Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko puhunut koskaan sellaisen henkilön kanssa joka on yllättäen kuollut pian sen jälkeen kun tapasitte

Vierailija
07.02.2023 |

Olisi mielenkiintoista tietää minkälaisia asioita puhui ja enteilikö jotenkin puheiden kautta kuolemaansa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Juttelin entisen luokkakaverini kanssa 2 tuntia ennen hänen kuolemaansa. Hän teki itsemurhan.

Olen käynyt tuon tilanteen satoja kertoja päässäni läpi vuosien varrella. Mikään ei antanut viitteitä siitä, että parin tunnin päästä hän tappaisi itsensä. Vitsailimme ja nauroimme. Tilanne oli toki lyhyt, olin poistumassa paikasta johon hän oli menossa. (Oli perjantai-ilta klo 23.) 

Vierailija
2/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

t. Michael Penttilä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhuin puhelimessa sukulaiseni kanssa. Kesken puhelun hän sai sairaskohtauksen ja menetti tajuntansa. Hän menehtyi matkalla sairaalaan.

Puhelusta ei olisi voinut mitenkään päätellä että se oli hänen viimeisensä ennen kuin ihan vasta juuri ennen kohtausta kun hän alkoi äkkiä äännellä oudosti.

Vierailija
4/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti.

Vierailija
5/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta siitä jo aikaa. Työn kautta, mutta ei terveysala, nuorehko äiti. Näin olemuksesta, että on sairas ja teki mieli sanoa pitäisikö mennä lääkäriin, mutta olin itse paljon nuorempi eikä ollut pokkaa. Kuoli tuon jälkeen sairausjäkohtaukseen yllättäin.

Vierailija
6/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen.

t. Michael Penttilä

Vaikutatko naistenosastolla nykyään?

Vierailija
7/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään lailla, oli hyvin ilonen. Meidän piti nähdä uudestaan parin päivän päästä.

Ei nähty :( surullista aikaa oli.

Luonnollisesti kuoli.

Vierailija
8/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, mutta siitä jo aikaa. Työn kautta, mutta ei terveysala, nuorehko äiti. Näin olemuksesta, että on sairas ja teki mieli sanoa pitäisikö mennä lääkäriin, mutta olin itse paljon nuorempi eikä ollut pokkaa. Kuoli tuon jälkeen sairausjäkohtaukseen yllättäin.

Ei se sitten yllättäen kuollut.

Vierailija
9/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Minulla oli paha aavistus että ilta ei tule päättymään hyvin,sanoinkin tästä. Seuraavana aamuna tuli soitto että kuoli.

Vierailija
10/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rokottaessani ja sitten kuolivat

Ääliö

Vierailija
11/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin erään vanhan miehen lähes joka päivä kun kävin lenkillä, hän asui vanhustentalolla. Hän tuli usein vastaan hiljaa hipsutellen, me ei ikinä puhuttu mitään, tervehdittin vaan katseella. 

Mutta erään kerran se mies sanoi muutaman sanan ja mä vastasin hälle, puhe oli ulkoilusta kauniina päivänä.

Mutta en koskaan nähnyt enää sitä miestä ja luulen että se mies kuoli pian sen jälkeen.

Vierailija
12/12 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitten yllättäen kuollut.

Kyllä hän yllättäen kuoli. Ei sairastanut vaan sai yllättävän ja ennakoimattoman kohtauksen. Toki minulle ei ollut yllätys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi