Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun olis kyl vaikea kuvitella että jos Bojan on Sloveniassa ja vapaalla, niin Jan lähtisi ilman häntä katsomaan kärtsää 😅 Salee se on jossain backstagella, vaikkei ole muuten (ilmeisesti) havaintoja
Mä olen kyllä eniten yllättynyt että Kris päästäis jo toisen Joksun edelleen katsomaan Kärppyliä.
Jan on sneaky, ei se varmaan mitään ilmoitellut. Katosi vain vaivihkaa paikalta. 😃
Joko täällä oli Jan on Kä keikalla.
Koskaan ei tanssittu Nestorin häitä, maailma pois vei morsion...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelissä on tapahtunut? Onko tullut maaleja? Kävin juoksee iltalenkin koirien kaa...ihana lämmin keli!
Ai ihana? Ilmastonmuutos.
No kannattaisko Jeren lopetella muovisten fleecetakkien ostaminen? Ja suhaaminen maasta toiseen?
Älä Jerppulia syytä 🥺 Hän on niin söpö siinä takissaan et minä ainakin annan anteeksi maapallon tuhoamisen.
Ajattelu kannattaa tässä tapauksessa.
Ja sitten poistattamaan viestejä. Heikot!
Huomenta! Jan oli eilen keikalla ja livessä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisikin kun Kärtsän S=M-julkkarilivessä olisi mukana Jan (mutta ei muita sloveeneja), jotenkin olisi varmaan tosi awkward. :D
Joo ei.
Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Sexmane tägätty?
https://www.instagram.com/stories/alluprkl/3476039619193378734?igsh=MW4…
Hän on osin kirjoittanut kappaleen.
Mikä kirja Bojanilla -keskusteluun sanoisin, että mun silmissä kirjan kannessa oleva musta mötikkä on musta kissan pää, jolla on korvat. (ei jäniksen vaan kissan korvat)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirja Bojanilla -keskusteluun sanoisin, että mun silmissä kirjan kannessa oleva musta mötikkä on musta kissan pää, jolla on korvat. (ei jäniksen vaan kissan korvat)
Siis tässä https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/763990598695927808/what-book-is-…
Voi Kärtsää! Pitäisi pitää biisinjulkaisuliveä mutta pitää päästä kertomaan lomasta best boyfriendin kanssa ja mitä The Bojan lomalla teki lomalla ja mitä ei tehnyt.
Ja tietysti pitää muistaa sanoa että love.
Jere vaikutti livessä ihan siltä, että Boitsu on vaan sen kaveri, ehkä tärkeä, mutta ei miltään vastarakastuneelta vaikuttanut :(
En nähnyt liveä, mitä K sanoi siis Boitsusta?
Vierailija kirjoitti:
Jere vaikutti livessä ihan siltä, että Boitsu on vaan sen kaveri, ehkä tärkeä, mutta ei miltään vastarakastuneelta vaikuttanut :(
Eihän se vastarakastunut olekaan vaan 1,5 vuotta sitten rakastunut. 😙
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt liveä, mitä K sanoi siis Boitsusta?
12:37
Onhan kaikille nyt varmasti selvää, että biisiin kohdassa 1:52 lopussa kuuluu taustaääni " VERY sexual"
Onpas nyt raskasta, kun kaikkien pitää päästä tekemään tulkintojaan livestä, jonka K veti erittäin uupuneena ja vähän hysteerisessä tilassa. Ei siinä varmaan parasta kielitaitoaan pystynyt esittelemään eikä takuulla näyttänyt umpirakastuneelta. Nyt vähän järkeä noihin tulkintoihin. Kuka näyttäisi, kun takki on konkreettisesti tyhjä keikan jälkeen?
Janin matala ääni korvaa aika paljon sitä, ettei sillä ole ollenkaan takapuolta!!
Tuollaista juttua alkaa tulla ihmiseltä, jolla ei ole omaa elämää. Juokse pakoon JOS vielä pystyt tuosta shippilaivasta lähteen.