Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä oikeasti kyllä toivon, että K katsoo tuon haastattelun ja näkee viimeistään edes tuosta miten ystäväänsä häiritsee kaikki juorut ja miten raskaasti ne ottaa, ja miettii sitten kannattaako hänen tuota shippilehmää enää lypsää. 🥺
Hänen tuskin tarvitsee katsoa haastatteluita saadakseen tietää, mitä ystävänsä oikeasti ajattelee.
No miksi se sitten edelleen edelleen jatkaa?
Mä olen kyllä samaa mieltä. K voisi kokonaan lopettaa fanservicea olevat Bojan juttunsa. Välillä ne olivatkin poissa ja taas ovat alkaneet. Eikös jotkut jo suunnitelleet kylttien viemistä keikoille, että saadaan K puhumaan Bojanista.
Kun mä en nyt oikeen saa ki
No oletko jo unohtanut esim Is this love- storyt Kyprokselta tai maybe some day -heitot keikalta viime viikolla. Mä olen ollut koko ajan sitä mieltä että sen ois pitänyt lopettaa KAIKKI tollainen jo heti alkuunsa. Just koska ihmiset on ihan hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Bojan ei pidä siitä, et fanit (?) kutsuvat heidän ystävyyttään Jeren kanssa parisuhteeksi. Toivottavasti ystävyys ei kärsi tästä. Niin ihanasti Bojan suostui olemaan Jeren loma ideoilla, mut suostuuko jatkossa.
Loma oli kuitenkin ton haastattelun jälkeen et ois voinut jo siellä kieltäytyä.
Eikö tuo Rivieralla olo jonkun kanssa viittaa siihen juoruun, jonka kesällä pyöri S:sta ja B:sta sen juorutilin seurauksena? Silloin mietittiin myös sitä, oliko B. kirjoittanut ne kommentit itse tälle juorutilin pitäjälle. Tuon haastattelun perusteella sanoisin melkein, että kyllä.
"Ei hän shippauksesta tai seksuaalisuudesta puhunut vaan että ahdistaa kun ihmiset välttävät Kn ja Bn olevan oikeasti pariskunta. "
Sitähän täällä tehdään jatkuvasti? Toi heidän lomakin analysoitiin päivä tolkulla siten että ne on oikeasti muka pariskuntana siellä. Varmaan B saa siitäkin jonkun kirjeen joltain Suomi-fanilta.
Jerppu tainnut lietsoo itse nyt vähän yli Bojanin sietokyvyn tätä heidän suhdettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä oikeasti kyllä toivon, että K katsoo tuon haastattelun ja näkee viimeistään edes tuosta miten ystäväänsä häiritsee kaikki juorut ja miten raskaasti ne ottaa, ja miettii sitten kannattaako hänen tuota shippilehmää enää lypsää. 🥺
Hänen tuskin tarvitsee katsoa haastatteluita saadakseen tietää, mitä ystävänsä oikeasti ajattelee.
Mä olen kyllä samaa mieltä. K voisi kokonaan lopettaa fanservicea olevat Bojan juttunsa. Välillä ne olivatkin poissa ja taas ovat alkaneet. Eikös jotkut jo suunnitelleet kylttien viemistä keikoille, että saadaan K puhumaan Bojanista.
Kun mä en nyt oikeen saa ki
Just tämä, nää shippijutut on täysin ihmisten omia tulkintoja, usein toki harmittomia ja hauskoja. Se, että jotkut oikeasti ottavat ne tosissaan ja vielä häiriköivät oikeita ihmisiä, on sairautta.
No shipparit. Nyt kannattaa oikeasti miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mitä mitä mitä. Nyt olen confused. Bojan valittaa, että saa kirjeitä Suomesta, että on huono poikaystävä, ymmärrän, että se on loukkaavaa kaikilla tavoilla, oli hän poikaystävä taikka ei. Mutta jännää on, että hän ei myöskään kiistä, että en edes ole poikaystävä, vaan kaveri tai ystävä ja sanoo, että "samaan aikaan olen puhelimessa Jeren kanssa, ja kun kerron hänelle tämän, hän on ihan että voi ei ei ei."
Ymmärrän, ettei tämäkään nyt ollut poikaystävyyden paljastuskommentti, mutta häiritsee, kun Bojan ei sinänsä kommentoi, että haittaako se, että sanotaan poikaystäväksi vai se, että sanotaan huonoksi poikaystäväksi, vai molemmat?
Mutta iiiiik iiiiiik, iiiiiiik, iikein momentti tulee haastattelun lopussa, kun Jana kosiskelee molempia palaamaan haastatteluun, Tomia ehkä veljensä kanssa ja Bojčia kenties Käärijän kanssa! JA Bojan sanoo, että "hän varmaan tulisi mielellään"! What
Joo on kyl tooosi kierrellen ja kaarrellen sanottu, enkä ainakaan tuosta tekstimuodosta saa ihan selvää että mikä tarkkaan ottaen näissä käärijä jutuissa häiritsee... Kun kuitenkin sanoo, että "BAD things start to pile up" niin näkeekö hän tosissaan pahaksi sen, että heille luullaan suhdetta? Koska jos näin, olisi se mun mielestä hyvä käärijänkin sit huomioida, itseä ei ainakaan kiinnosta shippaaminen, jos oikeasti aiheuttaa toiselle huonoa oloa 😞
Mutta sit taas mietin (kuten joku muukin jo sanoi), että tuskin sitä shippaus häiritsee kun kärtsä sitä niin paljon lietsoo itsekin.
Eli summa summarum varmaan sitä häiritsee se, että ihmiset kehittää huhuja siitä että kohtelias käärijää jotenkin huonosti (mikä varmasti harmittaa, vaikka ihan ystävyyspohjalla ovat).
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ole miettinyt tätä loppuun asti, mutta en ihan ymmärrä tuota Bojanin närkästystä siitä, että heitä luullaan pariksi K n kanssa. Kyllä tässä puolitoista vuotta on ollut varsinkin K lta aika ristiriitaista viestintää siitä asiasta. Jos K vaikkapa kertoisi avoimesti olevansa parisuhteessa naisen kanssa eikä ainakaan jatkuvasti höpöttäisi kauniista Bojanistaan, se voisi näitä huhuja poistaa.
No kun se on kaikki ollut fanserviceä ja he ovat kyllä aiemminkin sanoneet olevansa ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Because some people just can't separate reality from entertainment, from the show, from anything."
Tossa kai se tuli aika selvästi sanottuna.
Hyvä Bojan!
Bojan nyt tosiaan selvästi sanoo, että se mitä tapahtuu lavalla on esitystä. Tätä totuutta kannattaisi kerrata aina silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[aiheena juorut, ja esimerkkinä Bojan sanoi että esim. hänet saattanut joku muka bongata Ranskan Rivieralla joku daami käsipuolessa..]
"Everybody tells me I should have much thicker skin, but somehow I can't overcome this. I feel like I'm more affected by it. Because I know that all these news is being followed by people. I love my family and others. In fact, that's what hurts me the most. I for one, know that this is not true, but every single time, like with Käärijä, that was one of those. It was everywhere, right, that we're a couple.. and.."
[Ja tässä kohtaa Bojan piti tauon, ja sanokaa mitä sanotte, mutta ilme oli aika jännä...]
"I don't know, it's hard, when you look at the people around you, who really, I don't know.. should I start convincing them of something now. I'm not even talking about this situation at all, but in general, a
Niin et ystäviä ei voi olla ilman jotain hyötyaspektia. Tai homoutta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ole miettinyt tätä loppuun asti, mutta en ihan ymmärrä tuota Bojanin närkästystä siitä, että heitä luullaan pariksi K n kanssa. Kyllä tässä puolitoista vuotta on ollut varsinkin K lta aika ristiriitaista viestintää siitä asiasta. Jos K vaikkapa kertoisi avoimesti olevansa parisuhteessa naisen kanssa eikä ainakaan jatkuvasti höpöttäisi kauniista Bojanistaan, se voisi näitä huhuja poistaa.
Ja mä en ymmärrä miten sinä et voi ymmärtää B:n närkästystä. Varsinkin kun B itse ei ole antanut MITÄÄN ristiriitaisia viestejä, ja kuten itse sanot niin se on K joka heittelee noita juttuja. Se ei ole B:n vika, eikä K varmaan edes tajua mitä käytöstä ne B-läpät aiheuttaa joissakin tietyissä häiriintyneissä faneissa.
Vierailija kirjoitti:
"Because some people just can't separate reality from entertainment, from the show, from anything."
Tossa kai se tuli aika selvästi sanottuna.
Jep. Ei tuota olis selvemmin voinut sanoa, että kavereita ovat. Shippaus loppui kyllä omalta osaltani, koska itselläni se on perustunut mahdollisuuteen suhteesta heidän välillään.
Ihmiset on niin pimeitä.
Jos vertaa shippausta just johkin Barbie-leikkiin, niin näkeehän leikkijät, lapsetkin, että se ei ole totta, todellista elämää, todellisuutta. Barbiet ei oikeassa elämässä tee mitään. Niillä leikitään ja niille luodaan kuvitteellinen maailma ja elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä en ymmärrä miten sinä et voi ymmärtää B:n närkästystä. Varsinkin kun B itse ei ole antanut MITÄÄN ristiriitaisia viestejä, ja kuten itse sanot niin se on K joka heittelee noita juttuja. Se ei ole B:n vika, eikä K varmaan edes tajua mitä käytöstä ne B-läpät aiheuttaa joissakin tietyissä häiriintyneissä faneissa.
No kai se ymmärtää, kun B itsekin sanoo tuossa haastattelussa, että on esim. kertonut näistä kirjeistä K:lle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Rivieralla olo jonkun kanssa viittaa siihen juoruun, jonka kesällä pyöri S:sta ja B:sta sen juorutilin seurauksena? Silloin mietittiin myös sitä, oliko B. kirjoittanut ne kommentit itse tälle juorutilin pitäjälle. Tuon haastattelun perusteella sanoisin melkein, että kyllä.
Mitkä kommentit? Millä hakusanalla nää voisi vielä löytää 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys.
Entäs tämä kysymys: Miksi B jatkaa itsekin? Come on! Hän lähti muutama päivä haastattelun jälkeen Kärtsän kanssa Kyprokselle lomalle "lol ur not Käärijä" -paita päällään, ja kuvasi Sex = Money promoa, yms yms. :D
Hän on läheinen Kärtsän kanssa. Ja kyllä aivan takuulla pystyy sanomaan Kärtsälle jos toivoo ettei K postaisi mitään mikä liittyy häneen, ettei tuu "vääriä kuvitelmia" tai kirjeitä Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kommentit? Millä hakusanalla nää voisi vielä löytää 🤔
Jos nyt annettaisiin Bn olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jerppu tainnut lietsoo itse nyt vähän yli Bojanin sietokyvyn tätä heidän suhdettaan.
Se on teidän sairaiden ihmisten päässä analysoida jokainen käden asento, silmänräpäys ja lakanan ryppy. Menkää itseenne ja hävetkää.