Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin myös, mitä kaikkia kirjeitä ja viestejä K myös saa, se ei koskaan puhu niistä julkisesti, mutta nää internet-puheet ja fuck twitter jutut eurotourilla kumpuaa kyllä syvältä 😔
Ja hän edelleen urhoollisesti pitää instassa yksärit auki, vaikka ei varmaan ole positiivista kaikki mitä sinne tipahtaa.
Moneltako Amsterdamin keikka?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos shippaajat nyt alkaa vaan miettiä itselleen muuta harrastettua
Tai terapiaa tai jotain.
Samat sanat teille trolleille.
Bojanilla kuitenkin oli tarve puhua asiasta ja kertoa näin rehellisesti et saa (Suomesta!) tämmöstä postia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojania surettaa/harmittaa, ettei ole vieraiden ihmisten mielestä ollut hyvä poikaystävä Jerelle ja nyt fanit "hylkäävät" hänet tästä syystä. Jere todennut et oijoi oijoi tähän, kun Bojan tilittänyt asiaa puhelimessa.
Niin ei kyllä tosiaan kumonnut tässä mitään, näiden pitäisi opetella selkeämpää viestintää sitten.
Vähän kyllä ihmetyttää. Pitäisi kai Bojanin ymmärtää, että kun leikkivät itsekin tätä poikaystäväleikkiä, niin kyllä siinä joku voi ymmärtää väärin. Vähän tekopyhää sitten valittaa. Ja tämä kaikella rakkaudella, olen kyllä bojanisti. He ovat vain ystäviä, uskon sen, miksi tämä juttu edes lähti menemään tähän suuntaan, että olisivat muuta. Ai niin, one hotel room, one bed...he is my boyfriend. Nämä eivät siis tietenkään Bojanin itsensä san
Niin siis viihde ja todellisuus pitää erottaa toisistaan. Ne mitä K&B jakaa on viihdettä faneille
Häiriintyneitä faneja on ikävä kyllä aina. :/ Jos muistatte kun jo pidemmän aikaa sitten oli se yksi sairas Insta-häirikkö liittyen näihin Bojania koskeneihin juoruihin, joka tägäili ties keitä henkilöitä postauksiinsa. Ei siellä ollut taustalla mitään "shippaajayhteisöä", vaan hän oli ihan itse saanut päähänsä lähteä häiriköimään aiheella.
Vierailija kirjoitti:
Shippaaminen on taitolaji. Jotkut osaa ja jotkut sit taas vetää asiat överiksi shippaamiseen vedoten. Onneksi täällä suurin osa tuntuu olevan kyllä ihan järjissään, ja haluavan hyvää niin Kärtsälle kun Blle.
Oon samaa mieltä. Joillain menee yli ja lujaa.
For the record: Mä jatkan shippaamista edelleen, hyvillä mielin. Ja tähän mun shippaamiseen ei todellakaan kuulu kummankaan osapuolen haukkuminen millään tavalla, saatikka mikään kirjeiden lähettely! Koska en oikeasti tunne heitä, saatikka yksityiselämäänsä. Joten koen että mulla ei oo mitään oikeutta "puuttua" siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin myös, mitä kaikkia kirjeitä ja viestejä K myös saa, se ei koskaan puhu niistä julkisesti, mutta nää internet-puheet ja fuck twitter jutut eurotourilla kumpuaa kyllä syvältä 😔
Tämä, sen hymyn ja iloisen olemuksen taakse kätkeytyy paljon. En tiiä selviänkö siitä Aavikko-biisistä😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mun ajatukset tästä on, että mä kyllä inhimillisesti ymmärrän jos joku toivoo niille oikeasti parisuhdetta yms.
MUTTA: Jos tuon toiveen takia lähettää B:lle KIRJEEN jossa haukkuu häntä "huonoksi poikaystäväksi" ja kyselee että miksi ignoraat Kärtsää jne jne. niin SE EI OLE OK!!
Eli voisiko ne "aidot toiveet" pitää ihan vaikka omana tietonaan, eikä viedä niitä Boitsun ja Kärtsän silmien eteen noin karsealla tavalla?
Siihen "parisuhteen toivomiseen" ei mun mielestä ole hyvä yhdistää mitään negatiivisia ajatuksia kummastakaan, koska sitten menee homma karille ja kovaa. Koko ton homman on tarkoitus olla vain hauskaa ja positiivista.
Tää on nii hyvin sanottu! Tärkein sääntö rpf:ssä on, että mitään shipin juttuja EI VIEDÄ ASIANOMAISILLE. Mikäli ei tätä ymmärrä, täytyy kyllä shippaus oikeasti lopettaa (toisaalta,
Muuten vain ne on julkisessa netissä, josta ne ei muuten minnekään häviä! Ja kun AI on kehittynyt, niin kymmenien vuosien päästä Bojanin lapset saa niistä lukea ihan omalla kielellään ja nähdä fanart kuvia, kun hakevat isästään tietoa!
Oon kyllä melko varma, et toi kirjeiden lähettäjä on täältä Vauvalta. Onhan tää muutenki aika perse alusta mihinkään shippaamiseen, kun kaikenlaista sekopäitä pääsee anonyyminä millon vaan hyppää mukaan. Tumpussa ja jopa twitterissä vaikuttaa mun mielestä paljon selväjärkisemmältä shippaus. Tarkoituksena on kuitenkin vaan PITÄÄ HAUSKAA tän asian kanssa, ei ottaa liian tosissaan, ja se ei selkeästi näin 1,5 vuoden päästäkään kaikilta ihmisiltä onnistu 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaleimat joissa B puhuu Ksta uudessa podcastissa:
29:00 alkaa Ksta, ensin vähän Baby Lasagnasta hetki, 32:00 asti. (Nordic tour, miten Jerc perui muut menot ja hyppäsi bussiin, Ruisrockista ja miten siellä oli ihmeellistä, yleisö lauloi sloveeniksi ja Jerc lavan vierellä yms)
Mielenkiintoiset osuudet myös lopussa: 47:40 (alkaa jo aiemmin somesta ja mielikuvista ja kirjoittelusta, K kohta 47:40), kuuntele 49:05 asti.
Tässähän on myös ilmeanalyyseille paljonkin tilaa:P
Hauskasti virnuilee tuo juontaja, ja lopussa kuullaan myös häneltä, "Ookayy.." virnistelllen :D
Oliko siinä mitään mainintaa siitä "important thing" jutusta mistä oli puhe? En ite ehdi nyt katsoon
Ehkä tähän on jo vastattu, mutta ite mietin että important thingillä ehkä tarkotettiin lopun juttelua siitä että B vois seuraavalla kerralla ottaa K:n mukaan haastatteluun, koska K on ehkä tulossa (Sloveniaan) laskettelemaan.
Mutta yks erittäin tärkeä asia, joka herätti ainakin itessäni ajatuksia oli se, miten voimakkaasti B kokee juorut ja spekuloinnit, ja kuinka ne häntä vaivaa. Ei tullu itelle kovin ylpeä olo. 😬
Vierailija kirjoitti:
No kyllä Käärijä nyt voisi tässä tilanteessa oikeasti puhdistaa ilman
Mutta se on hänelle veikkaan vaikea paikka. Iso osa hänen suosiostaan on tullut shipistä. Tavalla tai toisella.
No kyllähän hän sanoikin, että Bojan on hänelle ystävä, monet luulee jotain muuta. Ja edelleen, luuletko, että hän ilman B:n suostumusta jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaaminen on taitolaji. Jotkut osaa ja jotkut sit taas vetää asiat överiksi shippaamiseen vedoten. Onneksi täällä suurin osa tuntuu olevan kyllä ihan järjissään, ja haluavan hyvää niin Kärtsälle kun Blle.
For the record: Mä jatkan shippaamista edelleen, hyvillä mielin. Ja tähän mun shippaamiseen ei todellakaan kuulu kummankaan osapuolen haukkuminen millään tavalla, saatikka mikään kirjeiden lähettely! Koska en oikeasti tunne heitä, saatikka yksityiselämäänsä. Joten koen että mulla ei oo mitään oikeutta "puuttua" siihen.
Muuten vain täytät netin valheellisilla juoruilla heidän yksityiselämästään! Etkä näe tässä mitään ongelmaa?!
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä melko varma, et toi kirjeiden lähettäjä on täältä Vauvalta. Onhan tää muutenki aika perse alusta mihinkään shippaamiseen, kun kaikenlaista sekopäitä pääsee anonyyminä millon vaan hyppää mukaan. Tumpussa ja jopa twitterissä vaikuttaa mun mielestä paljon selväjärkisemmältä shippaus. Tarkoituksena on kuitenkin vaan PITÄÄ HAUSKAA tän asian kanssa, ei ottaa liian tosissaan, ja se ei selkeästi näin 1,5 vuoden päästäkään kaikilta ihmisiltä onnistu 😅
Tai sitten jostain tiktokin syövereistä. Siellä on niitä nuorempia faneja joilla on ennenkin menny yli.
Vierailija kirjoitti:
Tumpussa on kyllä ollut vaikka miten paljon porukkaa joka on uskonut erinäisillä henkilöillä olevan suhde oikeasti, mm. Jance, DamKris ja BoKris. Vaikkapa Luluxa, joka syytti homofoobisiksi kaikkia, jotka eivät ottaneet Damonin Jance-kuvia suhteen julkistamisena...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat täältä.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää edes shipata. Ketään oikeita ihmisiä. Se on todella kummallinen harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on hänelle veikkaan vaikea paikka. Iso osa hänen suosiostaan on tullut shipistä. Tavalla tai toisella.
Mitä oikein höpiset, B on sitä itsekin jatkanut, haastattelu oli ennen Kyprosta?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Sä voisit jo pitää suus kiinni, olit trolli tai et. Mikään juttu tossa sun viestistä ei pidä paikkaansa. Kärtsän suosio lähti kyllä ihan viisumenestyksestä ja fanikunta rakentui hänen musiikkinsa ja huikeiden livekeikkojen myötä. Shippaajat ovat täysin mariginaalinen osa hänen faneistaan.
Mitäs jos shippaajat nyt alkaa vaan miettiä itselleen muuta harrastettua
Tai terapiaa tai jotain.