Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
26781/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks nyt vaan mutta mua kiinnostaa se takki ja jos sitä kautta paljastuu Janin tyttis niin ain vaan mielenkiintoisempaa 😅

Oliko tämän vaikuttajan tiedoissa sen kaverinsa ig:tä, pikkuisen rupesi kiinnostamaan? Aika kuvankaunis olisi sitten Janin mahdollinen tyttöystävä.

Miksi tämä nainen saa heti leiman Janin tyttöystäväksi, vaikka ei tiedetä nimeä eikä edes sitä, ovatko koskaan ennen tavanneet? Hän voi olla Janin ystävä, serkku, tyttöystävä, veljen vaimo tai vanha koulukaveri. Voi olla, että hän ei edes tunne Jania. Olisiko nyt vähän syytä hetken hengähtää, ennen kuin julistetaan taas jotain suhdetta sen perusteella, että on seissyt vieressä? 

Vierailija
26782/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö tuota. Tuo levyn kansi. Minä en tiedä mikä siinä nyt puhuttaa jotain viisufaneja tai muita. Mutta minusta tuo kansi on aika hyvä mutta surullinen. Melkein kuin avunhuuto. Tosin en tiedä miksi.

Seksiaddiktion vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26783/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasuaalisti lipsautin työkaverille, että mulla on Kärtsän of. Hupsista saatana.

Vierailija
26784/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks nyt vaan mutta mua kiinnostaa se takki ja jos sitä kautta paljastuu Janin tyttis niin ain vaan mielenkiintoisempaa 😅

Oliko tämän vaikuttajan tiedoissa sen kaverinsa ig:tä, pikkuisen rupesi kiinnostamaan? Aika kuvankaunis olisi sitten Janin mahdollinen tyttöystävä.

Eiköhän tämä ole vaan kompostin trollaus. Ainakin tämä takkityttö on kroaatti eikä seuraa kuin Bojania. Jos olis muka Janin tyttöystävän kaveri niin luulis että seuraisi myös häntä ja miksei myös JO.

Vierailija
26785/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä ja Boitsu, Jokerit ja Krew - Nuoli ylös

Takki - Nuoli alas

Vierailija
26786/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eat shit Loreen, aika paskasti lähtenyt uus biisi 🤣🤣🤣

Hei, ei mennä tämän, L:än jotkut fanit ei ole Län vika, kuten jotkut Joostin hullut fanit ei olleet sen vika. Hänellä on oma erilainen uransa.

Jos saan vähän valottaa L:än tilannetta (olen hieman L:än musan fani, en niiden viisubiisien, Euforiaa varsinkin inhoan, tykkään hänen viisujen välissä tekemästään vähemmän tunnetuista ei-mainstream musiikista) niin hänen tilanteensa on se että hänellä on suunnillen saman kokoinen ydinfanikunta eri puolilla Eurooppaa kuin K:lla, joka on enimmäkseen hänen ensimmäisen voiton jälkeistä fanikuntaa. Eli tosi pitkä-aikaista fanikuntaa, he ovat käyneet läpi useat kiertueet, mello-yritykset, albumeita, peruttuja albumeita, levy-yhtiövaihdoksia... eli matka on ollut pitkä ja kiinnostava, hyvässä ja pahassa.

Mutta ongelmana on että L:älle oi koskaan muodostunut kunnon fanikuntaa Ruotsiin ekan voiton jälkeen, eikä taaskaan tullut. Uralta puuttuu nyt se tärkeä "moottori", eli helppo kotimarkkina jossa voisi keikkailla helposti milloin vain. Nytkin on tulossa vain yksi 3k kokoinen Ruotsin keikka, eikä se ole myynyt loppuun. L:än suurin fanikeskittymä taitaa itse asiassa olla Ranskassa (eli just siellä missä K:lla on pienin fanikunta, heh) mutta ei ole mitään yhtä aluetta jossa voisi vetää kymppitonnien keikkapalkkiolla koko kesän festariputkea kuten K:lla.

Vastakohtana tälle taas Benjamin Ingrosso, joka sai ihan kauhean kiusaamisen ja uran lyttäämisen Ruotsissa kun se sai (heidän mittakaavassa) surkeat yleisöäänet viisuissa 2018. Mutta nyt Benjamin nähdää suurmenestarinana, koska hän vetää Ruotsissa nykyään areenakeikkoja, ja hänen ulkkarifanitkin kokee Benjaminin mahtavana menestyjänä, vaikka ulkomaan keikat on tässä vaiheessa reilusti K:n kekkoja pienemmät. Ruotsi-Benkun uusimman sinkunkin nimi on "Look who's laughing now". Osoittaa miten tärkeä on saada menestys ensin kotimaassa, ja rakentaa siitä.

Vierailija
26787/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesseltä ja Allulta Mûnchen-stooreja :)

Vierailija
26788/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ole vaan kompostin trollaus. Ainakin tämä takkityttö on kroaatti eikä seuraa kuin Bojania. Jos olis muka Janin tyttöystävän kaveri niin luulis että seuraisi myös häntä ja miksei myös JO.

Muut joksut ei seuraa Kris:inkään tyttöystävää, ei ne ig jutut merkkaa.

Vierailija
26789/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se tietää nyt minkä aihepiirin lahjoja ostaa sinulle seuraavissa pikkujoulu-secret santassa. :)

Vierailija
26790/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PB Tiinalta taas aika pysäyttävä postaus 😢

https://www.instagram.com/p/DBBY3i1IDsp/?igsh=MTJxYWtmdzU3OHI0ZA==

Kärppy on myös siitä tykännyt.

Tää on aina niin pysäyttävää mutta samalla hyvä muistutus, ettei ne hullut ole pesiytynyt vaan tälle palstalle vaan kaikkialle, ja jos me täällä saadaan annos vihaa niskaamme, niin artistit saa sitä monin verroin. Eihän nuo esimerkkiviestit ole terveiltä ihmisiltä ollenkaan niin kuin Tiina hienosti tuossa myös tuo esiin, mutta näilläkin ihmisillä on läheisiä, jotka eivät huomaa sitä pahaa oloa. Itse kiusattuna en kykene myötätuntoon edes sairasta ihmistä kohtaan, mutta yritän ymmärtää ja ehkä sitä kautta sääliä. On silti valtavan vaikeaa tajuta, mikä saa ihmisen kirjoittamaan jotain noi

Ohi vaan, älkää antako huomiota! Eteenpäin vaan!

Vierailija
26791/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se tietää nyt minkä aihepiirin lahjoja ostaa sinulle seuraavissa pikkujoulu-secret santassa. :)

Juureksia? 

Vierailija
26792/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eat shit Loreen, aika paskasti lähtenyt uus biisi 🤣🤣🤣

Hei, ei mennä tämän, L:än jotkut fanit ei ole Län vika, kuten jotkut Joostin hullut fanit ei olleet sen vika. Hänellä on oma erilainen uransa.

Jos saan vähän valottaa L:än tilannetta (olen hieman L:än musan fani, en niiden viisubiisien, Euforiaa varsinkin inhoan, tykkään hänen viisujen välissä tekemästään vähemmän tunnetuista ei-mainstream musiikista) niin hänen tilanteensa on se että hänellä on suunnillen saman kokoinen ydinfanikunta eri puolilla Eurooppaa kuin K:lla, joka on enimmäkseen hänen ensimmäisen voiton jälkeistä fanikuntaa. Eli tosi pitkä-aikaista fanikuntaa, he ovat käyneet läpi useat kiertueet, mello-yritykset, albumeita, peruttuja albumeita, levy-yhtiövaihdoksia... eli matka on ollut pitkä ja kiinnostava, hyvässä ja pahassa.

Mutta ongelmana on että L:älle oi koskaan muodos

Kiinnostavaa tietoa. Kiitos! Eli K tekee oikein, kun panostaa Suomeen koko ajan eniten. 

Vierailija
26793/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompostiin, hei hei!

Ootko kompostilainen misogynisti h..omo joka ej voi sietää naisystäviä miehillä ?

Vai ootko nainen jolle idolin oletettu miesystävä on kultaakin kalliimpi koska kilpailu muiden naisten kanssa saisi sinut näyttämään luuserilta ? 

Vierailija
26794/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä kiinnostaa, mistä tieto Janin tyttiksestä. Näillä palstoilla huudellaan niin paljon päästä keksittyä potaskaa (ja joskus muualta luettua väärää tietoa tai väärinkäsityksiä), niin perustuuko väite siis johonkin. Jos perustuu, niin ei siinä mitään, mutta muuten pidän randomhuuteluna.

Vierailija
26795/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin sen naisen stooreissa oli kuva kahdesta lipusta Käärijän keikalle. Jos ne olis olleet jotain Janin seuralaisia, niin olisivatko tarvinneet lippuja?

Eihän ole?

Vierailija
26796/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä ja Boitsu, Jokerit ja Krew - Nuoli ylös

Takki - Nuoli alas

Takki liittyy suoraan Kärtsään ja Krewhun. Eli nämä ei ole mitenkään poissulkevia juttuja. Onhan tämä nyt tällä hetkellä ainakin tämän palstan fandomin kuumin aihe!

Vierailija
26797/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lähinnä kiinnostaa, mistä tieto Janin tyttiksestä. Näillä palstoilla huudellaan niin paljon päästä keksittyä potaskaa (ja joskus muualta luettua väärää tietoa tai väärinkäsityksiä), niin perustuuko väite siis johonkin. Jos perustuu, niin ei siinä mitään, mutta muuten pidän randomhuuteluna.

Random huuhtelua, ilman mitään perusteita. Antaisi sitten edes tyypin ig:n

Vierailija
26798/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin sen naisen stooreissa oli kuva kahdesta lipusta Käärijän keikalle. Jos ne olis olleet jotain Janin seuralaisia, niin olisivatko tarvinneet lippuja?

Eihän ole?

Aiemmin oli kuva lipuista.

Vierailija
26799/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole?

Se stoori on poistunut jo, mutta oli vielä eilen nähtävillä. Siinä oli tosissaan 2 kpl paperisia lippuja. 

Janilla näkyi roikkuvan backstage-passi kaulassa jossain kuvissa, niin luulis näillä olleen samanlaiset.

Vierailija
26800/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä nainen saa heti leiman Janin tyttöystäväksi, vaikka ei tiedetä nimeä eikä edes sitä, ovatko koskaan ennen tavanneet? Hän voi olla Janin ystävä, serkku, tyttöystävä, veljen vaimo tai vanha koulukaveri. Voi olla, että hän ei edes tunne Jania. Olisiko nyt vähän syytä hetken hengähtää, ennen kuin julistetaan taas jotain suhdetta sen perusteella, että on seissyt vieressä? 

Joksuilla muutenkin on myös paljon naisia kavereina esim Kris oli vastikään sen Ursan ja yhden toisen tyypin kanssa niillä muotiviikoilla. Näillä palstoilla ja muilla kaikki mahdolliset naiset näköjään leimataan Joksujen tyttöystäviksi ihan jonkun yhden tyypin sanoman perusteellakin

Ketju on lukittu.