Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
28201/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä yritetään löytää todisteita parisuhteesta, vaikka Bojan sanoo ihan päinvastaista. Kuunnelkaa mitä hän sanoo.

Kuuntele itse oikein tarkkaan niin eipä kyllä kumoa mitään.

Vierailija
28202/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaverit, mun nokkahuilu saapui vihdoin, se on ihana😍😍😍

Miten se nyt jo tuli jos eilen tilasit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28203/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihsoin? Millon tilasit sen?!

Vierailija
28204/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin?! Milloin tilasit sen?!

Vierailija
28205/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä yritetään löytää todisteita parisuhteesta, vaikka Bojan sanoo ihan päinvastaista. Kuunnelkaa mitä hän sanoo.

Kuuntele itse oikein tarkkaan niin eipä kyllä kumoa mitään.

Todellisuus ja viihde pitää erottaa toisistaan. Voiko selkeämmin edes ilmaista?

- eri

Vierailija
28206/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v****a onko tolla Bojanilla omaa uraa ollenkaan, kun kaikki haastattelutkin on vaan Käärijä sitä Käärijä tätä.

Ja uusi levykin on sivuseikka.

Siitä ei edes kysytty mitään 😅

Vierailija
28207/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fandom pilaa shipin aina. Tai pikemminkin ne muutamat mädät omenat, jotka eivät ymmärrä mistä shippauksessa on kyse. 

Vierailija
28208/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin?! Milloin tilasit sen?!

Viime viikolla. Nyt pääsen treenaamaan Bailaa🥳🥳🥳🥳🥳

Vierailija
28209/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt Herranen aika oikeesti, että shippaus on vaan leikkiä ja viihdettä. Ette nyt taas ala etsimään mitään todisteita todellisesta suhteesta. Alkaa mennä jo pikkasen yli teidän shippaus 

Vierailija
28210/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt jo tuli jos eilen tilasit?

Mä en oo eilen tilannut mitään vaan viimeviikolla. Onks sulla jo huilu?

Vierailija
28211/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit ja poistelijat vauhdissa. 

Äsken joku kysyi minne hävisi yksi kirjotus, jonka arvelen olevan sen jonka aiemmin tänne postasin. Nyt myös tuo kysymys on poistunut sillä aikaa kun selasin taaksepäin. Pyysit sitä tänne uudestaan. En ole tallentanut, mutta yritän muistella ja kirjoittelen jossain vaiheessa sen tänne. Tällä hetkellä on sellainen trolli-invaasio, ettei kannata. Yksi trollauksen muoto on nyt poistaa kaikki järkevät viestit, jotta hölmöimmät saisi huomiota.

Vierailija
28212/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken joku kysyi minne hävisi yksi kirjotus, jonka arvelen olevan sen jonka aiemmin tänne postasin. Nyt myös tuo kysymys on poistunut sillä aikaa kun selasin taaksepäin. Pyysit sitä tänne uudestaan. En ole tallentanut, mutta yritän muistella ja kirjoittelen jossain vaiheessa sen tänne. Tällä hetkellä on sellainen trolli-invaasio, ettei kannata. Yksi trollauksen muoto on nyt poistaa kaikki järkevät viestit, jotta hölmöimmät saisi huomiota.

Kiitos.

-eri

Vierailija
28213/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nyt Herranen aika oikeesti, että shippaus on vaan leikkiä ja viihdettä. Ette nyt taas ala etsimään mitään todisteita todellisesta suhteesta. Alkaa mennä jo pikkasen yli teidän shippaus 

Shippaan edelleen niin kuin haluan.

Vierailija
28214/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, minä kirjoitin kysymyksen.

Jep, trolleja ja ns. realisteja kuhisee meidän paatti. Huumori tiessään taas vaihteeksi.

On Syyslomaviikko alkanut.

Vierailija
28215/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa nyt sitäkin puhelinkeskustelua, kun B valittaa Kärtsälle, että ne luulee, että mä olen huono poikaystävä. Olenko mä?

Vierailija
28216/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa nyt sitäkin puhelinkeskustelua, kun B valittaa Kärtsälle, että ne luulee, että mä olen huono poikaystävä. Olenko mä?

Ou nou you are not!!

Vierailija
28217/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaiken tän jälkeen mitä Bojan sano tossa haastattelussa, täällä on edelleen porukkaa jotka tosissaan uskovat että b ja k seurustelevat ja itseasiassa haastattelussa bojan nyt myönsi asian? Ja sit viel joku 20 peukutusta näillä kommenteilla? Luulin oikeesti että täällä olis enimmäkseen fiksua porukkaa jotka ymmärtää et tää shippaus on leikkiä eikä kukaan oikeesti usko että he olisivat yhdessä. 

Vierailija
28218/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että B;nia haittaa enemmän, että häntä luullaan huonoksi ystäväksi K:ta kohtaan tai hän on hyväksikäyttänyt K:n suosiota hänen omaksi eduksi.  Haluaa myös mainita, että heillä on aito ja syvä yhteys, että ei ole pelkkästään vitsiä 

Vierailija
28219/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kaiken tän jälkeen mitä Bojan sano tossa haastattelussa, täällä on edelleen porukkaa jotka tosissaan uskovat että b ja k seurustelevat ja itseasiassa haastattelussa bojan nyt myönsi asian? Ja sit viel joku 20 peukutusta näillä kommenteilla? Luulin oikeesti että täällä olis enimmäkseen fiksua porukkaa jotka ymmärtää et tää shippaus on leikkiä eikä kukaan oikeesti usko että he olisivat yhdessä. 

No mä en usko että ovat yhdessä todellakaan mutta ei hän myöskään tässäKÄÄN haastattelussa sanonut että eivåt ole. Siihen kun olemassa ihan helppo ja yksinkertainen ilmaisu, mutta B ei osaa sitä käyttää. Tai halua.

Vierailija
28220/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että B;nia haittaa enemmän, että häntä luullaan huonoksi ystäväksi K:ta kohtaan tai hän on hyväksikäyttänyt K:n suosiota hänen omaksi eduksi.  Haluaa myös mainita, että heillä on aito ja syvä yhteys, että ei ole pelkkästään vitsiä 

Niin minäkin käsitin tuosta haastattelusta. 

Ketju on lukittu.