Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
25741/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K lupaa uudella biisillä esiintyä nakuna. Mut eihän se oo koskaan ollu vielä nakuna. Miksi lupaa jos ei oikeasti pidä lupausta. Millon se alkaa olla nakuna.

Et ole vieläkään oppinut, et se puhuu puuta heinää eikä kannata kaikkea uskoa? 😄

Vierailija
25742/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K lupaa uudella biisillä esiintyä nakuna. Mut eihän se oo koskaan ollu vielä nakuna. Miksi lupaa jos ei oikeasti pidä lupausta. Millon se alkaa olla nakuna.

Tulin tänne nakuna taitaa laulaa. Sinäkin olet tullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25743/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ollut ofssä nakuna. 

Pitää olla edestäpäin, että se lasketaan.

Vierailija
25744/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin tää kiertueen luoma jännitys on vissiin liikaa.

Ei meistä muista kukaan oo kiertueella tai siellä europassissa. Ei Kääryle kiinnostele. Se mikä kiinnostaa, on tää todella todella todella sekomeininki täällä shippikanavalla. Eikä sekään kiinnostaisi ellei tietäisi että täällä ihan reilusti aikuisen iässä olevat shippaa. 

Vierailija
25745/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä käärijän ressu myy sitten itseään kun mikromuna ja p.reikäkin karvoineen näytetty ja myyty of:ssä? 

Alkaako myymään palveluksiaan sihteeriopistossa? Isoille lihaville sedille?

Vierailija
25746/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut sittenhän se ois housuton riehuja

Vierailija
25747/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen kanssa on aika erilainen musiikkimaku, ei oikein tykkää mistään mitä itsellä on soittolistoilla. Kun kuuntelen omia soittolistoja on välillä, että taas tämmöstä musaa. Mutta Jokereista on sanonut, et nää on ihan hyviä ja tykkäsi etenkin Tokio biisistä. Ei siis olla kuunneltu kaikkia biisejä läpi, mitä nyt sattuu tulemaan soittolistaltani, missä on myös muitakin, kuten Käärijää.

Onko sun mies se joka toi taas pullon viiniä ja teki ruuan valmiiks ja kohta meette saunaan. 

Se oli mun mies. Suosittelen sinullekin että etsit kumppanin joka arvistaa sinua niin ei tarvii olla katkera muiden onnesta. Tosin se vaatis, että alkaisit usekin arvostaa itseäsi ja muita ihmisiä ensin. Aloita vaikka meistä täällä.

Saunottiin joo tänään ja ruokaa mun mies tekee useammin kuin minä,

Ei hyvä luoja 😅 

Onko sinun "onnellinen elämäsi" siis täysin riippuvaista toisesta ihmisestä? Oletko jättänyt hänen varaansa kaiken? Sinulta kysyisin itsesi arvostamisesta myös? Ja muistathan, että sinun pitäisi ensin pystyä olemaan itse onnellinen ja tyytyväinen elämääsi, tehdä itse itsesi onnelliseksi, ja vasta sitten on mahdollista nauttia elämästä aidosti toisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
25748/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ollut ofssä nakuna. 

Pitää olla edestäpäin, että se lasketaan.

On ollutkin. Tietäisit, jos tilaisit.

Vierailija
25749/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ollut. Trollilla jäänyt OF:t opiskelematta.

Ei kiinnosta kääryle vaatteilla tai ilman. Mutta sä kiinnostat! Et siinä mielessä kuin toivoisit, vaan sellai kuin eläintarhassa kun katselee ihan eri lajin touhuja täältä ikkunan vapaalta puolelta.

Se on hauskaa, koska itse tarkastelen täällä trolleja samalla tavalla ja siitä on tullut paljon inspiraatiota kirjoitustyöhöni. :)

Vierailija
25750/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu Muchenissa!!!? 

Vierailija
25751/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut sittenhän se ois housuton riehuja

Aivoton riehuja sopisi parhaiten.

Vierailija
25752/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta kääryle vaatteilla tai ilman. Mutta sä kiinnostat! Et siinä mielessä kuin toivoisit, vaan sellai kuin eläintarhassa kun katselee ihan eri lajin touhuja täältä ikkunan vapaalta puolelta.

Se on hauskaa, koska itse tarkastelen täällä trolleja samalla tavalla ja siitä on tullut paljon inspiraatiota kirjoitustyöhöni. :)

No, olen iloinen puolestasi. Jatka samaa malliin! Tuleeko siitä ehkä kirja?

Vierailija
25753/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olmit on nousseet koloistaan. Tai yksi, joka nakuttaa viestejä hulluna.  Kärtsä kovasti kiinnostavan ja triggeröivän. Mitähän nää luulee tällä saavuttavansa. Ei Kärtsän fanitus tästä säälittävästä trollauksesta vähene eikä hänen menestystään estä. Omaa aikaanne ja elämäänne vaan hukkaatte. 

Vierailija
25754/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olmit on nousseet koloistaan. Tai yksi, joka nakuttaa viestejä hulluna.  Kärtsä kovasti kiinnostavan ja triggeröivän. Mitähän nää luulee tällä saavuttavansa. Ei Kärtsän fanitus tästä säälittävästä trollauksesta vähene eikä hänen menestystään estä. Omaa aikaanne ja elämäänne vaan hukkaatte. 

Okei, hienoa, että tiedät olmit. Hieman kyllä heikot tiedot sulla, googleta niistä lisää, niin voi loistaakin tiedoillaan! 

Vierailija
25755/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne nakuna taitaa laulaa. Sinäkin olet tullut

Ai se kertoo siitä et kun sen äiti hoksasi jo heti synnytyssalissa että kato herkkusieni pullahti sieltä.

Vierailija
25756/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin tyhmä ettet tajua olevasi palstan suurin trolli

Vierailija
25757/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, olen iloinen puolestasi. Jatka samaa malliin! Tuleeko siitä ehkä kirja?

Oletko ujo vai etkö halua vielä paljastaa mitä kirjoitat? Runoja? Dekkarin? 

Vierailija
25758/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hauskaa, koska itse tarkastelen täällä shippareita samalla tavalla ja siitä on tullut paljon inspiraatiota kirjoitustyöhöni. :)

Vierailija
25759/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on elämässä kaikki hyvin, rakkaat ihmiset vierellä ja hän on onnellinen, hän ei varmasti kirjoittele ikäviä kommentteja nettipalstoilla. Positiivisuutta elämään, ei arvostella toisia. Jos oikein ahdistaa, kannattaa jutella jossakin muualla kuin täällä.

Vierailija
25760/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä täällä tapahtuu? Kuka sekopäitten sekopää on vallannut palstan? 

Ketju on lukittu.