Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
[aiheena juorut, ja esimerkkinä Bojan sanoi että esim. hänet saattanut joku muka bongata Ranskan Rivieralla joku daami käsipuolessa..]
"Everybody tells me I should have much thicker skin, but somehow I can't overcome this. I feel like I'm more affected by it. Because I know that all these news is being followed by people. I love my family and others. In fact, that's what hurts me the most. I for one, know that this is not true, but every single time, like with Käärijä, that was one of those. It was everywhere, right, that we're a couple.. and.."
[Ja tässä kohtaa Bojan piti tauon, ja sanokaa mitä sanotte, mutta ilme oli aika jännä...]
"I don't know, it's hard, when you look at the people around you, who really, I don't know.. should I start convincing them of something now. I'm not even talking about this situation at all, but in general, about the lies that are being spread. You know how it is right. Basically, the people who love you believe you. But if there is bad news every day. It starts to pile up, then you start believing, doubting yourself a little bit. Shoot, it's like you said, shoot, is it true? I'm not really sure anymore. Am I really on the French riviera.." [toinen haastateltava kommentoi tähän: jos toistat valheen sata kertaa, siitä tulee joskus totta].. "Yes. So, it's not my favourite thing. So in the last year I have also distanced myself from the social media. Because some people just can't separate reality from entertainment, from the show, from anything.
Ja ihan lopussa vielä se haastattelija sanoo että olis kivaa jos tulisivat toistekin, ja se toinen haastateltava (Tomi) ehdotti että Boitsu vois tulla sinne Käärijän kanssa. :D "Come with Käärijä, to resolve these things properly" ja haastattelija on siihen että "Käärijä!? Tomi, you come in handy!"... ja Bojan siihen että "I'm sure he'd want to come".. "He might come to ski, so"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, mun nokkahuilu saapuu tänään😍
Mistä tilasit?
Temusta, sieltä sai halvimmalla.
MNiten se ei mene ihmisille päähän, että tuota "palvelua" ei pidä käyttää? Ihminen alentuu hu0rien tasolle, jos ostaa sieltä.
Kyllä moni muu toiminta on paljon pahempaa kuin nokkahuilun tilaaminen temusta!
Onko mun huilu nyt myrkytetty, kun tilasin temusta? Ja olin vielä niin ilonen, kun se tulee tänään :(
Kyllä niissä tutkitusti enemmän myrkyllisiä aineita voi olla.
Siis mitä mitä mitä mitä. Nyt olen confused. Bojan valittaa, että saa kirjeitä Suomesta, että on huono poikaystävä, ymmärrän, että se on loukkaavaa kaikilla tavoilla, oli hän poikaystävä taikka ei. Mutta jännää on, että hän ei myöskään kiistä, että en edes ole poikaystävä, vaan kaveri tai ystävä ja sanoo, että "samaan aikaan olen puhelimessa Jeren kanssa, ja kun kerron hänelle tämän, hän on ihan että voi ei ei ei."
Ymmärrän, ettei tämäkään nyt ollut poikaystävyyden paljastuskommentti, mutta häiritsee, kun Bojan ei sinänsä kommentoi, että haittaako se, että sanotaan poikaystäväksi vai se, että sanotaan huonoksi poikaystäväksi, vai molemmat?
Mutta iiiiik iiiiiik, iiiiiiik, iikein momentti tulee haastattelun lopussa, kun Jana kosiskelee molempia palaamaan haastatteluun, Tomia ehkä veljensä kanssa ja Bojčia kenties Käärijän kanssa! JA Bojan sanoo, että "hän varmaan tulisi mielellään"! Whatafaaak :D
Ja sitten sanoo vielä, että hän on tulossa tänne laskettelemaan, joten..!
Eli TAAS Bojan paljastelee meille etukäteen asioita, taaskaan Bojči ei voi olla hiljaa heidän suunnitelmistaan! 😍 💕
Eli ilmeisesti colder months of the year on sittenkin tulossa laskettelureissuna Sloveniassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä oikeasti kyllä toivon, että K katsoo tuon haastattelun ja näkee viimeistään edes tuosta miten ystäväänsä häiritsee kaikki juorut ja miten raskaasti ne ottaa, ja miettii sitten kannattaako hänen tuota shippilehmää enää lypsää. 🥺
Hänen tuskin tarvitsee katsoa haastatteluita saadakseen tietää, mitä ystävänsä oikeasti ajattelee.
No miksi se sitten edelleen edelleen jatkaa?
Mä olen kyllä samaa mieltä. K voisi kokonaan lopettaa fanservicea olevat Bojan juttunsa. Välillä ne olivatkin poissa ja taas ovat alkaneet. Eikös jotkut jo suunnitelleet kylttien viemistä keikoille, että saadaan K puhumaan Bojanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä oikeasti kyllä toivon, että K katsoo tuon haastattelun ja näkee viimeistään edes tuosta miten ystäväänsä häiritsee kaikki juorut ja miten raskaasti ne ottaa, ja miettii sitten kannattaako hänen tuota shippilehmää enää lypsää. 🥺
Hänen tuskin tarvitsee katsoa haastatteluita saadakseen tietää, mitä ystävänsä oikeasti ajattelee.
Erittäin hyvä kysymys.
Boitsu ja Kärtsy rakastaa toisiaan tavalla, jonka he parhaiten tietävät 💙💚
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mitä mitä mitä. Nyt olen confused. Bojan valittaa, että saa kirjeitä Suomesta, että on huono poikaystävä, ymmärrän, että se on loukkaavaa kaikilla tavoilla, oli hän poikaystävä taikka ei. Mutta jännää on, että hän ei myöskään kiistä, että en edes ole poikaystävä, vaan kaveri tai ystävä ja sanoo, että "samaan aikaan olen puhelimessa Jeren kanssa, ja kun kerron hänelle tämän, hän on ihan että voi ei ei ei."
Ymmärrän, ettei tämäkään nyt ollut poikaystävyyden paljastuskommentti, mutta häiritsee, kun Bojan ei sinänsä kommentoi, että haittaako se, että sanotaan poikaystäväksi vai se, että sanotaan huonoksi poikaystäväksi, vai molemmat?
Mutta iiiiik iiiiiik, iiiiiiik, iikein momentti tulee haastattelun lopussa, kun Jana kosiskelee molempia palaamaan haastatteluun, Tomia ehkä veljensä kanssa ja Bojčia kenties Käärijän kanssa! JA Bojan sanoo, että "hän varmaan tulisi mielellään"! What
Ööö, oletko sinä yksi niistä kirjeiden lähettelijöistä?
"Because some people just can't separate reality from entertainment, from the show, from anything."
Tossa kai se tuli aika selvästi sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooo, kuka tunnustaa lähettäneensä Bojčille kirjeitä kysyäkseen miksi se on niin huono poikaystävä ettei huomioi Käärijää? 🤣🤣🤣🤣
Ei saatana... Ihan vtun nolottavaa. 😳😳😳
En pääse vielä kattomaan haastista, pliis kai tää on vitsi.
Valitettavasti ei oo vitsi. Katson juuri haastattelua toista kertaa.
"Every month I get a letter from Finland, saying, why am I ignoring Käärijä, being a really shitty boyfriend and that I'm just losing their love and attention, because it's just not how it's done. Meanwhile, we're on a call and he (=Käärijä) is like oh, no, no"Omg 😵 Siis kuka v*ttu on noin saatana hullu?
Et ole sitten l
Mut ei näitä juttuja olekaan tarkoitettu heidän silmilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta iiiiik iiiiiik, iiiiiiik, iikein momentti tulee haastattelun lopussa, kun Jana kosiskelee molempia palaamaan haastatteluun, Tomia ehkä veljensä kanssa ja Bojčia kenties Käärijän kanssa! JA Bojan sanoo, että "hän varmaan tulisi mielellään"! What
Tää ei nyt mennyt ajankohdaltaan ihan nappiin laittaa tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä samaa mieltä. K voisi kokonaan lopettaa fanservicea olevat Bojan juttunsa. Välillä ne olivatkin poissa ja taas ovat alkaneet. Eikös jotkut jo suunnitelleet kylttien viemistä keikoille, että saadaan K puhumaan Bojanista.
Kun mä en nyt oikeen saa kiinni, että mitä se on muka viimeaikoina tehnyt shippauksen suuntaan? Sehän on kuitenkin kohdellut Bojania niinkuin hyvää ystävää kohdellaan ja puhunut siitä rakkaana ystävänä? Kaikki lisämerkitykset on keksitty shippareiden päässä.
Vierailija kirjoitti:
"Because some people just can't separate reality from entertainment, from the show, from anything."
Tossa kai se tuli aika selvästi sanottuna.
Hyvä Bojan!
Vierailija kirjoitti:
[aiheena juorut, ja esimerkkinä Bojan sanoi että esim. hänet saattanut joku muka bongata Ranskan Rivieralla joku daami käsipuolessa..]
"Everybody tells me I should have much thicker skin, but somehow I can't overcome this. I feel like I'm more affected by it. Because I know that all these news is being followed by people. I love my family and others. In fact, that's what hurts me the most. I for one, know that this is not true, but every single time, like with Käärijä, that was one of those. It was everywhere, right, that we're a couple.. and.."
[Ja tässä kohtaa Bojan piti tauon, ja sanokaa mitä sanotte, mutta ilme oli aika jännä...]
"I don't know, it's hard, when you look at the people around you, who really, I don't know.. should I start convincing them of something now. I'm not even talking about this situation at all, but in general, about the lies that are being spread. You know how it is right. Basically, the people who love you believ
Voi Bojan. Eli sitä häiritsee tää shippaus ja ihmisten hulluus. Ja se, et häntä luullaan homoksi.
Vierailija kirjoitti:
"I don't know, it's hard, when you look at the people around you, who really, I don't know.. should I start convincing them of something now. I'm not even talking about this situation at all, but in general, about the lies that are being spread. You know how it is right. Basically, the people who love you believ
Käärijä ja Bojan really want to come together! 💚💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä en nyt oikeen saa ki
"Kun mä en nyt oikeen saa kiinni, että mitä se on muka viimeaikoina tehnyt shippauksen suuntaan? Sehän on kuitenkin kohdellut Bojania niinkuin hyvää ystävää kohdellaan ja puhunut siitä rakkaana ystävänä? Kaikki lisämerkitykset on keksitty shippareiden päässä. "
No niinpä, mutta kun se on kenenkään niin vaikea myöntää, että syy olisi itsessä. Helpompi syyttää Kta, että kun ei se ymmärrä lopettaa. Lopettaa mitä? Olemasta kaveri Bn kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämäkin palsta osoittanut, että täällä on jokunen erittäin häiriintynyt joukossa. Sinänsä ei yllättänyt nuo kirjeet.
Jokunen joo
"Everybody tells me I should have much thicker skin, but somehow I can't overcome this. I feel like I'm more affected by it. Because I know that all these news is being followed by people. I love my family and others. In fact, that's what hurts me the most. I for one, know that this is not true, but every single time, like with Käärijä, that was one of those. It was everywhere, right, that we're a couple.. and..I don't know, it's hard, when you look at the people around you, who really, I don't know.. should I start convincing them of something now. I'm not even talking about this situation at all, but in general, about the lies that are being spread. You know how it is right. Basically, the people who love you believe you. But if there is bad news every day. It starts to pile up, then you start believing, doubting yourself a little bit. Shoot, it's like you said, shoot, is it true? I'm not really sure anymore. Am I really on the French riviera.." [toinen haastateltava kommentoi tähän: jos toistat valheen sata kertaa, siitä tulee joskus totta].. "Yes. So, it's not my favourite thing. So in the last year I have also distanced myself from the social media. Because some people just can't separate reality from entertainment, from the show, from anything."
Tartteeko B:n suoremmin ilmasta että juorut siitä että hän ja K ois oikeasti yhdessä vaivaa häntä, ja että se oli tosiaan yksi syy muiden samantyyppisten juttujen joukossa miksi hän on vetäytynyt somesta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiistänyt ei, siitä Ranskan riviera juorusta vaikutti enemmän ärtyneeltä tuon perusteella.
Bojan ei pidä siitä, et fanit (?) kutsuvat heidän ystävyyttään Jeren kanssa parisuhteeksi. Toivottavasti ystävyys ei kärsi tästä. Niin ihanasti Bojan suostui olemaan Jeren loma ideoilla, mut suostuuko jatkossa.
"I'm loosing their love and attention" siis onko nää tyypit sanoneet näin kirjeissä vai arveleeko B näin? Kamalaa kyllä, aiheuttaa B:lle ihan turhaan stressiä nää erikoiset "fanikirjeet", miten joku näkee vaivaa?? Antas nyt ihmisen olla rauhassa, mitä Bojanin tekemiset noin muutenkaan kuuluu kenelläkään. En voi tajuta.