Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
25781/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies erottaa Juhla Mokan Costa Ricasta, ja huolehtii että vessapaperia on aina kaapissa.

True story.

Mun mies ei aina muista vessapaperia, mut sen shampanjan se muistaa 😂

Vierailija
25782/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on kuin jonkun skitsofreenikon yksinpuhelua fanituksensa kohteesta. 

Puistattavan creepyä. Toivottavasti kirjoittaja saa apua jostain. 

Ai ne kaikki naudat ja muut? Ei psykoterapeutteja riitä niin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25783/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa kun oon täysverinen Bojanin rakkauden saannista Kärpältä huolissaan ollut, ja ja nyt mä vaan kelaan, että mitvit onko tilanne se, ettei se tästä etene, koska Boitsu? 🤣

Miksi arvelet niin?

Nooo, Bojan ei ainakaan ole niin pitelemätön innosta, että postailisi aiheella edelleenkään someen käytännössä mitään. Toki kysymyksesi saa minut tajuamaan, että eihän se, mitä me asiasta (tai edes Boitsun innosta) näemme, kerro sitä mikä tilanne on todellisesti. Mietin vain, että postasikohan se sen portugalin kaverinsakin pääasiassa siksi, että normalisoi someen sitä, että näkee eri miestuttujaan 🤔

Vierailija
25784/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen kanssa on aika erilainen musiikkimaku, ei oikein tykkää mistään mitä itsellä on soittolistoilla. Kun kuuntelen omia soittolistoja on välillä, että taas tämmöstä musaa. Mutta Jokereista on sanonut, et nää on ihan hyviä ja tykkäsi etenkin Tokio biisistä. Ei siis olla kuunneltu kaikkia biisejä läpi, mitä nyt sattuu tulemaan soittolistaltani, missä on myös muitakin, kuten Käärijää.

Onko sun mies se joka toi taas pullon viiniä ja teki ruuan valmiiks ja kohta meette saunaan. 

Se oli mun mies. Suosittelen sinullekin että etsit kumppanin joka arvistaa sinua niin ei tarvii olla katkera muiden onnesta. Tosin se vaatis, että alkaisit usekin arvostaa itseäsi ja muita ihmisiä ensin. Aloita vaikka meistä täällä.

Saunottiin joo tä

l ä ä k k e e t !

Vierailija
25785/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa kun oon täysverinen Bojanin rakkauden saannista Kärpältä huolissaan ollut, ja ja nyt mä vaan kelaan, että mitvit onko tilanne se, ettei se tästä etene, koska Boitsu? 🤣

Miksi arvelet niin?

Nooo, Bojan ei ainakaan ole niin pitelemätön innosta, että postailisi aiheella edelleenkään someen käytännössä mitään. Toki kysymyksesi saa minut tajuamaan, että eihän se, mitä me asiasta (tai edes Boitsun innosta) näemme, kerro sitä mikä tilanne on todellisesti. Mietin vain, että postasikohan se sen portugalin kaverinsakin pääasiassa siksi, että normalisoi someen sitä, että näkee eri miestuttujaan 🤔

Mitä ihmeen höpötystä tää nyt on?

Vierailija
25786/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen kanssa on aika erilainen musiikkimaku, ei oikein tykkää mistään mitä itsellä on soittolistoilla. Kun kuuntelen omia soittolistoja on välillä, että taas tämmöstä musaa. Mutta Jokereista on sanonut, et nää on ihan hyviä ja tykkäsi etenkin Tokio biisistä. Ei siis olla kuunneltu kaikkia biisejä läpi, mitä nyt sattuu tulemaan soittolistaltani, missä on myös muitakin, kuten Käärijää.

Onko sun mies se joka toi taas pullon viiniä ja teki ruuan valmiiks ja kohta meette saunaan. 

Se oli mun mies. Suosittelen sinullekin että etsit kumppanin joka arvistaa sinua niin ei tarvii olla katkera muiden onnesta. Tosin se vaatis, että alkaisit usekin arvostaa itseäsi ja muita ihmisiä ensin. Aloita va

l ä ä k k e e t !

No mene nyt hyvä ihminen ottamaan ne ajoissa. Ei me täältä ruudun takaa pystytä auttamaan.

Vierailija
25787/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi arvelet niin?

Minusta taas Bojan on Jerepostaillut yllättävänkin paljon, vaikkei sieltä matkalta tullutkaan mitään. Mutta veikkaan myös, että Portugalin matkasta somettaminen oli tarkoitushakuista, halusi näyttää olevansa jollain laajemmalla kaverientapaamisreissulla.

Ja edelleen hän tuli Suomeen, joka on minusta aika konkreettinen innostuksen merkki.

Vierailija
25788/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi arvelet niin?

Mitä ihmeen höpötystä tää nyt on?

Aito.

Vierailija
25789/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi arvelet niin?

Minusta taas Bojan on Jerepostaillut yllättävänkin paljon, vaikkei sieltä matkalta tullutkaan mitään. Mutta veikkaan myös, että Portugalin matkasta somettaminen oli tarkoitushakuista, halusi näyttää olevansa jollain laajemmalla kaverientapaamisreissulla.

Ja edelleen hän tuli Suomeen, joka on minusta aika konkreettinen innostuksen merkki.

No, totta. Elämme jännittäviä aikoja.

Vierailija
25790/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies erottaa Juhla Mokan Costa Ricasta, ja huolehtii että vessapaperia on aina kaapissa.

True story.

Mun mies ei aina muista vessapaperia, mut sen shampanjan se muistaa 😂

Älä jaksa jauhaa mielikuvitusjuttujasi. Yrität esittää normaalia sillä, että mainostat sulla olevan mies ja joku normaali seurustelusuhde? Kyllähän kaikki tietää millasta sun elämä oikeasti on.

Vierailija
25791/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen , että jotain heidän välillään on jotain muuttunut ja sekin, että B tuli vielä suomeen asti, vaikka Klla oli työjuttuja

Vierailija
25792/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli taas paikalla kun Kärtsällä keikka.

Jep kaava on toistunut nyt monena iltana.

Shhh! Suomi-Irlanti on alkanut ja Suomi johdossa!

Milloin romaniaa vastaan?

Vierailija
25793/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin oot sisällä tässä shippauksessa ja fandomissa, vaikka ei mikään kiinnosta. Lienet ollut kuitenkin mukana koko tämän ajan ja aina aika ajoin sekoat. Nyt on taas joku kuun asento väärä tai mitä lie, ehkä kotiloma hoitolasta. 

Vierailija
25794/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin oot sisällä tässä shippauksessa ja fandomissa, vaikka ei mikään kiinnosta. Lienet ollut kuitenkin mukana koko tämän ajan ja aina aika ajoin sekoat. Nyt on taas joku kuun asento väärä tai mitä lie, ehkä kotiloma hoitolasta. 

On sulla taas harhat, voi luoja!

Vierailija
25795/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni murmelina 🦫

Vierailija
25796/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei kuulu mistään mitään? Keikalta?

Tosiaan! Suomi-Irlanti alkanut jo! 

Suomelle maali!!! KUka teki???Wuhuu!!!!

Pohjanpalo! En kestä!!!!!!!!! Ihanaaaaaaa!

Pohjanpalo sentään näyttää oikealta mieheltä. 

Vierailija
25797/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi arvelet niin?

Minusta taas Bojan on Jereposta

Teidän jännittävät on tyyliä porkkana persikassa hihhihhii 

Vierailija
25798/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin kynsi katkesi ja nyt sattuu.😭😭😭

Vierailija
25799/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olmit on nousseet koloistaan. Tai yksi, joka nakuttaa viestejä hulluna.  Kärtsä kovasti kiinnostavan ja triggeröivän. Mitähän nää luulee tällä saavuttavansa. Ei Kärtsän fanitus tästä säälittävästä trollauksesta vähene eikä hänen menestystään estä. Omaa aikaanne ja elämäänne vaan hukkaatte. 

Ei minua kiinnosta Käärijä tippaakaan. Minua kiinnostaa nämä shippaajat, jotka stalkkaavat näitä kahta, löytävät joka asiasta piilomerkityksiä, jotka heille todistaa kuinka kyseessä on romanttinen suhde ja nämä kaksi artistia panee toisiaan. Yksi kirjoittaa aina uuden havainnon ja teorian ja 20 peukuttaa. Joku laittaa väliin jonkun likaisen homovitsin ja 20 peukuttaa.

Shippaus ei ole tervettä 

Mä luulin, että tässä ketjussa kirjoittaa homoja, mutta ovatkin keski-iän ylittäneitä tätejä. Homoilta olisin ymmärtänyt nämä jutut. 

Vierailija
25800/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niiiin, tänään ois viel se live! Mutta en ymmärrä, miten jaksaisin valvoa 🌈💗

Jos siellä näkisi myös Bojanin, eli söpiskaksikon yhdessä, niin sit kyllä ihan tikkana, mutta koska tietty ei niin... ehkä sen joku tallentaa 😊

Ketju on lukittu.