Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mun silmiin ja korviin tämä haastattelu vaikuttaa siltä että kyllä ne ovat vain kavereita. Vaikka eihän sekään ole mikään pieni juttu. Ei B noin avoimesti kertoisi noita lieveilmiöitä, jos niissä olisi totuus.
Onhan tämäkin palsta osoittanut, että täällä on jokunen erittäin häiriintynyt joukossa. Sinänsä ei yllättänyt nuo kirjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooo, kuka tunnustaa lähettäneensä Bojčille kirjeitä kysyäkseen miksi se on niin huono poikaystävä ettei huomioi Käärijää? 🤣🤣🤣🤣
Ei saatana... Ihan vtun nolottavaa. 😳😳😳
En pääse vielä kattomaan haastista, pliis kai tää on vitsi.
Valitettavasti ei oo vitsi. Katson juuri haastattelua toista kertaa.
"Every month I get a letter from Finland, saying, why am I ignoring Käärijä, being a really shitty boyfriend and that I'm just losing their love and attention, because it's just not how it's done. Meanwhile, we're on a call and he (=Käärijä) is like oh, no, no"Tää on niin surullista, aattelin että liikaa uppoutuneita ja todellisuudentajun menettäneitä ois vaan kourallinen, mutta taitaa olla yl
Mä uskon ja toivon, että ne on tiettyjä samoja tyyppejä. Mut toi viestien ja kirjeiden määrä, mitä K ja B saa on varmasti jäätävä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooo, kuka tunnustaa lähettäneensä Bojčille kirjeitä kysyäkseen miksi se on niin huono poikaystävä ettei huomioi Käärijää? 🤣🤣🤣🤣
"Every month I get a letter from Finland, saying, why am I ignoring Käärijä, being a really shitty boyfriend and that I'm just losing their love and attention, because it's just not how it's done. Meanwhile, we're on a call and he (=Käärijä) is like oh, no, no"
Omg 😵 Siis kuka v*ttu on noin saatana hullu?
Nyt mä oikeasti kyllä toivon, että K katsoo tuon haastattelun ja näkee viimeistään edes tuosta miten ystäväänsä häiritsee kaikki juorut ja miten raskaasti ne ottaa, ja miettii sitten kannattaako hänen tuota shippilehmää enää lypsää. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Every month I get a letter from Finland, saying, why am I ignoring Käärijä, being a really shitty boyfriend and that I'm just losing their love and attention, because it's just not how it's done. Meanwhile, we're on a call and he (=Käärijä) is like oh, no, no"APUA 😅 hei nyt jotain rajaa ihmiset 🙈
Mulla tuli kyllä niin kamala häpeä tästä, etten taida pystyä mennä katsomaan koko haastattelua 🙈😂
Ääää en silti kestä miten suloinen B on tuossa haastattelussa ja puhuu noin avoimesti suhteestaan K:n ja noista kirjeistä, ihanan rehellisesti, vaikka toki toivon, ettei ihmiset hyökkäisi häntä kohtaan noin typerästi (ja hlökohtaiset suhteet ON hlökohtaisia!), kovin ilkeämielistä!
Bojan on ihana & täydellinen 💗
Ihanasti puhui Jerçistä tuossa alussa 😘 ja lopun hirvityksen jälkeenkin jäi kuva että läheisiä ovat ja tiiviisti yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Every month I get a letter from Finland, saying, why am I ignoring Käärijä, being a really shitty boyfriend and that I'm just losing their love and attention, because it's just not how it's done. Meanwhile, we're on a call and he (=Käärijä) is like oh, no, no"APUA 😅 hei nyt jotain rajaa ihmiset 🙈
Mulla tuli kyllä n
Nimenomaan ja ne kirjeet on SUOMESTA!!!! Kohta Bojan ei enää tule tänne!!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä oikeasti kyllä toivon, että K katsoo tuon haastattelun ja näkee viimeistään edes tuosta miten ystäväänsä häiritsee kaikki juorut ja miten raskaasti ne ottaa, ja miettii sitten kannattaako hänen tuota shippilehmää enää lypsää. 🥺
Hänen tuskin tarvitsee katsoa haastatteluita saadakseen tietää, mitä ystävänsä oikeasti ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Every month I get a letter from Finland, saying, why am I ignoring Käärijä, being a really shitty boyfriend and that I'm just losing their love and attention, because it's just not how it's done. Meanwhile, we're on a call and he (=Käärijä) is like oh, no, no"Tää on niin surullista, aattelin että liikaa uppoutuneita ja todellisuudentajun menettäneitä ois vaan kourallinen, mutta taitaa olla yl
No jos kirjeitä tulee kerran kuussa niin tuskin noita ihmisiä ihan hirveästi on, mutta toki yksikin on liikaa. Toivon mukaan ei ole yksikään palstalainen, joka laittanut B:lle kirjeitä menemään.
Mua hävettää et Suomi mainittu tossa yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmiin ja korviin tämä haastattelu vaikuttaa siltä että kyllä ne ovat vain kavereita. Vaikka eihän sekään ole mikään pieni juttu. Ei B noin avoimesti kertoisi noita lieveilmiöitä, jos niissä olisi totuus.
Tää on aina tää sama kuvio. Vuoron perään sinäkin oot tätä mieltä ja sitten kohta kuitenkin toista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen tuskin tarvitsee katsoa haastatteluita saadakseen tietää, mitä ystävänsä oikeasti ajattelee.
No miksi se sitten edelleen edelleen jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Every month I get a letter from Finland, saying, why am I ignoring Käärijä, being a really shitty boyfriend and that I'm just losing their love and attention, because it's just not how it's done. Meanwhile, we're on a call and he (=Käärijä) is like oh, no, no"
No voi jumalauta. Tää on just se syy miksi monissa isoissa fandomissa kaikki oikeiden ihmisten shippaus on kiellettyä, koska tulee niitä joitakin jotka oikeasti ottaa sen vakavast oikeassa elämässä ja tekee tämmöisiä. Ihan sairaan noloa. Toikin antoi nyt tosi hyvän kuvan Joksujen Suomifaneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas poistuu viestejä?
Minä ilmiannoin noita Espoon murheellisiin tapahtumiin liittyviä ilkkumisia ainakin. Varmaan niitä mitkä lähtee.
Kyllä täältä lähti ihan K ja B viestejä ja keskustelua paljon!
Eihän lähtenyt?
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää et Suomi mainittu tossa yhteydessä.
Sama, mutta en yllättynyt. Enkä usko että sellaiset ihmiset jotka on noin vinksahtaneita että ihan kirjeitä lähettävät asiasta tulevat muuttamaan käytöstään tämän haastiksen perusteella, ihan kuten stalkkerit ei lopeta vaikka heille sanotaan asiasta.
Toinen asia mitä jodelista tuli ilmi niin ilmeisesti ruississa Joksuille oltiin sanottu, että älkää olko kauheen pettyneitä, jos paikalla ei ole paljoon yleisöä, kun ootte vikat esiintyjät ja ihmiset on voineet lähteä jo kotiin. Miettikää Joksujen tunnetta, kun ne huomas kuinka paljon teltassa loppujen lopuksi oli porukkaa 🤩
APUA 😅 hei nyt jotain rajaa ihmiset 🙈