Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko nuo nokkahuilukeskustelut käydä omassa ketjussa, ettei tarvitse ryhtyä ylläpidolle ilmoittamaan?! Eilen porukka jauhoi jostai Masked Singeristä! Osalle ei näköjään ymmärrys riitä, ettei tämä ketju ole mikään yleinen keskustelupalsta kaikesta maan ja taivaan välillä!
Onko olemassa huiluketju👀
On täällä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5777945/joker-outin-nokkahuiluketju
Trolli löysi sen jo.🤣
Vierailija kirjoitti:
Jerč Jerč Jerč Jerč Jerč Jerč Jerč Jerč Jerč
Mun mielestä se on Jerk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on Jerk
Jerk out👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on Jerk
Jerk out👀
Jerk off
Vierailija kirjoitti:
Vlogissa Kärtsä viimein paljasti Are You:n synnyn. Ei tosin kertonut mikä kysymys se oli mitä kysyi, se jää ilmeisesti ikuisesti pimentoon, mutta kertasi saman tilanteen kuin mitä Matin ig stoorista tiedetään.
Hauska, että joku selvästi tietää sen tarinan niin hyvin, että osaa auttaa Kärtsää sen pelin nimen kanssa, kun hän ei itse muista mikä se nimi oli (Never Have I Ever game) :D
Vierailija kirjoitti:
Vlogissa Kärtsä viimein paljasti Are You:n synnyn. Ei tosin kertonut mikä kysymys se oli mitä kysyi, se jää ilmeisesti ikuisesti pimentoon, mutta kertasi saman tilanteen kuin mitä Matin ig stoorista tiedetään.
No eli ei paljastanut 😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eli ei paljastanut 😖
No, en tiedä jättikö tietoisesti sen kysymyksen paljastamatta vai eikö oikeasti muista mitä kysyi, koska se ei ole oleellinen seikka Are Youn synnyssä. Kyseessä oli koominen tilanne, joka alkanut sen jälkeen elämään omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eli ei paljastanut 😖
Kysymys oli, että oletko koskaan laittanut porkkanaa perseeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, että joku selvästi tietää sen tarinan niin hyvin, että osaa auttaa Kärtsää sen pelin nimen kanssa, kun hän ei itse muista mikä se nimi oli (Never Have I Ever game) :D
No tuonhan tietää jokainen nautakin. Ja sen, että se syntyi tuolloin. Eli ei paljastanut edelleenkään, mikä on se Are you 😗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi haastatelija katsoo B:nia vähän jännästi tossa kohdassa
En huomaa tossa mitään erikoista?
Kokoajan se katsoo et 'puhu sinä poika mitä puhut, kyllä me tiedetään'
Sinä kun olet ennustaja ja tiedät silmien liikkeistä oikeita vastauksia niin kerro millon suomen talous lähtee kasvuun ja millon ukrainan sota viimein loppuu?
Huonolta näyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eli ei paljastanut 😖
No, en tiedä jättikö tietoisesti sen kysymyksen paljastamatta vai eikö oikeasti muista mitä kysyi, koska se ei ole oleellinen seikka Are Youn synnyssä. Kyseessä oli koominen tilanne, joka alkanut sen jälkeen elämään omaa elämäänsä.
Nääkö kaksi sen keksikin? Mä luulin, että sanonta on ihan tavallista arkienglantia kuten vaikka please tai how are you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuonhan tietää jokainen nautakin. Ja sen, että se syntyi tuolloin. Eli ei paljastanut edelleenkään, mikä on se Are you 😗
No, se on vähän eri asia että fanit tietää kristallinkirkkaasti mitä Matin stoorissa sanottiin, kun krewsta siellä taas ei ollut ketään paikalla kuulemassa sitä. Siksi vähän eri juttu, että krew muistaa jonkun random stoorin sisällön kaoottisen viisuviikon keskeltä ellei Kärtsä sitten ole sitä niin innokkaasti kertonut, että se on syöpynyt ihan jokaisen vastaan tulevan krewn jäsenen mieleen.
Are you? on K&B oma sisäpiiriläppä, ei siinä sen suurempaa mystiikkaa ole. Hauska juttu siitä huolimatta ja kiva että heillä on tuollainen oma catchphrase 😄
Mä rakastan noita Miken vlogeja! 💗
Vierailija kirjoitti:
the Bojan 💚jerc
Bojan likes to jerk off
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan noita Miken vlogeja! 💗
Nää on tosi kivoja! Ihana nähdä vähän kulussien taa
H tykkää huiluista, niin ihan validi puheenaihe tänne.
Voi ihana Bojan.