Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Myyn maksani jos tuossa tunnin podissa ei ole Ruissimainintaa. Tuo Jerc jälkeinen kommentti voisi olla jopa siihen liittyvä.
ps. ei hätää, maailmani ei romahda vaikka ei olisikaan. Toki maksatta voi olla vaikea elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/jokeroutsubs/status/1845444427969393054?s=61&t=YqaU8ewcPV…
Mikäs tämä on, onko ihan uusi? Jerc mainittu 💚
Constantly in touch. (jatkuvasti yhteydessä).
Hyviä ystäviä, ei mitään enempää?
No niin kai täälläkin suurin osa ajattelee. Useammat ei tietääkseni usko heidän olevan suhteessa (jotkut toki voi ajatellakin). Ei tarkoita, etteikö pinnan alla mitään voisi kyteä.
Minä ajattelin siitä lomasta jotain enemmän, ei voi mitään.
Se on ihan sama mitä me ajatellaan tai mitä Boitsu haastattelussa sanoo, koska vaikka hän mitä mielessään miettisi tai vaikka olisi jotain tapahtunutkin, niin eihän hän nyt herranjumala tollaisessa haastettelussa mitään paljastaisi, ihan jo niiden tosielämän realiteettien takia joista ei tässä ketjussa kai saa puhua mutta tässä kohtaa ne nyt vaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Symppistä kun Boitsu haluaa haastiksessa käyttää tuota Jerciä, vaikka joutuu sitten selittämään sen (taas) auki että kaikki tajuaa kenestä kyse. Vähemmällä vaivalla pääsisi kun sanoisi vaan Kärppy/Jere, mutta ei vissiin halua. :D
Sanoiko B, että kaikki ne käyttää, en ole kuullut muilta?
Joo, ei kehdannut sanoa et hän yksin kutsuu poikkista siten😁 Muut taitaa useimmiten sanoa ihan käärijä, joskus harvoin jere.
Menee kyllä välillä niin ihon alle miten voi mies olla tuollainen silmäkarkki.
Kysymys kuuluu, milloin tämä haastattelu on tehty? Ennen Kyproksen lomaa vai jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin kai täälläkin suurin osa ajattelee. Useammat ei tietääkseni usko heidän olevan suhteessa (jotkut toki voi ajatellakin). Ei tarkoita, etteikö pinnan alla mitään voisi kyteä.
Se on ihan sama mitä me ajatellaan tai mitä Boitsu haastattelussa sanoo, koska vaikka hä
Ja onks toi haastis tehty ennen kyrposta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sydämellinen ja ajatteleva teini ollut Jere ja perheessä lämpimät & läheiset välit. Ihana mieskin hänestä kasvoi. Ja lisäksi koko kansan Käärijä, supertähti. 💗
Onpa siirappia. 🙂 Kateellisena ihmisenä minua ärsyttää tällaiset viestit, koska kaikkihan me haluaisimme syntyä perheeseen, jossa on lämpimät ja läheiset välit. Kuten tästä viestistä voitte arvata, itse en kuulu näihin onnellisiin.
Minä kirjoitin tuon kommentin juuri siksi et en itsekään ole syntynyt sellaiseen perheeseen. Olen oman nykyisen perheeni toivonut olevan tuollainen ja periaatteessa onkin, tai olikin, kunnes aviopuoliso teki mitä teki. Minäkin tunnen kateutta ja surua.
Mä aina ihmettelen, miten jotkut voivat suhtautua noin kauniisti kuin sinä näihin hyväonnisiin. Itse en kykene. Mulla vaan puskee pintaan kitkeryys, kun tosiaan se ei ole kenenkään valittavissa, mihin syntyy. Mullakin on välit lapsiini oikein hyvät, mutta perheemme keskinäinen lämpö kaiken kaikkiaan ei ole kehuttava. Olen kai onnistunut valitsemaan lapsille isän, jonka kanssa toistan lapsuuden kotini ongelmat. Anteeksi tuo siirappi🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ainahan sitä hihitellään ja punastutaan kaverista puhuttaessa, yes yes.
Missä te näette tässä punastumista? Ihan siis nyt rehellisesti ja asiallisesti kysyn koska mä en sitä näe. Ja nuo loppuosan kohdathan on leikattu toisista kohtaa podcastiä
Mä näen että poski hieman punoittaa mutta niin se punoittaa noissa kaikissa kohdissa. Pitä
Se on se pissahätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin aloin toivoa, mutta ystävyyteen tässä kai on tyydyttävä. Miten se onkin niin vaikeaa, vaikka ystävyyskin on hieno juttu sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin aloin toivoa, mutta ystävyyteen tässä kai on tyydyttävä. Miten se onkin niin
Ystäviä ne on virallisesti, on se pinnan alla oleva status mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mä oon se, joka yrittää tästä addiktiosta irti.
Mulle toi nokkahuilu on lähinnä painajaismuisto lapsuudesta. Olin tosi huono ja sit piti vielä esiintyä. Et miks täällä puhutaan nyt vaan huiluista?
Miksi toi haastatelija katsoo B:nia vähän jännästi tossa kohdassa
Vierailija kirjoitti:
Puuma rauhoitu.
Vierailija kirjoitti:
https://shared.jodel.com/UBXCast6ENb?channel=copy
Ei oo haastattelija vaan Siddhartan laulaja Tomi Meglič
Vierailija kirjoitti:
Se on et yeah right!🙄
Vierailija kirjoitti:
Toi ei oo haastattelija, vaan toinen haastateltava. Haastattelija on se Jana-nainen, radiojuontaja.
Onkohan tuossa podcastissa pidempäänkin puhetta Jercistä? Tuskin Bojc tuohon pieneen mainintaan sitä jätti, kun alkuun päästiin :D