Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa sanotaan, että takin saanut nainen on Jan:in gf:n kaveri. Eli se vaalea nainen Jan:in kanssa, mistä lähtien ollut Jan:illa tyttöystävä? Lähde tiedolle?
No löytyihän tähän jotain mielenkiintoista. Tämä takin saanut ei seuraa Jokruista kuin Bojania niin en osannut automaattisesti Janiin liittää. Mikä sen vaalean tytön insta on?
Joku käy droppaa kompostiin "tiedon" et on Janin gf:n ystävä, mut katoo ku pieru saharaan sen jälkee. Sen sijaan "tieto" jää totuutena elään näille palstoille ikuisesti 😆
Vierailija kirjoitti:
Tuliskohan tänään uutta matskua Europassille? Alussa tuntui tulevan hyvällä tahdilla.
Ei ne jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spotify päivitti top 50 listan, sex = money kuudentena
Onpa korkealla. Näkyykö Bailaa millään listalla?
No ei nyt tietenkään, minimi listalle pääsyyn on 25t.
Puhun laajemmista, 100/200 tai jopa 500 listoista, jos sellaisia laaditaan.
Baila sijalla 121, reilulla 14t striimillä.
Täällä varmaa oli paljo S=M oli, viitsiikö joku kerrata, kun ei ehdi nyt lukee kaikkia viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä viestit täällä nyt on muka jonkun vakkari-trollin kirjoittamia? Täällähän on ihan hyvä tunnelma tällä hetkellä
Ainahan nämä luulee tunnistavansa jotakin?
Anteeks nyt vaan mutta mua kiinnostaa se takki ja jos sitä kautta paljastuu Janin tyttis niin ain vaan mielenkiintoisempaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitkä viestit täällä nyt on muka jonkun vakkari-trollin kirjoittamia? Täällähän on ihan hyvä tunnelma tällä hetkellä
Joo, ihmettelen samaa. Kerrankin hyvä fiilis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, sinut nimenomaisesti tunnistetaan kyllä, koska et osaa piilottaa tyyliäsi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliskohan tänään uutta matskua Europassille? Alussa tuntui tulevan hyvällä tahdilla.
Ei ne jaksa.
Vapaapäivät kato
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spotify päivitti top 50 listan, sex = money kuudentena
Onpa korkealla. Näkyykö Bailaa millään listalla?
No ei nyt tietenkään, minimi listalle pääsyyn on 25t.
Puhun laajemmista, 100/200 tai jopa 500 listoista, jos sellaisia laaditaan.
Baila sijalla 121, reilulla 14t striimillä.
Täällä varmaa oli paljo S=M oli, viitsiikö joku kerrata, kun ei ehdi nyt lukee kaikkia viestejä?
Kuudentena, 75K striimiä. Tässä siis tosiaan vain Suomen striimit koska Suomen lista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PB Tiinalta taas aika pysäyttävä postaus 😢
https://www.instagram.com/p/DBBY3i1IDsp/?igsh=MTJxYWtmdzU3OHI0ZA==
Kärppy on myös siitä tykännyt.
Siellä on varoitettu myös ettei kannata lukee ainakaan vauva palstaa, en kyllä ihmettele
Niin kai, kun täällä kerrotaan varmaan suoraan (en ole nähnyt, mutta luulen niin) Kätkätin musiikin tasosta. Vanhat rouvat pahoittaneet mielensä kun nuoret ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks nyt vaan mutta mua kiinnostaa se takki ja jos sitä kautta paljastuu Janin tyttis niin ain vaan mielenkiintoisempaa 😅
Oliko tämän vaikuttajan tiedoissa sen kaverinsa ig:tä, pikkuisen rupesi kiinnostamaan? Aika kuvankaunis olisi sitten Janin mahdollinen tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne jaksa.
Vapaapäivät kato
Kiva kiertua, kun voi välillä oikoa koipiaan. Eipä ihme ettei oikein vedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, sinut nimenomaisesti tunnistetaan kyllä, koska et osaa piilottaa tyyliäsi ollenkaan.
Selvännäkijä bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Kompostiin, hei hei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompostiin, hei hei!
Häh, miksei tästä saisi täällä keskustella🤔. Eipä paljon muutakaan nyt tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että K on nähnyt kauniita naisia ja miehiä ennenkin?
Luulen, että niitä suorastaan pyörii hänen ympärillään itseään tyrkyttämässä. Valita voisi vaikka joka yöksi uuden sänkyään lämmittämään, jos olisi sitä tyyppiä.
No eiks K just oo? Pyöritti, omien sanojensa mukaan, viittä naistakin yhtä aikaa 😁😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompostiin, hei hei!
Hei vaan, mitäs siinä määräilet.
No ainakin sen naisen stooreissa oli kuva kahdesta lipusta Käärijän keikalle. Jos ne olis olleet jotain Janin seuralaisia, niin olisivatko tarvinneet lippuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompostiin, hei hei!
Sivuhenkilöitä sai paritella vapaasti eikö?
Käärijä itkee vieläkin