhdessä ja kokee joutuvansa jo selittelemään sitä läheisilleen. Shippaaminen on osa tuota kuviota, tajuatko?
No katsoin. Bojan ei sano siinä sanallakaan, että jossain netin syövereissä eri kielellä heistä s
Eihän Bojan voi siinä kaikkia mahdollisia asioita esimerkkinä antaa. Osa ongelmaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti nyt Bojan kun suolasit kaikki suomifanit, olisko voinut jättää mainitsematta mistä kyseiset kirjeet tulee? 😔
Mua ei ainakaan hetkauta tippaakaan.
Eikö kukaan enää muista sitä haastista, jossa B nimenomaan puhui jopa ficceistä, joita heistä on kirjoitettu? Ja ihan naureskellen. Taisi olla NTn jälkeen. Eli nyt on kyllä ihan kauhean vaikea usko, että shippamisesta olisi tullut ongelma. Varsinkin tuon Kyproksen lomaklippien jälkeen.
Ihan toinen juttu on esim se juorutili twitterissä, joka on tosi vihamielinen. Mielenterveysongelmista kärsivän fanin kirjeille ei kyllä kukaan mahda mitään ja sellaisiahan myös se Tomi oli saanut, niitä silloin kirjoittanut oli ihan sloveeni.
Ja Käärijä vaan jatkaa sexyn myymistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon myös samaa mieltä, että periaatteessa sen olisi voinut jättää sanomatta, mistä maasta nää kirjeet tulee 😅 senhän arvasi jo heti, että tosta nousee hirveä haloo x:ssä ja muualla somessa, varsinkin just noiden balkan-fanien toimesta
Älä pure ruokkivaa kättä, Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Tää suututtaa nyt muakin. Olen oppinut, että jos joku asia tuottaa pahaa mieltä enkä pysty siihen itse vaikuttamaan, niin parempi sulkea se pois mielestä. Että heippa vaan, palsta, joksut, shippi, fandom... Se oli nyt tässä.
Mä olen nähnyt yhden tweetin tästä suomi jutusta ja sekin oli Suomalaisen kirjoittama. Missä niitä Balkan fanien twiittejä on?
Voitaisiinko keksittyä kaikkiin ihaniin asioihin joita Boitsu Jercistä sanoi?💚
Ja tuon haastiksen jälkeenhän oli vielä Kyproksen loma.💙
We love together ja colder months ja laskettelu lähestyy😍
Vierailija kirjoitti:
Ja Käärijä vaan jatkaa sexyn myymistään.
Hyvä meidän Kärppyli, biisi on kultaa💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää suututtaa nyt muakin. Olen oppinut, että jos joku asia tuottaa pahaa mieltä enkä pysty siihen itse vaikuttamaan, niin parempi sulkea se pois mielestä. Että heippa vaan, palsta, joksut, shippi, fandom... Se oli nyt tässä.
Tässäkö tää oli, Levis palstalle nyt shippimonopoli
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan enää muista sitä haastista, jossa B nimenomaan puhui jopa ficceistä, joita heistä on kirjoitettu? Ja ihan naureskellen. Taisi olla NTn jälkeen. Eli nyt on kyllä ihan kauhean vaikea usko, että shippamisesta olisi tullut ongelma. Varsinkin tuon Kyproksen lomaklippien jälkeen.
Ihan toinen juttu on esim se juorutili twitterissä, joka on tosi vihamielinen. Mielenterveysongelmista kärsivän fanin kirjeille ei kyllä kukaan mahda mitään ja sellaisiahan myös se Tomi oli saanut, niitä silloin kirjoittanut oli ihan sloveeni.
Ja siis musta oli vähän jännä kun Bojan viittasi nimenomaan viisuaikaisiin juoruihin siitä että he olisivat pari. Sen jälkeen niitä varmaan enemmän ollut vai eivätkö ne enää haittaa vai mitä se tarkoitti🤔. Miksi siis puhui viisuista tässä yhteydessä kun homma on vaan jatkunut ja pahentunut?
Vierailija kirjoitti:
In the Italian translation B says that in the letters they reproach him for neglecting K, who is a terrible boyfriend and one doesn't behave like that. Could it be that the sender was joking? Or to see what reaction B had? Made in Italy
I don't think that's a very Finnish way of doing, we are either quite serious, or if joking, rarely leave room for a real hurtfulness. But there are some mentally unstable or ill people instead :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa, nähdään taas huomenna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So what.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko keksittyä kaikkiin ihaniin asioihin joita Boitsu Jercistä sanoi?💚
Ja tuon haastiksen jälkeenhän oli vielä Kyproksen loma.💙
We love together ja colder months ja laskettelu lähestyy😍
Ja edelleen tämä 🤡 deluluilee Boitsun ilmestyvän Kärpyn jollekin Eurotour keikalle 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pure ruokkivaa kättä, Bojan.
Nyt se B:n syyllistäminen pois, se nyt on ihan sama mistä maasta, kun kyseessä on yksittäisen ihmisen teko, ei se kaikkia suomalaisia leimaa.
Tulin vain ilmoittamaan että sain pitää maksani, lupasin nimittäin eilen myydä sen jos haastattelussa ei tule Ruissimainintaa. Kiitos Bojan. :D Ja kiitos kaikille ruissilaisille, se keikka elää mun päässä yhä, ja näköjään myös Boitsun.
In the Italian translation B says that in the letters they reproach him for neglecting K, who is a terrible boyfriend and one doesn't behave like that. Could it be that the sender was joking? Or to see what reaction B had? Made in Italy