Tunnen poimivani rusinat pullasta, kun ei kiinnosta osallistua yhteiskunnalliseen öyhötykseen, vaan elelen vain rauhassa
Ei kiinnosta sodan uhalla lietsomiset sun muut. Ei kiinnosta politiikka. Kaikki kissanristiäiset pois listalta, kaikki turhat ihmissuhteet pois. En ole omalla naamalla enkä nimellä somessakaan - kukaan ei tiedä tekemisistäni yhtään mitään, ellei viestitä henkilökohtaisesti. En myöskään mene ryhmäkuviin, eli muidenkaan somesta mua ei löydy. Olen yhteydessä siis parhaisiin kavereihin yksitellen, kuten ennen vanhaan. Whatsapissa, nähdään tai soitellaan. Kukaan ei siis pääse stalkkaamaan elämääni mistään. Elän miltei kuin 90-luvulla.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää, että sun rusinat on surkastunut jo 20v sitten.
Ei ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole :D
Sun äitiskin säälii sua.
Ap Olet kuitenkin vauvapalstalla osallistujana.
Höpsis. Ympäristö ja instanssit ajavat kaikki burnouttiin ja tuhoaa kaiken mikä on elämässä arvokasta, jos sen antaa. Oma hyvinvointi ensin. Eletään hyvinvoinnin aikaa, kaikilla on koti ja ruokaa. Siitä nautitaan ja siinä kukoistetaan. Sitten katsellaan mitä harrastetaan. Sotaa..? Ei kiitos. Ne jotka haluavat sotia sotikoot keskenään.
Ihmisten palveleminen tietysti kristillistä, mutta sekään ei tarkoita sitä että osallistuu tuhoamisharrastuksiin.
Ihaninta olisi muuttaa jonnekin rauhalliseen paikkaan, vaikkapa Hawajin saarille ja elellä siellä rauhassa. Ja sielläkin ilman somea.
Vierailija kirjoitti:
Ap Olet kuitenkin vauvapalstalla osallistujana.
Niin olenkin, mutta täysin anonyymina. Enkä täälläkään öyhötä sodasta enkä politiikasta.
Päin vastoin, muiden pitäisi ottaa oppia sinusta niin ne sodatkin loppuisivat. Jotkut tavoittelevat rauhaa koko elämänsä, sinulla se selvästi on.
Vierailija kirjoitti:
Ap on esimerkki sääliö incelistä.
Olen nainen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on esimerkki sääliö incelistä.
Olen nainen.
ap
Sota ja öyhötys ei kuulu naaraille missään rodussa. Katso ruohonsyöjäeläimiä: naaraat vaan syövät kun koiraat tappavat toisiaan vieressä. Sama juttu linnuilla. Ei sen kuulukaan kiinnostaa naisia. Naiset jotka siitä kiihottuvat ovat häiriintyneitä.