Missä vauheessa treffeillä kannattaa kertoa olevansa keskimääräistä suurituloisempi?
Onko se heti esittäytyessä "Hei olen Järvinen, keskimääräistä suurituloisempi ja muuten maisterismiäs."
Kommentit (55)
Kannattaa tosiaan jo heti esittelyssä. Silloin ne jotka eivät arvosta omaisuutta voivat skipata sinut ja voit keskittyä treffailemaan lokkien kanssa rauhassa.
Itse olen päässyt siihen pisteeseen että palkkatulot ovat keskimääräistä pienemmät. Työ on enää harrastus.
No eipä siihen yleensä montaa minuuttia mene kun nainen kysyy mitä teet työksesi.
Ei ikinä.
Miksi pitäisi? Jollet sitten treffaile jotain instababea, jonka haluat pitää sängyssäsi rahan avulla.
Tuloilla leveily ei tekisi ainakaan minuun vaikutusta. Voihan tuon toki ohimennen mainita, että tulet ihan kivasti toimeen jos töistä puhutaan.
Kun minä harrastin deittailua, niin kyllä koulutus ja työpaikka aika pian kerrottiin. Tuloista ei koskaan puhuttu, mutta ne pystyi päättelemään esimerkiksi asunnosta, autosta, vaatetuksesta jne. Tai no, joku voi tietysti feikata velaksi, muttei minulle koskaan sellainen tullut mieleenkään.
Eikös se ilmene silloin kun töistä puhutaan?
Mun kokemuksen mukaan treffeillä ei yleensä puhuta tuloista.
Yleensä tällaiset miehet kyllä antavat sen näkyä ja kuulua jo ennen treffejä.
Mun on aika vaikea piilotella varallisuuttaan treffeillä, kun haen deittikumppanin aina omalla helikopterillani.
Jos haluat puolison, joka ei ole kanssasi vain rahojesi takia, isoja tuloja ei kannata kertoa pitkään aikaan.
Ei se ainakaan vähennä vetovoimaasi joten milloin vaan haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mun on aika vaikea piilotella varallisuuttaan treffeillä, kun haen deittikumppanin aina omalla helikopterillani.
Vähn sama hommeli mutta 135 tonnin mersu. En usko että nainen huomaa mitään vaikka ranteessa on 12 tonnin kello. Naiset on aika tyhmiä huomaamaan mitään kun kaikki katsoo vain lahkeessani pullottavaa 25cm kalua.
Yks tyyppi leveili omaisuudellaan heti ensitapaamisesta. Ei kuunnellut ollenkaan, mitä asiaa minulla oli. Siihen jäi tapailu, kartanosta viis.
Vierailija kirjoitti:
Aika kurja tilanne sinulla jos ei ole kuin yksi kulkuneuvo käytössäsi.
Rahoilla leveily on kyllä niin turn off.
Ei raha tee kaikkiin vaikutusta. Jollain toki alkaa silmät kiilumaan, mutta ei fiksuimmilla jotka ei rahaa janoa.
Miksi se pitäisi kertoa?