Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sydämellinen ja ajatteleva teini ollut Jere ja perheessä lämpimät & läheiset välit. Ihana mieskin hänestä kasvoi. Ja lisäksi koko kansan Käärijä, supertähti. 💗
Onpa siirappia. 🙂 Kateellisena ihmisenä minua ärsyttää tällaiset viestit, koska kaikkihan me haluaisimme syntyä perheeseen, jossa on lämpimät ja läheiset välit. Kuten tästä viestistä voitte arvata, itse en kuulu näihin onnellisiin.
Minä kirjoitin tuon kommentin juuri siksi et en itsekään ole syntynyt sellaiseen perheeseen. Olen oman nykyisen perheeni toivonut olevan tuollainen ja periaatteessa onkin, tai olikin, kunnes aviopuoliso teki mitä teki. Minäkin tunnen kateutta ja surua.
Mä en oikein ymmärrä tommosta kateutta. Mun perhe on paper
Oon eri mutta mä kyllä ymmrrän ihan täysin. Minusta ainakin tuntuu, että elämäni olisi ollut iloisempaa ja onnellisempaa myös aikuisena, jos mulla ois kritisoivan pskiaisen sijaan ollut iloinen ja kannustava vanhempi. Toinen vanhempi sellainen olikin, mutta asuin pääasiassa sen kuspon kanssa.
Itse sanoisin constantly vain sellaisesta, jos useita kertoja päivässä viestittelee, mutta eri asia miten nyt eri kielten ilmaukset vastaavat toisiaan jne.
Joo ottivat (tai ilmeisesti Kärtsä oli Saksassa hakenut) jonosta vähän humaltuneen Veronikan pelaamaan heidän kanssaan crashia bussiin. Ihana. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi haastatelija katsoo B:nia vähän jännästi tossa kohdassa
En huomaa tossa mitään erikoista?
Kokoajan se katsoo et 'puhu sinä poika mitä puhut, kyllä me tiedetään'
Sinä kun olet ennustaja ja tiedät silmien liikkeistä oikeita vastauksia niin kerro millon suomen talous lähtee kasvuun ja millon ukrainan sota viimein loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin constantly vain sellaisesta, jos useita kertoja päivässä viestittelee, mutta eri asia miten nyt eri kielten ilmaukset vastaavat toisiaan jne.
2h48min/day = constantly
Vierailija kirjoitti:
Voisiko nuo nokkahuilukeskustelut käydä omassa ketjussa, ettei tarvitse ryhtyä ylläpidolle ilmoittamaan?! Eilen porukka jauhoi jostai Masked Singeristä! Osalle ei näköjään ymmärrys riitä, ettei tämä ketju ole mikään yleinen keskustelupalsta kaikesta maan ja taivaan välillä!
Onko olemassa huiluketju👀
Vierailija kirjoitti:
Voi Bojan rakas 💗
mikä rakas se sulle on?
Vierailija kirjoitti:
Joo ottivat (tai ilmeisesti Kärtsä oli Saksassa hakenut) jonosta vähän humaltuneen Veronikan pelaamaan heidän kanssaan crashia bussiin. Ihana. 💚
Tää oli ihana, miettikää nyt et pääsis pelaamaan K:n kanssa crush:a 🥹
Vierailija kirjoitti:
Constantly. Jatkuvasti. Eli aamusta iltaan.
Oikeasti minusta hieman hämmentäväkin tieto. Ottaen huomioon, että ovat kiireisiä ihmisiä, joilla on laajat verkostot niin läheisiä ihmisiä kuin etäisempiä tuttujakin. Toisella jopa parisuhde.
Tästä on jo puhuttu. Sadie on Bojanin ystävä ja kollega.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti minusta hieman hämmentäväkin tieto. Ottaen huomioon, että ovat kiireisiä ihmisiä, joilla on laajat verkostot niin läheisiä ihmisiä kuin etäisempiä tuttujakin. Toisella jopa parisuhde.
Tästä on jo puhuttu. Sadie on Bojanin ystävä ja kollega.
Mistä sä sen tiiät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko nuo nokkahuilukeskustelut käydä omassa ketjussa, ettei tarvitse ryhtyä ylläpidolle ilmoittamaan?! Eilen porukka jauhoi jostai Masked Singeristä! Osalle ei näköjään ymmärrys riitä, ettei tämä ketju ole mikään yleinen keskustelupalsta kaikesta maan ja taivaan välillä!
Janin huilulle oma ketju?
No ei kai siinä Bojanin parisuhteeseen viitattukaan.
Voi rakas hanipöö kultamussukka Bojan.
Hei apua, miten pääsen kirjautumaan takaisin passiin? En löydä muita vaihtoehtoja kun uudestaan ostamisen, mutta kyllä tuonne jostain pitäisi päästä kirjautumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5777945/joker-outin-nokkahuiluketju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/jokeroutsubs/status/1845444427969393054?s=61&t=YqaU8ewcPV…
Mikäs tämä on, onko ihan uusi? Jerc mainittu 💚
Constantly in touch. (jatkuvasti yhteydessä).
Hyviä ystäviä, ei mitään enempää?
No niin kai täälläkin suurin osa ajattelee. Useammat ei tietääkseni usko heidän olevan suhteessa (jotkut toki voi ajatellakin). Ei tarkoita, etteikö pinnan alla mitään voisi kyteä.
Minä ajattelin siitä lomasta jotain enemmän, ei voi mitään.
Minäkin aloin toivoa, mutta ystävyyte
Ystäviä ne on virallisesti, on se pinnan alla oleva status mikä tahansa.
Voit tunkea kaiken virallisen sanonko minne.
Vierailija kirjoitti:
Hei apua, miten pääsen kirjautumaan takaisin passiin? En löydä muita vaihtoehtoja kun uudestaan ostamisen, mutta kyllä tuonne jostain pitäisi päästä kirjautumaan
Oikeassa ylänurkassa on se timantin kuva, paina siitä niin pääsee sisäänkirjautumissivulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5777945/joker-outin-nokkahuiluketju
Oletko sä se, jolla on traumoja huiluista?