Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
28041/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Because some people just can't separate reality from entertainment, from the show, from anything."

Tossa kai se tuli aika selvästi sanottuna.

Jep. Ei tuota olis selvemmin voinut sanoa, että kavereita ovat. Shippaus loppui kyllä omalta osaltani, koska itselläni se on perustunut mahdollisuuteen suhteesta heidän välillään.

No sitten et oo ollut shippaaja alun alkaenkaan. Shippaus ei perustu todellisuuteen. Shippaus ei ole sitä että OIKEASTI ajattelisi että niillä olisi / tulisi parisuhde. Mutta, mun mielestä on hyvä että lopetat nyt sen mitä olet tehnyt, koska just sunlaiset oli ne joihin Boitsu viittas: ne jotka ei osaa erottaa todellisuutta viihteestä.

Minulla toi ei vaikuttanut tosielämän suhteen toivomiseen edelleen.

Vierailija
28042/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojania surettaa/harmittaa, ettei ole vieraiden ihmisten mielestä ollut hyvä poikaystävä Jerelle ja nyt fanit "hylkäävät" hänet tästä syystä. Jere todennut et oijoi oijoi tähän, kun Bojan tilittänyt asiaa puhelimessa. 

Niin ei kyllä tosiaan kumonnut tässä mitään, näiden pitäisi opetella selkeämpää viestintää sitten.

Tämä on jotenkin hassu tilanne ja haastattelu. Tietääkö Bojan itsekään, mihin on tyytymätön. En siis moiti häntä, mietin vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28043/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun mä en nyt oikeen saa kiinni, että mitä se on muka viimeaikoina tehnyt shippauksen suuntaan? Sehän on kuitenkin kohdellut Bojania niinkuin hyvää ystävää kohdellaan ja puhunut siitä rakkaana ystävänä? Kaikki lisämerkitykset on keksitty shippareiden päässä"

Välispiikkijutut yms, onhan niitä ollut.

Mitä semmosta se muka on sanonut? Kertonut, että Bojan on kaunis? 

Vierailija
28044/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Bojanin mielenterveys kestää. Tarkoitan et kun ihmiset on niin sairaita. 

Vierailija
28045/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Because some people just can't separate reality from entertainment, from the show, from anything."

Jep. Ei tuota olis selvemmin voinut sanoa, että kavereita ovat. Shippaus loppui kyllä omalta osaltani, koska itselläni se on perustunut mahdollisuuteen suhteesta heidän välillään.

No sitten et oo ollut shippaaja alun alkaenkaan. Shippaus ei perustu todellisuuteen. Shippaus ei ole sitä että OIKEASTI ajattelisi että niillä olisi / tulisi parisuhde. Mutta, mun mielestä on hyvä että lopetat nyt sen mitä olet tehnyt, koska just sunlaiset oli ne joihin Boitsu viittas: ne jotka ei osaa erottaa todellisuutta viihteestä.

Shippaaja voi olla myös eri lailla kuin mitä sinä sanot. Ja jotenkin musta tuntuu et täälläkin suuri osa on shipannut toivoen oikeaa suhdetta. On tekopyhää väittää muuta.  Taitaa palsta olla aika hiljainen jos kaikki tosishippaajat nyt lähtee.

Vierailija
28046/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja ihan lopussa vielä se haastattelija sanoo että olis kivaa jos tulisivat toistekin, ja se toinen haastateltava (Tomi) ehdotti että Boitsu vois tulla sinne Käärijän kanssa. :D "Come with Käärijä, to resolve these things properly" ja haastattelija on siihen että "Käärijä!? Tomi, you come in handy!"... ja Bojan siihen että "I'm sure he'd want to come".. "He might come to ski, so"

Vähän veikkaan, että tämä johtaisi kyllä ihan muuhun kuin "resolving these things properly". :D

Ois kyllä ihan kiinnostavaa haastattelu, jossa puhuvat heihin kohdistuvasta shipistä ja sen herättämistä ajatuksista. Ehkä Sloveniassa sitten kylmempinä kuukausina jos kerta laskettelureissu suunnitelmissa?

Vierailija
28047/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla toi ei vaikuttanut tosielämän suhteen toivomiseen edelleen.

Toivoa ja haaveilla saa, mutta ei heittää sitä asianomaisten silmille.

Vierailija
28048/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä Käärijäkin on pohjimmiltaan se maalaispoika Vantaalta joka ei ihan tajua asioiden kaikkia puolia.

Vierailija
28049/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mun ajatukset tästä on, että mä kyllä inhimillisesti ymmärrän jos joku toivoo niille oikeasti parisuhdetta yms.

MUTTA: Jos tuon toiveen takia lähettää B:lle KIRJEEN jossa haukkuu häntä "huonoksi poikaystäväksi" ja kyselee että miksi ignoraat Kärtsää jne jne. niin SE EI OLE OK!!

Eli voisiko ne "aidot toiveet" pitää ihan vaikka omana tietonaan, eikä viedä niitä Boitsun ja Kärtsän silmien eteen noin karsealla tavalla?

Siihen "parisuhteen toivomiseen" ei mun mielestä ole hyvä yhdistää mitään negatiivisia ajatuksia kummastakaan, koska sitten menee homma karille ja kovaa. Koko ton homman on tarkoitus olla vain hauskaa ja positiivista.

Vierailija
28050/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kolmanteen ja vähän tälleen ohiksena, mutta Ursan stoori. Mielenkiintoisessa paikassa ovat tällä kertaa kuvaamassa 👀

Vierailija
28051/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miettikää nyt. Netti täynnä noita teidän saamarin runkkausficcejänne ja piirroksia ne. Hyi helvetti.

Vierailija
28052/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerppu tainnut lietsoo itse nyt vähän yli Bojanin sietokyvyn tätä heidän suhdettaan. 

Mites B:n lol your not kaarija paita, sydänkaraoke ja ruissin halaus?

Onko sulla joku juttu nyt että B ei saisi näyttää ystävyyttään K:lle (ei saa edes halata???) jos se ei halua että hänestä levitetään juoruja että he ovat pariskunta? Ollaanko me nyt siinä että mies ei saa tehdä tuommoisia hauskoja juttuja (kuten halata??) läheisen ystävän kanssa ilman että siihen sanotaan että ai no nuo varmasti paneskelevat.

No ei sitä ne pariskuntajutut edes tuntuneet häiritsevän vaan ne suorat yhteydenotot eli häiriintyneet kirjeet, itse on jatkanut shippiä myös, tulkitsin erilailla tuon haastattelun.

Vierailija
28053/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on taas ankee tunnelma ja aletaan syyttämään K:ta niinku aina kuten viimeksi Tallinnan keikoilla ja eikä Bstäkään ei tunnu kivalta, että häntä haukutaan huonoksi ystäväksi tai ei edes K:stakaan häntäkin on haukuttu huonoksi ystäväksi myös

Vierailija
28054/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin myös, mitä kaikkia kirjeitä ja viestejä K myös saa, se ei koskaan puhu niistä julkisesti, mutta nää internet-puheet ja fuck twitter jutut eurotourilla kumpuaa kyllä syvältä 😔

Vierailija
28055/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun mä en nyt oikeen saa kiinni, että mitä se on muka viimeaikoina tehnyt shippauksen suuntaan? Sehän on kuitenkin kohdellut Bojania niinkuin hyvää ystävää kohdellaan ja puhunut siitä rakkaana ystävänä? Kaikki lisämerkitykset on keksitty shippareiden päässä"

Niin? Puhunut ystävästään, kaikki muu on teidän päässä väännettyä.

Täällähän on ollut ketjut täynnä todisteita, että se heidän suhde on paljon syvempää! Todella monella ollut sellaiset vibat, kun heidän sanomisiaan ja eleitä on ANALysoitu!

Vierailija
28056/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojania surettaa/harmittaa, ettei ole vieraiden ihmisten mielestä ollut hyvä poikaystävä Jerelle ja nyt fanit "hylkäävät" hänet tästä syystä. Jere todennut et oijoi oijoi tähän, kun Bojan tilittänyt asiaa puhelimessa. 

Niin ei kyllä tosiaan kumonnut tässä mitään, näiden pitäisi opetella selkeämpää viestintää sitten.

Vähän kyllä ihmetyttää. Pitäisi kai Bojanin ymmärtää, että kun leikkivät itsekin tätä poikaystäväleikkiä, niin kyllä siinä joku voi ymmärtää väärin.  Vähän tekopyhää sitten valittaa. Ja tämä kaikella rakkaudella, olen kyllä bojanisti. He ovat vain ystäviä, uskon sen, miksi tämä juttu edes lähti menemään tähän suuntaan, että olisivat muuta. Ai niin, one hotel room, one bed...he is my boyfriend. Nämä eivät siis tietenkään Bojanin itsensä sanomia, mutta hän tietää, että näin on sanottu, oli itse paikalla.

Vierailija
28057/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippaaminen on taitolaji. Jotkut osaa ja jotkut sit taas vetää asiat överiksi shippaamiseen vedoten. Onneksi täällä suurin osa tuntuu olevan kyllä ihan järjissään, ja haluavan hyvää niin Kärtsälle kun Blle. 

Vierailija
28058/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mun ajatukset tästä on, että mä kyllä inhimillisesti ymmärrän jos joku toivoo niille oikeasti parisuhdetta yms.

MUTTA: Jos tuon toiveen takia lähettää B:lle KIRJEEN jossa haukkuu häntä "huonoksi poikaystäväksi" ja kyselee että miksi ignoraat Kärtsää jne jne. niin SE EI OLE OK!!

Eli voisiko ne "aidot toiveet" pitää ihan vaikka omana tietonaan, eikä viedä niitä Boitsun ja Kärtsän silmien eteen noin karsealla tavalla?

Siihen "parisuhteen toivomiseen" ei mun mielestä ole hyvä yhdistää mitään negatiivisia ajatuksia kummastakaan, koska sitten menee homma karille ja kovaa. Koko ton homman on tarkoitus olla vain hauskaa ja positiivista.

Tää on nii hyvin sanottu! Tärkein sääntö rpf:ssä on, että mitään shipin juttuja EI VIEDÄ ASIANOMAISILLE. Mikäli ei tätä ymmärrä, täytyy kyllä shippaus oikeasti lopettaa (toisaalta, aina on sekopäitä eikä tämä kirjeen lähettäjäkään varmaan edes tajua, kuinka fucked up toi on) 

Vierailija
28059/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitten bojeren loppu:( Mä sanoin täällä kerran et jos K sanoo, että lopettakaa shippaaminen, niin lopetan heti. Nyt mielestäni B sanoi selkeästi, että ahdistaa kun heitä pidetään parina. Pidän lupaukseni ja lopetan. Pysyn kyllä Kn musiikin fanina, mutta muuten ei tartte enää miettiä heitä. Säästyypähän hullun paljon aikaa muuhun!

Vierailija
28060/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Puhunut ystävästään, kaikki muu on teidän päässä väännettyä.

Täällähän on ollut ketjut täynnä todisteita, että se heidän suhde on paljon syvempää! Todella monella ollut sellaiset vibat, kun heidän sanomisiaan ja eleitä on ANALysoitu!

Kultapieni, se on sitä shippaamista. Ja sen ei ole tarkoitus päätyä asianomaisille. 

Ketju on lukittu.