Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
27401/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täältä taas poistellaan kun sivut hyppii? Ei ole ollut MITÄÄN poistelua vaativaa

Varmaan joku nokkahuiluvihaaja. :D

Miten voi yks soitin mennä noin tunteisiin 😂

Vierailija
27402/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Are you? on K&B oma sisäpiiriläppä, ei siinä sen suurempaa mystiikkaa ole. Hauska juttu siitä huolimatta ja kiva että heillä on tuollainen oma catchphrase 😄

No selvisi tosta sentään sen verran enemmän, että Kärppy oli jotain kysynyt Bojanilta pelissä, odotellut varmaan minuutin vastausta ja sit kiekassu are youn ekaa kertaa, kun vastausta ei kuulunut 😂

Edelleen olis kiinnostavaa tietää mikä oli kysymys jos ei oo pystynyt minuutissa vastaamaan siihen kyllä tai ei.

Eli vastausta ois tongittava Bojanin päästä, the man of many secrets. . . Kuka onnistuis tonkimaan!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27403/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kellään tietoo illan showtimestä?

21.00 meidän aikaan.

Vierailija
27404/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nca on tykännyt Kärtsän postauksesta! <3

Vierailija
27405/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistelija voisi nokkahuiluviestien sijaan poistattaa mieluummin noita selviä pahantahtoisia trollauksia, jos siis on ihan pakko päästä leikkimään palstapoliisia

Vierailija
27406/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan noita Miken vlogeja! 💗

Nää on tosi kivoja! Ihana nähdä vähän kulussien taa

Olleet todellakin jo nyt sen 15€ arvoisia, ja ajatella että tämä oli vasta 4/18 (17 keikkaa plus se yksi ennen keikkoja) eli paljon kontsaa vielä tulossa. Kyllä meitä nyt hemmotellaan 🙌

Mä oon aina salaa toivonut tällaista kontenttia ja oon vähän jopa liikuttunutkin. Toivottavasti ei jää vaan eurotouriin.

Vierailija
27407/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taka matkalta. Tuo Bn haastattelu on tehty silloin Gusti keikan aikaan. Olivat silloin tuolla podcastissa. Janan instasta näkyi. 

Muutama päivä aikaa siis Kyrpokseen. 😄 Kiva vastata että ollaan säännöllisesti yhteyksissä joo, kun muutama yön jälkeen ovat kaksin aurinkomatkalla.

Vierailija
27408/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olleet todellakin jo nyt sen 15€ arvoisia, ja ajatella että tämä oli vasta 4/18 (17 keikkaa plus se yksi ennen keikkoja) eli paljon kontsaa vielä tulossa. Kyllä meitä nyt hemmotellaan 🙌

Mä oon aina salaa toivonut tällaista kontenttia ja oon vähän jopa liikuttunutkin. Toivottavasti ei jää vaan eurotouriin.

Liikuttunut. Miksi ?

Vierailija
27409/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taka matkalta. Tuo Bn haastattelu on tehty silloin Gusti keikan aikaan. Olivat silloin tuolla podcastissa. Janan instasta näkyi. 

Eli ennen Kyrposta, mutta milloin tarkalleen?

Vierailija
27410/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nace on palannut. Jee! Olin jo hetken huolissaan mitä ykkössometykkääjälle oli tapahtunut 😄

Vierailija
27411/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on nca?

Vierailija
27412/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siinä huomisessa hyväntekeväisyystapahtumassa esiintymässä Bojan vai kaikki Joksut?

Pelkkä Bojan

Okei, kiitos. Olisi ollut kiva nähdä lavalla pitkästä aikaa kaikki, mutta kelpaa Boitsukin. Mikäli sieltä jotain on nähtävissä siis.

Vierailija
27413/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Constantly. Jatkuvasti. Eli aamusta iltaan. 

Oikeasti minusta hieman hämmentäväkin tieto. Ottaen huomioon, että ovat kiireisiä ihmisiä, joilla on laajat verkostot niin läheisiä ihmisiä kuin etäisempiä tuttujakin. Toisella jopa parisuhde. 

Tämä on varmasti sellaista kevyttä viestittelyä pitkin päivää, jota mäkin harrastan lähimpien ystävien kanssa. Toki kuvaan kuuluu syvälliset keskustelut, mutta ne käydään yleensä välimatkan takia puhelimassa. Joskus voi olla taukoja kun on elämää ja töitä, mutta ei varmaan ole päivääkään etteikö jotain oltaisi jaettu. 

Vierailija
27414/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Are you? on K&B oma sisäpiiriläppä, ei siinä sen suurempaa mystiikkaa ole. Hauska juttu siitä huolimatta ja kiva että heillä on tuollainen oma catchphrase 😄

No selvisi tosta sentään sen verran enemmän, että Kärppy oli jotain kysynyt Bojanilta pelissä, odotellut varmaan minuutin vastausta ja sit kiekassu are youn ekaa kertaa, kun vastausta ei kuulunut 😂

Edelleen olis kiinnostavaa tietää mikä oli kysymys jos ei oo pystynyt minuutissa vastaamaan siihen kyllä tai ei.

Jep, kun miettii että mitä se on voinut olla jos Bojan ei kykene antamaan vastausta... Varmaan jotain seksiin liittyvää eikä ole kehdannut vastata 😂

Vierailija
27415/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se olis jo överit jos jostain normi Suomen keikoista alkais tälläsiä tuleen, parempi kun pysyy harvinaisena herkkuna.

Vierailija
27416/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama päivä aikaa siis Kyrpokseen. 😄 Kiva vastata että ollaan säännöllisesti yhteyksissä joo, kun muutama yön jälkeen ovat kaksin aurinkomatkalla.

Jep 😂. Ja, no haluan nähdä koko haastattelun ennen kuin mitään johtopäätöksiä vedän, mutta onhan se vähän hassua ja suloistakin, että Bojan ei oikein ilmeisesti vieläkään, 1,5 vuoden jälkeen pysty ihan neutraalisti Jercista puhumaan. Tai siltä se tuossa vaikuttaa, mutta katsotaan miltä haastattelu kokonaisuudessaan näyttää..

Vierailija
27417/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ennen Kyrposta, mutta milloin tarkalleen?

Ainakin se itse keikka oli 19. päivä ja reissu alkoi 23. päivä.

Vierailija
27418/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vlogissa Kärtsä viimein paljasti Are You:n synnyn. Ei tosin kertonut mikä kysymys se oli mitä kysyi, se jää ilmeisesti ikuisesti pimentoon, mutta kertasi saman tilanteen kuin mitä Matin ig stoorista tiedetään.

No eli ei paljastanut 😖

No, en tiedä jättikö tietoisesti sen kysymyksen paljastamatta vai eikö oikeasti muista mitä kysyi, koska se ei ole oleellinen seikka Are Youn synnyssä. Kyseessä oli koominen tilanne, joka alkanut sen jälkeen elämään omaa elämäänsä.

Laittakaas video tästä koomisesta tilanteesta? Vai oletteko nyt vain kuvitelleet sen koomisuuden?

Vierailija
27419/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistelija voisi nokkahuiluviestien sijaan poistattaa mieluummin noita selviä pahantahtoisia trollauksia, jos siis on ihan pakko päästä leikkimään palstapoliisia

Tämä, tää on törkyinen palsta usein ja nyt poistellaan nokkahuilumuistoja😂

Vierailija
27420/31974 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kun miettii että mitä se on voinut olla jos Bojan ei kykene antamaan vastausta... Varmaan jotain seksiin liittyvää eikä ole kehdannut vastata 😂

Aika monesta kysymyksestä voi kyllä vetää omat johtopäätöksensä, jos ei vastausta kuulu. :) Tai pitkäänhän on arvuuteltu sen kysymyksen olleen jotain M/M-kamaa.

Ketju on lukittu.