Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
25821/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan ollut tänään kärtsän keikalla????

https://www.tumblr.com/nyx-aira/763981212844982272/btw-jan-was-at-the-c…

Miksi aina tuollainen heitto eikä mitään selitystä? Oliko siis kommentoija nähnyt itse vai kuullut vai mistä tieto? En haluaisi uskoa, jos ei ole mitään muuta kuin tuollainen heitto todisteena. 

No toistaiseksi ei ole muuta kuin, että mitä tämä Tumblr tyyppi sanoi. Hän ollut siis itse keikalla, enkä jaksa uskoa et se muuten vaan tollasta heittäisi 😅

Vierailija
25822/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän olisikin kun Kärtsän S=M-julkkarilivessä olisi mukana Jan (mutta ei muita sloveeneja), jotenkin olisi varmaan tosi awkward. :D

Joo ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25823/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelissä on tapahtunut? Onko tullut maaleja? Kävin juoksee iltalenkin koirien kaa...ihana lämmin keli!

Ai ihana? Ilmastonmuutos.

Vierailija
25824/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän olisikin kun Kärtsän S=M-julkkarilivessä olisi mukana Jan (mutta ei muita sloveeneja), jotenkin olisi varmaan tosi awkward. :D

Sehän sopisi hyvin muiden puhumattomien joukkoon sinne liveen 😄

Vierailija
25825/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K: Everyone say hello to my Slovenian friend, very handsome music guy!

Liven katsojat pyörtyilevät ja sitten kuvaan tulee Jan.

Vierailija
25826/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan laita mitään? Edes nää ccc-tyttö ja Lavonq. Ei mitään koko keikasta. Ainutta kuvaa. 

Vierailija
25827/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies erottaa Juhla Mokan Costa Ricasta, ja huolehtii että vessapaperia on aina kaapissa.

True story.

Mun mies ei aina muista vessapaperia, mut sen shampanjan se muistaa 😂

Älä jaksa jauhaa mielikuvitusjuttujasi. Yrität esittää normaalia sillä, että mainostat sulla olevan mies ja joku normaali seurustelusuhde? Kyllähän kaikki tietää millasta sun elämä oikeasti on.

Sanoo henkilö joka mielikuvittelee itselleen vieraille ihmisille suhteita lukien suhteen merkkejä laulujen sanoista, katseista, säästä, kuun asennosta...

Vierailija
25828/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat vois sitten, Kärtsä ja Bojan, vaikka sex moneyn kunniaksi pusauttaa livessä pusut huulille 💕

Vierailija
25829/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelissä on tapahtunut? Onko tullut maaleja? Kävin juoksee iltalenkin koirien kaa...ihana lämmin keli!

No kannattaisko Jeren lopetella muovisten fleecetakkien ostaminen? Ja suhaaminen maasta toiseen? 

Vierailija
25830/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan laita mitään? Edes nää ccc-tyttö ja Lavonq. Ei mitään koko keikasta. Ainutta kuvaa. 

Kaikki on jo nähneet ne samat kuvat miljuuna kertaa. 

Vierailija
25831/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kannattaisko Jeren lopetella muovisten fleecetakkien ostaminen? Ja suhaaminen maasta toiseen? 

Kannattais toki.

Vierailija
25832/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin kynsi katkesi ja nyt sattuu.😭😭😭

Äiiitiii!

Vierailija
25833/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olis kyl vaikea kuvitella että jos Bojan on Sloveniassa ja vapaalla, niin Jan lähtisi ilman häntä katsomaan kärtsää 😅 Salee se on jossain backstagella, vaikkei ole muuten (ilmeisesti) havaintoja

Vierailija
25834/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne.

Kiitti! On kyll jännää!

Vierailija
25835/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato jalkapalloo, se on noin triljoona kertaa mielenkiintoisempaa ja älykkäämpää eikä siinä kiusata toisia shippaamalla.

Vierailija
25836/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat vois sitten, Kärtsä ja Bojan, vaikka sex moneyn kunniaksi pusauttaa livessä pusut huulille 💕

Ei, kun katsoisivat toisiaan silleen lempeästi. Kärtsä nostaisi kätensä ja vetäisi sormensa Bojanin hiusten läpi. Bojan kallistaisi päänsä Kärtsän olkapäälle ja vetäisi tämän ihan itseensä kiinni. Sitten hellä suukko poskelle ja pehmeällä äänellä Jer'ci. 

Vierailija
25837/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun olis kyl vaikea kuvitella että jos Bojan on Sloveniassa ja vapaalla, niin Jan lähtisi ilman häntä katsomaan kärtsää 😅 Salee se on jossain backstagella, vaikkei ole muuten (ilmeisesti) havaintoja

Mä olen kyllä eniten yllättynyt että Kris päästäis jo toisen Joksun edelleen katsomaan Kärppyliä. 

Vierailija
25838/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä Jerppulia syytä 🥺 Hän on niin söpö siinä takissaan et minä ainakin annan anteeksi maapallon tuhoamisen. 

Vierailija
25839/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Münchenissä asuu paljon sloveeneja ja muita balkanilaisia. Ei kai mahdotonta, että Jan olisi siellä vaikka kyläilemässä kaverilla ja keikka olisi enemmän mukava sattuma, jolloin Boitsu saattaisi kuitenkin olla kotosalla?

Vierailija
25840/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K: Everyone say hello to my Slovenian friend, very handsome music guy!

Liven katsojat pyörtyilevät ja sitten kuvaan tulee Jan.

Kuolisin nauruun vaikka shippaan

Ketju on lukittu.