Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten muualla, mut omat muksut on koulussa opetelleet sen nokkahuilun sijasta ukulelea soittamaan. Sitä jaksaa sentään kuunnella. 😄
T. Nokkahuiluttoman opetussuunnitelman ensimmäisenä maininnut, pahoittelut siitä. 🤣 Lupaan miettiä jatkossa..
Ukulele kuullostaa kivalta :) Nokkahuilu on kuitenkin legenda ja oishan se hienoa, jos porukka oikeesti ottais huiluja keikoille ja soittelis H:n biisin aikana.
Tää ois kyl huippuidea! Saakohan niitä viedä keikkapaikkoihin?
Symppistä kun Boitsu haluaa haastiksessa käyttää tuota Jerciä, vaikka joutuu sitten selittämään sen (taas) auki että kaikki tajuaa kenestä kyse. Vähemmällä vaivalla pääsisi kun sanoisi vaan Kärppy/Jere, mutta ei vissiin halua. :D
Vierailija kirjoitti:
B:llä ei kyllä todellakaan ole seurapiirirakko🤭
Vähän samankaltainen vaiva molemmilla pojillamme🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sydämellinen ja ajatteleva teini ollut Jere ja perheessä lämpimät & läheiset välit. Ihana mieskin hänestä kasvoi. Ja lisäksi koko kansan Käärijä, supertähti. 💗
Onpa siirappia. 🙂 Kateellisena ihmisenä minua ärsyttää tällaiset viestit, koska kaikkihan me haluaisimme syntyä perheeseen, jossa on lämpimät ja läheiset välit. Kuten tästä viestistä voitte arvata, itse en kuulu näihin onnellisiin.
Minä kirjoitin tuon kommentin juuri siksi et en itsekään ole syntynyt sellaiseen perheeseen. Olen oman nykyisen perheeni toivonut olevan tuollainen ja periaatteessa onkin, tai olikin, kunnes aviopuoliso teki mitä teki. Minäkin tunnen kateutta ja surua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/jokeroutsubs/status/1845444427969393054?s=61&t=YqaU8ewcPV…
Mikäs tämä on, onko ihan uusi? Jerc mainittu 💚
Constantly in touch. (jatkuvasti yhteydessä).
Hyviä ystäviä, ei mitään enempää?
No niin kai täälläkin suurin osa ajattelee. Useammat ei tietääkseni usko heidän olevan suhteessa (jotkut toki voi ajatellakin). Ei tarkoita, etteikö pinnan alla mitään voisi kyteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:llä ei kyllä todellakaan ole seurapiirirakko🤭
Vähän samankaltainen vaiva molemmilla pojillamme🤔
Ilmankos K kertoi heidän menevän yhdessä vessaan. Tää menee nyt mauttomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu, soitettiin nokkista, laulettiin, kopioitiin nuotteja. Mitään laulutekniikan opetusta ei ollut ja eikä paljon muita soittimiakaan kun toi huilu. Sit oli kuitenkin nöyryyttävät laulukokeet.
Kyl vois vähän miettiä sisältöä tosiaan, et ois muutakin kuin yhteislaulutunteja. Mut tosta huilun poisjättämisestä oon tosi pettynyt :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsy ja Krew Sveitsissä! Kärtsyn stoori!
Aura postasi jo pari tuntia sitten siitä keikkapaikan ulkopuolelta
No *ttu ei ole kilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ainahan sitä hihitellään ja punastutaan kaverista puhuttaessa, yes yes.
Missä te näette tässä punastumista? Ihan siis nyt rehellisesti ja asiallisesti kysyn koska mä en sitä näe. Ja nuo loppuosan kohdathan on leikattu toisista kohtaa podcastiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥰🙃🙃🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sydämellinen ja ajatteleva teini ollut Jere ja perheessä lämpimät & läheiset välit. Ihana mieskin hänestä kasvoi. Ja lisäksi koko kansan Käärijä, supertähti. 💗
Onpa siirappia. 🙂 Kateellisena ihmisenä minua ärsyttää tällaiset viestit, koska kaikkihan me haluaisimme syntyä perheeseen, jossa on lämpimät ja läheiset välit. Kuten tästä viestistä voitte arvata, itse en kuulu näihin onnellisiin.
Minä kirjoitin tuon kommentin juuri siksi et en itsekään ole syntynyt sellaiseen perheeseen. Olen oman nykyisen perheeni toivonut olevan tuollainen ja periaatteessa onkin, tai olikin, kunnes aviopuoliso teki mitä teki. Minäkin tunnen kateutta ja surua.
Mä en oikein ymmärrä tommosta kateutta. Mun perhe on paperilla hyvä ja kunnollinen, vanhemmatkin edelleen yhdessä, mutta en voi sanoa, että meillä olisi noin läheiset välit kuin mitä Jerellä vaikuttaa olevan oman perheensä ja sukunsa kanssa. Enkä ole yhtään kateellinen, koska perheitä ja ihmisiä on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu, soitettiin nokkista, laulettiin, kopioitiin nuotteja. Mitään laulutekniikan opetusta ei ollut ja eikä paljon muita soittimiakaan kun toi huilu. Sit oli kuitenkin nöyryyttävät laulukokeet.
Huilu on kyl legenda, miksköhän otettiin opetussuunnitelmasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska muuten, Skopjen Taksirat Festivalin Instassa Joksu-postaus on saanut enemmän tykkäyksiä kuin Baby Lasagna. (BL on osa festivaalin varsinaista ohjelmistoa ja Joksujen keikka on jonkinlainen oheistapahtuma.) Ja siis tämä ei ole tarkoitettu kenenkään dissauspostaukseksi, mutta kiva että heillä on ainakin tuolla Instassa suosiota.
Joksuilla on vaikuttava ja ahkera somefanikunta. Harmi että se ei siirry striimeihin ja keikoille.
Miten niin? Balkan tour myynyt todella hyvin. Ja kuten tiedämme, Suomi special place myy aina hyvin. Striimit on ihan kivat myös, slovenialaiselle bändille.
Eihän ole myyneet hyvin nämä toiset julkaistut?
Vienna on melkein myynyt loppuun ja
Vienna 😄
Vierailija kirjoitti:
Symppistä kun Boitsu haluaa haastiksessa käyttää tuota Jerciä, vaikka joutuu sitten selittämään sen (taas) auki että kaikki tajuaa kenestä kyse. Vähemmällä vaivalla pääsisi kun sanoisi vaan Kärppy/Jere, mutta ei vissiin halua. :D
Sanoiko B, että kaikki ne käyttää, en ole kuullut muilta?
Vierailija kirjoitti:
Joko tää oli täällä 🥹?
https://www.instagram.com/reel/DBEI0jpoUSd/?igsh=dXFxYjA2Y3F3dDFt
Oli, mutta twitteristä bongattuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi eiiii! Mä niin odotin sitä seurustelun julkistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin kai täälläkin suurin osa ajattelee. Useammat ei tietääkseni usko heidän olevan suhteessa (jotkut toki voi ajatellakin). Ei tarkoita, etteikö pinnan alla mitään voisi kyteä.
Minä ajattelin siitä lomasta jotain enemmän, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä te näette tässä punastumista? Ihan siis nyt rehellisesti ja asiallisesti kysyn koska mä en sitä näe. Ja nuo loppuosan kohdathan on leikattu toisista kohtaa podcastiä
Mä näen että poski hieman punoittaa mutta niin se punoittaa noissa kaikissa kohdissa. Pitää katsoa sitten tarkemmin kun koko haastattelu tulee julki että missä kohtaa alkaa punoitus vai onko se alkanut jo kenties ennen koko haastattelua.