Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Toivottavasti nämä realistit, jotka tänne on nyt ilmestynyt, osaa erottaa paatin shipparit trolleista ja muista hörhöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin asian tulkitsen. Hienosti puit sanoiksi. Ajattelen, että puhumalla vihakirjeistä halusi kertoa olevansa K:n boyfriend. Oli keksittävä jotakin, että pääsi puhumaan K:stä. Oli niin onnellinen ja hymynkare oli suupielissä. Ihana B.
Titityy😵💫
Vastasit trollille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun shippausta tuo haastattelu ei todellakaan vähennä, päin vastoin! Mutta kuten muutkin jo todenneet, asian osaisten lähestyminen millään tavalla on täysin NO NO! En menisi pyytämään kuvaa tai sanomaan mitään, vaikka törmäisin heihin livenä missä vaan tilanteessa, yksin tai erikseen. Tai lähestyisi netissä.
Kyllä artisteja voi lähestyä yhteiskuvan, kuvan tai nimmarin pyytämisen merkeissä. Niillä ei ole mitään tekemistä minkään valheiden kertomisen kanssa.
Sekin on tosin kontekstisidonnaista, että onko oikeasti syytä lähestyä keikkatilanteen ulkopuolella (vaikkei liittyisikään shippaamiseen tai juoruihin).
Varsinkin kun toinen on toivonut, että ei.
J:kö on toivonut, tainnut mennä ohi jotenkin?
Miten jotkut voi olla niin typeriä, että lähettää Bojanille tuollaisia kirjeitä. Kuvottavaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut voi olla niin typeriä, että lähettää Bojanille tuollaisia kirjeitä. Kuvottavaa toimintaa.
Mä toivon, että nää on jotain teinejä sentään eikä aikuisia ihmisiä. Siis en tietty toivo et kukaan lähettää mut ois kyllä todella kamalaa jos aikuiset tämmöseen sortuis
Selittäkää nyt mulle tää, koska mä en tajua: miten tää "oikella tavalla" tehty shippaus eroaa spekulaatioista ja juoruista muilla julkisilla alustoilla? Ja miten se on yhtään vähemmän tuomittavaa?
Niin kauan, kuin alusta on julkinen, niin ihan samalla tavalla se on löydettävissä kuin Twitterin juorutkin. Eihän näissä täällä esitetyissä kuvitelmissa ja haaveissa missään lue minkäänlaista vastuuvapauslauseketta, jolla tehtäis selväks että kyseessä on vaan jonkun yksityinen fantasia. Koska kun se on julkinen, se ei ole yksityinen.
Eli eikö "oikea" shippaus sit pitäisi tapahtua vaan shippaajan omassa päässä tai jossain suljetussa yhteisössä, jossa kaikki tuntevat toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että nää on jotain teinejä sentään eikä aikuisia ihmisiä. Siis en tietty toivo et kukaan lähettää mut ois kyllä todella kamalaa jos aikuiset tämmöseen sortuis
Tuskin teinit mitään kirjeitä lähettäis.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää nyt mulle tää, koska mä en tajua: miten tää "oikella tavalla" tehty shippaus eroaa spekulaatioista ja juoruista muilla julkisilla alustoilla? Ja miten se on yhtään vähemmän tuomittavaa?
Niin kauan, kuin alusta on julkinen, niin ihan samalla tavalla se on löydettävissä kuin Twitterin juorutkin. Eihän näissä täällä esitetyissä kuvitelmissa ja haaveissa missään lue minkäänlaista vastuuvapauslauseketta, jolla tehtäis selväks että kyseessä on vaan jonkun yksityinen fantasia. Koska kun se on julkinen, se ei ole yksityinen.
Eli eikö "oikea" shippaus sit pitäisi tapahtua vaan shippaajan omassa päässä tai jossain suljetussa yhteisössä, jossa kaikki tuntevat toisensa?
No ensinnäkään se ei ole juoruamista. Shippaamiseen ei kuulu väittää todeksi asioita, jotka eivät ole tosia. Esimerkiksi faktaksi väittää Kn tai Bn sanoneen tai tehneen jotain, mitä he eivät ole tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Niin tietääkö joku Amsterdamin keikan aikataulun, kiitos! <3
Ovet aukeaa klo 19, eli veikkaan että klo 20, Suomen aikaa klo 21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei muka? Itse en usko, että tämän ketjun kirjoittajien touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tietääkö joku Amsterdamin keikan aikataulun, kiitos! <3
Ovet aukeaa klo 19, eli veikkaan että klo 20, Suomen aikaa klo 21
Kiitoksia :)
"J:kö on toivonut, tainnut mennä ohi jotenkin?"
Katsoitko yhtään mihin vastasit? On Kärtsä toivonut, ettei vapaalla tultaisi pyytämään nimmaria tai kuvaa. Siihen vastasin.
Mua siis hämää kyllä ihan kybällä se, että Bojan toisaalta sanoo, että heistä "juoruttiin viisuissa, että olisivat pariskunta", mutta sitten sanoo, että hänelle "lähetetään kirjeitä, joissa haukutaan, että olet huono poikaystävä, vaikka saatan olla juuri puhelimessa Jeren kanssa ja tämäkin on ihan että oh nou". Eikä kumoa sitä poikaystävyyttä.
Tämä on ristiriitaista, Bojan!
Lue: "Eikä kumoa sitä poikaystävyyttä". Eli nyt en puhu siitä, pitäisikö sellainen viesti rivien välistä tajuta. Kun olisi voinut sanoa asiasta suoraan! Mutta ei sano.
Ei tuo käännös "letter" välttämättä tarkoita fyysistä kirjettä, voi tarkoittaa ihan viestiä netissä. Nolouden huipentuma joka tapauksessa.
Minusta B puhuu haastattelussa ikään kuin pariskuntana heistä. Tämä on minun shippimielipide, ihan sama mitä joku muu on mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei muka? Itse en usko, että tämän ketjun kirjoittajien touhuja.
No tuskin on tämän ketjun kirjoittajia. Muista silti että täällä on myös teinejä.
Uskon kirjeiden kirjoittajan olleen ihan joku palstasta riippumaton, mieleltään sairas aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkään se ei ole juoruamista. Shippaamiseen ei kuulu väittää todeksi asioita, jotka eivät ole tosia. Esimerkiksi faktaksi väittää Kn tai Bn sanoneen tai tehneen jotain
Mutta tota just tarkotin: esim. Kyproksen aikaiset spekulaatiot ja ihastelut täällä kyllä kirjoitettiin kaikki ilman mitään mainintaa siitä, että tämä on sitten muuten vain minun omaa fantasiaani. Jos ne julkastais Twitterin juorutilillä niin erottuisko ne sieltä "oikeaksi" ja harmittomaksi shippaukseksi?
Vierailija kirjoitti:
Mua siis hämää kyllä ihan kybällä se, että Bojan toisaalta sanoo, että heistä "juoruttiin viisuissa, että olisivat pariskunta", mutta sitten sanoo, että hänelle "lähetetään kirjeitä, joissa haukutaan, että olet huono poikaystävä, vaikka saatan olla juuri puhelimessa Jeren kanssa ja tämäkin on ihan että oh nou". Eikä kumoa sitä poikaystävyyttä.
Tämä on ristiriitaista, Bojan!
Lue: "Eikä kumoa sitä poikaystävyyttä". Eli nyt en puhu siitä, pitäisikö sellainen viesti rivien välistä tajuta. Kun olisi voinut sanoa asiasta suoraan! Mutta ei sano.
Tässä yllä esimerkki ihmisestä, jolla on yli vuoden mennyt överiksi shippaus. Saarnatkaa trollit hänelle jos jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tiktokissa onnistuu dm lähettäminen niin ei ne kirjeitä tai maileja laita. Pahoin pelkään, että nää on vähän iäkkäämpää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
B sanoo haastiksessa että se että häntä ja K:ta pidetään oikeasti pariskuntana ahdistaa. Puolet tän ketjulaisten vastauksista: eihän sitä varmasti ahdista kun itse tuon on auheuttanut ja on julkisesti K:n kanssa yhteyksissä ja K:n kiertueestakin postasi.
Haluatteko siis että B:n pitää lopettaa kaikki julkinen yhteydenpito K:hon, ei tykätä K:n postauksista tai osoittaa tukea K:lle mitenkään?
B ei mitenkään viihjaa tuossa haastiksessa että häntä ahdistaisi se että häntä ja K:ta pidetään pariskuntana. Päinvastoin puhuu siitä että K saattaa tulla sinne lasketelemaan, ja he voisivat käydä haastiksissakin yhdessä ja olla julkisemmin.
Anteeksi mutta millä lailla artistin lähestyminen keikkatilanteen ulkopuolella liittyisi shippaamiseen tai juoruihin??? Siis sanotaan vaikka K:n tai Bojanin?