Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
28021/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ole miettinyt tätä loppuun asti, mutta en ihan ymmärrä tuota Bojanin närkästystä siitä, että heitä luullaan pariksi K n kanssa. Kyllä tässä puolitoista vuotta on ollut varsinkin K lta aika ristiriitaista viestintää siitä asiasta. Jos K vaikkapa kertoisi avoimesti olevansa parisuhteessa naisen kanssa eikä ainakaan jatkuvasti höpöttäisi kauniista Bojanistaan, se voisi näitä huhuja poistaa.  

Ja mä en ymmärrä miten sinä et voi ymmärtää B:n närkästystä. Varsinkin kun B itse ei ole antanut MITÄÄN ristiriitaisia viestejä, ja kuten itse sanot niin se on K joka heittelee noita juttuja. Se ei ole B:n vika, eikä K varmaan edes tajua mitä käytöstä ne B-läpät aiheuttaa joissakin tietyissä häiriintyneissä faneissa.

Eikös B juuri sitä sano, että ongelma on, että ihmiset ei erota todellisuutta esityksensä. B ei siis edes varsinaisesti ole sitä mieltä että fanservicea ei pitäisi olla. Ongelma on, että jotkut uskoo sen totena.

Vierailija
28022/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan pitää nyt muistaa, että shippaus on LEIKKIÄ JA VIIHDETTÄ fanien kesken. Tämä sama pätee niin K&B:n kohdalla kuin esim Jancen, Hrisin ja DamKrisin kohdalla. Pitää kuitenkin muistaa, että useimmiten shippaus jutut eivät ole todellisuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28023/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerppu tainnut lietsoo itse nyt vähän yli Bojanin sietokyvyn tätä heidän suhdettaan. 

Mites B:n lol your not kaarija paita, sydänkaraoke ja ruissin halaus?

Kärpyn sänkyyn peittely and the list goes on and on...

Vierailija
28024/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Because some people just can't separate reality from entertainment, from the show, from anything."

Tossa kai se tuli aika selvästi sanottuna.

Jep. Ei tuota olis selvemmin voinut sanoa, että kavereita ovat. Shippaus loppui kyllä omalta osaltani, koska itselläni se on perustunut mahdollisuuteen suhteesta heidän välillään.

No sitten et oo ollut shippaaja alun alkaenkaan. Shippaus ei perustu todellisuuteen. Shippaus ei ole sitä että OIKEASTI ajattelisi että niillä olisi / tulisi parisuhde. Mutta, mun mielestä on hyvä että lopetat nyt sen mitä olet tehnyt, koska just sunlaiset oli ne joihin Boitsu viittas: ne jotka ei osaa erottaa todellisuutta viihteestä.

Vierailija
28025/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojania surettaa/harmittaa, ettei ole vieraiden ihmisten mielestä ollut hyvä poikaystävä Jerelle ja nyt fanit "hylkäävät" hänet tästä syystä. Jere todennut et oijoi oijoi tähän, kun Bojan tilittänyt asiaa puhelimessa. 

Vierailija
28026/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun mä en nyt oikeen saa kiinni, että mitä se on muka viimeaikoina tehnyt shippauksen suuntaan? Sehän on kuitenkin kohdellut Bojania niinkuin hyvää ystävää kohdellaan ja puhunut siitä rakkaana ystävänä? Kaikki lisämerkitykset on keksitty shippareiden päässä"

Välispiikkijutut yms, onhan niitä ollut.

Vierailija
28027/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä mitä mitä mitä. Nyt olen confused. Bojan valittaa, että saa kirjeitä Suomesta, että on huono poikaystävä, ymmärrän, että se on loukkaavaa kaikilla tavoilla, oli hän poikaystävä taikka ei. Mutta jännää on, että hän ei myöskään kiistä, että en edes ole poikaystävä, vaan kaveri tai ystävä ja sanoo, että "samaan aikaan olen puhelimessa Jeren kanssa, ja kun kerron hänelle tämän, hän on ihan että voi ei ei ei."

Ymmärrän, ettei tämäkään nyt ollut poikaystävyyden paljastuskommentti, mutta häiritsee, kun Bojan ei sinänsä kommentoi, että haittaako se, että sanotaan poikaystäväksi vai se, että sanotaan huonoksi poikaystäväksi, vai molemmat?

Mutta iiiiik iiiiiik, iiiiiiik, iikein momentti tulee haastattelun lopussa, kun Jana kosiskelee molempia palaamaan haastatteluun, Tomia ehkä veljensä kanssa ja Bojčia kenties Käärijän kanssa! JA Bojan s

Ööö, oletko sinä yksi niistä kirjeiden lähettelijöistä?

Miksi kuvittelet niin? Siis mikä tässä tekstissä saa aikaan sellaisen kuvan? 

Vierailija
28028/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ole miettinyt tätä loppuun asti, mutta en ihan ymmärrä tuota Bojanin närkästystä siitä, että heitä luullaan pariksi K n kanssa. Kyllä tässä puolitoista vuotta on ollut varsinkin K lta aika ristiriitaista viestintää siitä asiasta. Jos K vaikkapa kertoisi avoimesti olevansa parisuhteessa naisen kanssa eikä ainakaan jatkuvasti höpöttäisi kauniista Bojanistaan, se voisi näitä huhuja poistaa.  

Ja mä en ymmärrä miten sinä et voi ymmärtää B:n närkästystä. Varsinkin kun B itse ei ole antanut MITÄÄN ristiriitaisia viestejä, ja kuten itse sanot niin se on K joka heittelee noita juttuja. Se ei ole B:n vika, eikä K varmaan edes tajua mitä käytöstä ne B-läpät aiheuttaa joissakin tietyissä häiriintyneissä faneissa.

Eikös B juuri sitä sano, että ongelma on, että ihmiset ei ero

Just näin. Mä luulen että heillä on ollut hauskaa leikkiä mukana fanien kanssa. Muistuksena taas se kommentti jonka B antoi jo viisujen aikaan haastattelussa kun kysyttiin mitä mieltä hän on siitä että heitä shipataan:

Se tuo erityistä lisämaustetta viisukauteen. Tietysti Käärijä ja minä olemme vain ystäviä, mutta jos fanficcien luominen tekee fanituksesta hauskempaa, niin miksi ei.

Kumpikin on koko ajan tasaisin väliajoin muistuttanut että ovat ystäviä.

Vierailija
28029/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osan pitää nyt muistaa, että shippaus on LEIKKIÄ JA VIIHDETTÄ fanien kesken. Tämä sama pätee niin K&B:n kohdalla kuin esim Jancen, Hrisin ja DamKrisin kohdalla. Pitää kuitenkin muistaa, että useimmiten shippaus jutut eivät ole todellisuutta

No eihän päde, Jance on keksitty shippi, K ja B perustuu oikeisiin tunteisiin?

Vierailija
28030/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja ihan lopussa vielä se haastattelija sanoo että olis kivaa jos tulisivat toistekin, ja se toinen haastateltava (Tomi) ehdotti että Boitsu vois tulla sinne Käärijän kanssa. :D "Come with Käärijä, to resolve these things properly" ja haastattelija on siihen että "Käärijä!? Tomi, you come in handy!"... ja Bojan siihen että "I'm sure he'd want to come".. "He might come to ski, so"

Vähän veikkaan, että tämä johtaisi kyllä ihan muuhun kuin "resolving these things properly". :D

Vierailija
28031/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28032/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsinko haastattelusta siis oikein, B ei ole vielä valmis tulemaan kaapista?

Vierailija
28033/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerppu tainnut lietsoo itse nyt vähän yli Bojanin sietokyvyn tätä heidän suhdettaan. 

Mites B:n lol your not kaarija paita, sydänkaraoke ja ruissin halaus?

Onko sulla joku juttu nyt että B ei saisi näyttää ystävyyttään K:lle (ei saa edes halata???) jos se ei halua että hänestä levitetään juoruja että he ovat pariskunta? Ollaanko me nyt siinä että mies ei saa tehdä tuommoisia hauskoja juttuja (kuten halata??) läheisen ystävän kanssa ilman että siihen sanotaan että ai no nuo varmasti paneskelevat.

Vierailija
28034/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee ihan mihin tahansa shippeihin

Vierailija
28035/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun mä en nyt oikeen saa kiinni, että mitä se on muka viimeaikoina tehnyt shippauksen suuntaan? Sehän on kuitenkin kohdellut Bojania niinkuin hyvää ystävää kohdellaan ja puhunut siitä rakkaana ystävänä? Kaikki lisämerkitykset on keksitty shippareiden päässä"

Välispiikkijutut yms, onhan niitä ollut.

Niin? Puhunut ystävästään, kaikki muu on teidän päässä väännettyä.

Vierailija
28036/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojania surettaa/harmittaa, ettei ole vieraiden ihmisten mielestä ollut hyvä poikaystävä Jerelle ja nyt fanit "hylkäävät" hänet tästä syystä. Jere todennut et oijoi oijoi tähän, kun Bojan tilittänyt asiaa puhelimessa. 

Niin ei kyllä tosiaan kumonnut tässä mitään, näiden pitäisi opetella selkeämpää viestintää sitten.

Vierailija
28037/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi yksi näistä joka ei erota todellisuutta viihteestä kuten B sanoi.

Vierailija
28038/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aika hyvin pettynyt tähän! Ensin lähdetään rakkauslomalle Kyrpokselle samaan hotellihuoneeseen, reissataan kahdestaan Suomeen ja postaillaan kaikesta julkiseen someen ja sitten yritetään väittää, ettei tässä ole mitään muka?!

Ongelma on nyt sulla, koska sä et voi olla pettynyt siitä, mitä kahden ihmisen välit on, vaikka kuinka haluaisit heidän olevan yhdessä. Vaikka he mitä tahansa postailis.

Tässä pitäisi tosiaan vaan muistaa, ettei mikään mitä somessa näemme ole välttämättä totta. Siinä on vaan se ongelma, että julkisuuden ihmiset kuitenkin haluavat, että heidät otetaan ihmisinä tosissaan. Mistä sen oikein tietää tavallinen ihminen, missä kohtaa pitää ottaa tosissaan ja mikä on sitä esitystä.

Vierailija
28039/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsinko haastattelusta siis oikein, B ei ole vielä valmis tulemaan kaapista?

Eiköhän nämä jatkuvat "B on kaapissa" juorut ja vitsit ole osa tuota samaa ahdistuksen kasaa josta B puhuu...

Vierailija
28040/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Rivieralla olo jonkun kanssa viittaa siihen juoruun, jonka kesällä pyöri S:sta ja B:sta sen juorutilin seurauksena? Silloin mietittiin myös sitä, oliko B. kirjoittanut ne kommentit itse tälle juorutilin pitäjälle. Tuon haastattelun perusteella sanoisin melkein, että kyllä. 

Mulle vahvistui sama tunne.

Ketju on lukittu.