Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olmit on nousseet koloistaan. Tai yksi, joka nakuttaa viestejä hulluna. Kärtsä kovasti kiinnostavan ja triggeröivän. Mitähän nää luulee tällä saavuttavansa. Ei Kärtsän fanitus tästä säälittävästä trollauksesta vähene eikä hänen menestystään estä. Omaa aikaanne ja elämäänne vaan hukkaatte.
Ei minua kiinnosta Käärijä tippaakaan. Minua kiinnostaa nämä shippaajat, jotka stalkkaavat näitä kahta, löytävät joka asiasta piilomerkityksiä, jotka heille todistaa kuinka kyseessä on romanttinen suhde ja nämä kaksi artistia panee toisiaan. Yksi kirjoittaa aina uuden havainnon ja teorian ja 20 peukuttaa. Joku laittaa väliin jonkun likaisen homovitsin ja 20 peukuttaa.
Shippaus ei ole tervettä
Mä luulin, että
Minä olen homo täti.
Vierailija kirjoitti:
Ai niiiin, tänään ois viel se live! Mutta en ymmärrä, miten jaksaisin valvoa 🌈💗
Jos siellä näkisi myös Bojanin, eli söpiskaksikon yhdessä, niin sit kyllä ihan tikkana, mutta koska tietty ei niin... ehkä sen joku tallentaa 😊
Aito, ei kaikki Kn tekemisessä liity Bojaniin🥱
Sinä, joka olet täällä nyt vain päivittelemässä shippaajia, kai tiedät, miten laaja ilmiö shippaus noin ylipäätään maailmalla on? Tämä palsta on vain pisara meressä. Eikä tämä ole ensimmäinen eikä viimeinen shippi maailmassa.
Sun oma elämä mahtaa olla todella tylsää ja sisällyksetöntä, kun vietät kallisarvoista aikaasi muiden elämää päivitellen. Vai mikä on tilanne, eikö sulla esim. juuri tällä hetkellä ole kerrassaan mitään muuta tekemistä, kuin roikkua tällä palstalla?
Ja kyllä sitä päiviteltävää maailmassa riittää, jos ei muuta tekemistä ole. Noin alkajaisiksi voisit päivitellä, mikä saa miehet aloittamaan sotia, joissa tälläkin hetkellä kuolee ihmisiä. Vai sekö ei ihmetytä, mutta shippaus, se on jotain aivan tavatonta ja päivittelemisen arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niiiin, tänään ois viel se live! Mutta en ymmärrä, miten jaksaisin valvoa 🌈💗
Jos siellä näkisi myös Bojanin, eli söpiskaksikon yhdessä, niin sit kyllä ihan tikkana, mutta koska tietty ei niin... ehkä sen joku tallentaa 😊
Aito, ei kaikki Kn tekemisessä liity Bojaniin🥱
Mulle liittyy 😊
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka olet täällä nyt vain päivittelemässä shippaajia, kai tiedät, miten laaja ilmiö shippaus noin ylipäätään maailmalla on? Tämä palsta on vain pisara meressä. Eikä tämä ole ensimmäinen eikä viimeinen shippi maailmassa.
Sun oma elämä mahtaa olla todella tylsää ja sisällyksetöntä, kun vietät kallisarvoista aikaasi muiden elämää päivitellen. Vai mikä on tilanne, eikö sulla esim. juuri tällä hetkellä ole kerrassaan mitään muuta tekemistä, kuin roikkua tällä palstalla?
Ja kyllä sitä päiviteltävää maailmassa riittää, jos ei muuta tekemistä ole. Noin alkajaisiksi voisit päivitellä, mikä saa miehet aloittamaan sotia, joissa tälläkin hetkellä kuolee ihmisiä. Vai sekö ei ihmetytä, mutta shippaus, se on jotain aivan tavatonta ja päivittelemisen arvoista?
Voin sanoa: ei kannata. Nimittäin keskusteleminen trolleille. Sitä ne just hakevatkin, reaktiota. Mitään syytä selittää kellekään kiusaajalle tai trolleille tätä ketjua ei ole.
Eli joskus 23.45? Suomen aikaan? kenties se live? Nehän on monesti valitettavan lyhyitä, et ois kiva ehtiä heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olmit on nousseet koloistaan. Tai yksi, joka nakuttaa viestejä hulluna. Kärtsä kovasti kiinnostavan ja triggeröivän. Mitähän nää luulee tällä saavuttavansa. Ei Kärtsän fanitus tästä säälittävästä trollauksesta vähene eikä hänen menestystään estä. Omaa aikaanne ja elämäänne vaan hukkaatte.
Ei minua kiinnosta Käärijä tippaakaan. Minua kiinnostaa nämä shippaajat, jotka stalkkaavat näitä kahta, löytävät joka asiasta piilomerkityksiä, jotka heille todistaa kuinka kyseessä on romanttinen suhde ja nämä kaksi artistia panee toisiaan. Yksi kirjoittaa aina uuden havainnon ja teorian ja 20 peukuttaa. Joku laittaa väliin jonkun likaisen homovitsin ja 20 peukuttaa.
Shippaus ei ole tervettä
Mä luulin, että tässä ketjussa kirjoittaa homoja, mutta ovatkin keski-iän ylittäneitä tätejä. Homoilta olisin ymmärtänyt nämä jutut.
Me ollaan sisäisesti homoja. Meidän kaikkien tätien sisällä asuu pieni homo. Se selittää tän kaiken, ja nyt voit saada sielullesi rauhan.
Bojan, Bojan, Bojan, Bojan.....
Jan ollut tänään kärtsän keikalla????
https://www.tumblr.com/nyx-aira/763981212844982272/btw-jan-was-at-the-c…
Oliko missään niitä klippejä Münchenistä? En ehtinyt liveen edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies erottaa Juhla Mokan Costa Ricasta, ja huolehtii että vessapaperia on aina kaapissa.
True story.
Mun mies ei aina muista vessapaperia, mut sen shampanjan se muistaa 😂
Älä jaksa jauhaa mielikuvitusjuttujasi. Yrität esittää normaalia sillä, että mainostat sulla olevan mies ja joku normaali seurustelusuhde? Kyllähän kaikki tietää millasta sun elämä oikeasti on.
Hyvin onnellista 😍. Tosin joskus vessapaperinon lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mennyt Muncheniin yksin vai oisko sieltä tullut joku maybe something more mukana (MAYHEM VAROITUS PELLEMEIKIT NYT NAUDAT VALMIIKSI)
Vierailija kirjoitti:
Err?! Oletan että tämä ei ole mikään outo leikekuva-aiheinen vitsi. :P Mutta ihan vain "btw" heitetty tuo väite.
Vierailija kirjoitti:
Oliko missään niitä klippejä Münchenistä? En ehtinyt liveen edes.
No se kestikin tyyliin 2 minuuttia :)
Mitä pelissä on tapahtunut? Onko tullut maaleja? Kävin juoksee iltalenkin koirien kaa...ihana lämmin keli!
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina tuollainen heitto eikä mitään selitystä? Oliko siis kommentoija nähnyt itse vai kuullut vai mistä tieto? En haluaisi uskoa, jos ei ole mitään muuta kuin tuollainen heitto todisteena.
Sehän olisikin kun Kärtsän S=M-julkkarilivessä olisi mukana Jan (mutta ei muita sloveeneja), jotenkin olisi varmaan tosi awkward. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelissä on tapahtunut? Onko tullut maaleja? Kävin juoksee iltalenkin koirien kaa...ihana lämmin keli!
Sama tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mennyt Muncheniin yksin vai oisko sieltä tullut joku maybe something more mukana (MAYHEM VAROITUS PELLEMEIKIT NYT NAUDAT VALMIIKSI)
Oliks toi keikka tänään Münchenissä jo!? Ai niin, tietenkin oli. Eeeen kestä jos se Bojan kuiteskin ois siellä livessä! 🤩 Noh, tuskin on, mutta! Oisko edes paikalla, ilmestyis myöhemmin taas sinne passiin?
Lässyti lässyti