Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta tota just tarkotin: esim. Kyproksen aikaiset spekulaatiot ja ihastelut täällä kyllä kirjoitettiin kaikki ilman mitään mainintaa siitä, että tämä on sitten muuten vain minun omaa fantasiaani. Jos ne julkastais Twitterin juorutilillä niin erottuisko ne sieltä "oikeaksi" ja harmittomaksi shippaukseksi?"
Nimenomaan sillä kontekstilla on väliä, kuten kaikessa viestinnässä.
Eli miten tän palstan konteksti on erilainen ku Twitterin?
Puhe oli Twitterin juorutileistä. Niiden konteksti on hyvin erilainen kuin tämän palstan tai vaikkapa satunnaisen Tumppu-tilin.
Ja kysyin että millä tavalla se konteksti on erilainen. Ei kai tää palsta oo yhtään sen enempää viralliseks ja luotettavaks luokiteltava tietolähde kuin
Nimenomaan päinvastoin. Juorutili esittää väitteitä asioiden tilasta ja osa ihmisistä ottaa nämä todesta kuin kyse olisi jostain lehtiotsikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "boyfriend" tuli kyllä niin luontevasti Boitsulta, ei siis mitenkään silleen silmiä pyöritellen. Siis ei tullut silleen liioittelevasti että "BOYfriend! (omg, pois se minusta!)" vaan ihan normi-sanana, luontevasti. Saakohan tästä kukaan kiinni?
Kyllä. Tuosta haastiksessa huokui semmoinen rivien välistä puhuminen faneille. Eli älkää kuunnelko niitä lauseita niin kirjaimellisesti, vaan huomatkaa MILLÄ tavalla sanon tietyt sanat. Ja toi miten luontevasti pystyi käyttämään sanaa bf samassa yhteydessä kuin K puhuu selkeää kieltä. Se on tarkkaavaisille faneille suunnattua.
Todellakin ja sano sen sillä äänensävyllä, et on todellakin bottom, sen silmä myös värähti siinä kohtaa, niin selkee merkki.
Vierailija kirjoitti:
Mua siis hämää kyllä ihan kybällä se, että Bojan toisaalta sanoo, että heistä "juoruttiin viisuissa, että olisivat pariskunta", mutta sitten sanoo, että hänelle "lähetetään kirjeitä, joissa haukutaan, että olet huono poikaystävä, vaikka saatan olla juuri puhelimessa Jeren kanssa ja tämäkin on ihan että oh nou". Eikä kumoa sitä poikaystävyyttä.
Tämä on ristiriitaista, Bojan!
Lue: "Eikä kumoa sitä poikaystävyyttä". Eli nyt en puhu siitä, pitäisikö sellainen viesti rivien välistä tajuta. Kun olisi voinut sanoa asiasta suoraan! Mutta ei sano.
Niin, selvästi hän haluaa kumota sen, että olisi huono poikaystävä. Kai on tarkoitus, että osaamme lukea rivien välistä, että hän ei ole K n poikaystävä ollenkaan. On tosiaan epäselvää viestintää. Tosi epälooginen kohta tuossa haastattelussa. Meneekö B n ajatus niin, että väitetään, että olen poikaystävä ja vieläpä huono. JOS olisin poikaystävä, en olisi huono sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua siis hämää kyllä ihan kybällä se, että Bojan toisaalta sanoo, että heistä "juoruttiin viisuissa, että olisivat pariskunta", mutta sitten sanoo, että hänelle "lähetetään kirjeitä, joissa haukutaan, että olet huono poikaystävä, vaikka saatan olla juuri puhelimessa Jeren kanssa ja tämäkin on ihan että oh nou". Eikä kumoa sitä poikaystävyyttä.
Tämä on ristiriitaista, Bojan!
Lue: "Eikä kumoa sitä poikaystävyyttä". Eli nyt en puhu siitä, pitäisikö sellainen viesti rivien välistä tajuta. Kun olisi voinut sanoa asiasta suoraan! Mutta ei sano.
Tässä yllä esimerkki ihmisestä, jolla on yli vuoden mennyt överiksi shippaus. Saarnatkaa trollit hänelle jos jollekin.
Faktahan se vain on, ettei kumoa. Eli ei mitään överiä tossa.
Mun mielestä tuossa haastiksessa B suunnilleen sanoo suoraan että hän ja K ovat suhteessa! Ja että häntä vaan jännittää se.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuossa haastiksessa B suunnilleen sanoo suoraan että hän ja K ovat suhteessa! Ja että häntä vaan jännittää se.
Joo, ja että häntä ahdistaa se että jotkut ihmiset on luulleet että hän on huono bf Kärpylle, kun selkeästi suhteella menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että Twitterissä kyllä yleisesti ainakin ydin-fandomiin kuuluvat tyypit ymmärtää realiteetit oikein hyvin, tarkoitan siis ne jotka postaa bojere-meemejä yms.
Täällä on ollut minusta enemmän sellasta että ei oo enää mitään pientä kivaa hauskanpitoa, vaan paljon vakavammin ja tosissaan, ja jopa negatiivisin asentein välillä ("Se on Kärtsän syy", etc).
Kun ei kukaan niistä realiteeteistä voi tietää sen syvemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta tota just tarkotin: esim. Kyproksen aikaiset spekulaatiot ja ihastelut täällä kyllä kirjoitettiin kaikki ilman mitään mainintaa siitä, että tämä on sitten muuten vain minun omaa fantasiaani. Jos ne julkastais Twitterin juorutilillä niin erottuisko ne sieltä "oikeaksi" ja harmittomaksi shippaukseksi?"
Kommenttia ei voida levittää samalla metodilla ja yhtä helposti kuin twitterissä, lähettää muka kasuaalin harmittomasti kommenttia toiselle (esim. B:n tai Jokereiden) tilille, lisäksi kieli on suomi. Ulkkis saa nähdä todella paljon vaivaa ollakseen selvillä, mitä täällä puhutaan.
Niin, kyllä mäkin ensin ajattelin, että menikö B:llä tunteisiin nimenomaan se, että häntä luultiin huonoksi (poika)ystäväksi, kun ei omassa somessaan tuonut K:ta niin paljon esille kuin K häntä 😅 siihenhän ne kirjeetkin kai liittyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhe oli Twitterin juorutileistä. Niiden konteksti on hyvin erilainen kuin tämän palstan tai vaikkapa satunnaisen Tumppu-tilin.
Ja kysyin että millä tavalla se konteksti on erilainen. Ei kai tää palsta oo yhtään sen enempää viral
Äh joo, käytin ite vahingossa päinvastaista termiä, sori! Mun tarkoitus oli siis ihmetellä, että miten sellainen henkilö, joka sattumalta päätyy tälle palstalle tai Twitterin juorutilille, pystyis erottamaan ne toisistaan ja päättelemään, että tällä palstalla tekstit ei oo JUORUJA, vaan jonkun henkilön yksityistä ja harmitonta fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Rivieralla olo jonkun kanssa viittaa siihen juoruun, jonka kesällä pyöri S:sta ja B:sta sen juorutilin seurauksena? Silloin mietittiin myös sitä, oliko B. kirjoittanut ne kommentit itse tälle juorutilin pitäjälle. Tuon haastattelun perusteella sanoisin melkein, että kyllä.
Mulle vahvistui sama tunne.
Mulle oli ihan selvää jo silloin, että se vastaus oli Bojanin itsensä kirjoittama.
Siellä on kyllä niin sairasta juttua välillä, että toivon, ettei Bojan tai kukaan Joksuista seuraa sitä kovin aktiivisesti 😅
Eihän sitä tiliä enää ole edes olemassa. Mulla on kyllä kuvakaappaukset Boitsun teksteistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä halua leimautua huonoksi poikaystäväksi!
Siinä lienee koko haastattelun ydinsanoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että Twitterissä kyllä yleisesti ainakin ydin-fandomiin kuuluvat tyypit ymmärtää realiteetit oikein hyvin, tarkoitan siis ne jotka postaa bojere-meemejä yms.
Täällä on ollut minusta enemmän sellasta että ei oo enää mitään pientä kivaa hauskanpitoa, vaan paljon vakavammin ja tosissaan, ja jopa negatiivisin asentein välillä ("Se on Kärtsän syy", etc).
Kun ei kukaan niistä realiteeteistä voi tietää sen syvemmin?
Ei tietenkään voi, eikö se ole ihan selvää? SEN TAKIA kaikki ne negailut, kirjeiden kirjoittamiset ja Kärtsän syyttämiset on aivan hullua ja väärin. Silloin se ei oo enää hauskanpitoa vaan todella kurjaa käytöstä. Ihan siitä riippumatta mitkä ne realiteetit on. Sen sijaan hauskat bojere-meemit ei tuota harmia kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jerč-potpuri. :D
Todellakin! Ihan pakko oli Bojanin päästä sanomaan, että "me kutsumme häntä Jerčiksi kun olemme niin hyviä ystäviä". Olisihan hän voinut ihan vaan puhua Käärijästä. Mutta ei. Ja että ovat "constantly" yhteydessä. Constantly? JATKUVASTI!
Ja sitten tosiaan se lopun "hän varmasti haluaisi tulla tänne (yhteishaastatteluun Boitsun kanssa)" ja että on joktapauksessa tulossa laskettelureissulle, joten..
Voi Bojan. :D
Niinpä! Ei se noitakaan olisi puhunut jos sitä haittaisi something-more-spekut ja parisuhdetoivomukset!
Bojanin on pakko päästä ylpeilemään sillä, että on Käärijän tosi hyvä ystävä, kenties jopa paras. Ei siinä suu pysy suljettuna.🙂voi MEIDÄN epäloogista Boitsua 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Rivieralla olo jonkun kanssa viittaa siihen juoruun, jonka kesällä pyöri S:sta ja B:sta sen juorutilin seurauksena? Silloin mietittiin myös sitä, oliko B. kirjoittanut ne kommentit itse tälle juorutilin pitäjälle. Tuon haastattelun perusteella sanoisin melkein, että kyllä.
Mulle vahvistui sama tunne.
Mulle oli ihan selvää jo silloin, että se vastaus oli Bojanin itsensä kirjoittama.
Siellä on kyllä niin sairasta juttua välillä, että toivon, ettei Bojan tai kukaan Joksuista seuraa sitä kovin aktiivisesti 😅
Eihän sitä tiliä enää ole edes olemassa. Mulla on kyllä kuvakaappaukset Boitsun teksteistä.
Ainakin joku niistä juorutileistä oli aivan hiljattain vielä olemassa, tyyliin viime viikolla, sen twiittejä näkyi jonkun toisen ihmisen Joksu-twiittien alla.
Vierailija kirjoitti:
Se "boyfriend" tuli kyllä niin luontevasti Boitsulta, ei siis mitenkään silleen silmiä pyöritellen. Siis ei tullut silleen liioittelevasti että "BOYfriend! (omg, pois se minusta!)" vaan ihan normi-sanana, luontevasti. Saakohan tästä kukaan kiinni?
Joo, saa. Hämää kuin kilo tryffeleitä ois pöydässämni. Voiko tuo olla jokin sloveenin kieleen liittyvä seikka miehistä ystävinä, vai miten ihmeessä tuo oikein pitäisi tulkita!? Suomalainen mies, joka ei haluaisi, että häntä pidettäisiin homona tai romanttisesti yhdistettynä toiseen mieheen ei todellakaan ois puhunut noin. Eli olisi vähintäänkin sivulauseessa sanonut, että "kun me siis ollaan vain ystäviä".
Boitsun Jerc! Se kuulostaa joka kerta, kun B sen sanoo niin ihanalta.💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kysyin että millä tavalla se konteksti on erilainen.
Äh joo, käytin ite vahingossa päinvastaista termiä, sori! Mun tarkoitus oli siis ihmetellä, että miten sellainen henkilö, joka sattumalta päätyy tälle palstalle tai Twitterin juorutilille, pystyis erottamaan ne toisistaan ja päättelemään, että tällä palstalla tekstit ei oo JUORUJA, vaan jonkun henkilön yksityistä ja harmitonta fantasiaa.
No, onhan ne juorujakin! Kummassakaan ei tarvitse olla totta mukana. Kyllä tämän palstan kirjoituksiin voi hyvin viitata juoruina! Että tällaista ja tällaista täällä juoruillaan näistä kahdesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä halua leimautua huonoksi poikaystäväksi!
Siinä lienee koko haastattelun ydinsanoma.
Miten tuo rakas muru voi olla noin epäselvä viestinnässään. Täälläkin on jo monenlaista tulkintaa esitetty.
I followed the interview, obviously translated very well into Italian too. Bojan clearly said that the thing that bothered him was that, in the letters, there was the accusation of neglecting Jerc and of being a terrible boyfriend (no one knows on what basis), while they were talking on the phone (he also said that they talk very often), as if it bothers him that people think he is the bad guy for ignoring K based only on what they see on social media while their friendship is solid and close. Made in Italy