Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Juu tuskin kukaan kertoo milloin tulevat, sillä jos tuolla kommenteissa kertoisi, niin lentokentällä olisi puolisuomea vastassa :D
Veikkaan et max 15 henkilöä 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tuskin kukaan kertoo milloin tulevat, sillä jos tuolla kommenteissa kertoisi, niin lentokentällä olisi puolisuomea vastassa :D
Puoli Suomea? Euroopan kiertueen paluulla enemmän vastaanottajia kuin MM-kulta Leijonilla?
🤣🤣🤣 Näillä aina keulii
Nyt sitten hei jotain kiveä!
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten hei jotain kiveä!
ccc tyttö live!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehen kanssa on aika erilainen musiikkimaku, ei oikein tykkää mistään mitä itsellä on soittolistoilla. Kun kuuntelen omia soittolistoja on välillä, että taas tämmöstä musaa. Mutta Jokereista on sanonut, et nää on ihan hyviä ja tykkäsi etenkin Tokio biisistä. Ei siis olla kuunneltu kaikkia biisejä läpi, mitä nyt sattuu tulemaan soittolistaltani, missä on myös muitakin, kuten Käärijää.
Onko sun mies se joka toi taas pullon viiniä ja teki ruuan valmiiks ja kohta meette saunaan.
En ole koskaan kirjoittanut mitään miehestäni tänne, enkä muutenkaan kirjoita yleensä tänne mitään. Mutta jos niin paljon kiinnostaa, emme juo alkoholia, ruokaa teemme vuorotellen ja saunassa on jo käyty.
Halusin vain kertoa, että tuli yllätyksenä, että hänestä myös Joker Out oli ihan hy
Mun mies tykkää myös Jokereiden musiikista ja oikeastaan paljon enemmän kuin minä. On juuri sen tyyppistä musiikkia, mistä hän tykkää. Ei ole mitenkään outoa, jos joku aikuinen mies tykkää heistä. Nämä mun miehen kaltaiset ns. Joksu fanit eivät vaan päädy tällaisiin ketjuihin tai tumpun fandomiin pitämään itsestään mölyä.😅
Trolli taas paikalla kun Kärtsällä keikka.
Get sexual. Sekö se nyt olikin?
Livetti s=m biisin. Kyllä se K siinä lopussa sanoo *jotain* sexual, mutta en kuullu sitä bi'tä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä annaliisa voitti?
Yön Kärtsyn kanssa 💚
Mä epäilen Kärtsyn kuntoa kun ei toimi tädeillä
pahus näin vain 10 sek lopusta. Kaipa sen joku videoi sitten myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka Euroopassa tietää jonkun Erikan?" Ihan sama kuka tietää (no Käärijän fanit luultavasti tietää, koska Ruoska!?) mut on kyllä niin kova mimmi ja täyttä timanttia ääni ja olemus ja kaikki et kyllä putoais porukka polvilleen.
Viisufanit tietävät. Ja tietysti Kärtsä-fanit ylipäätään.
No tuskinpa, Erikaa pidetään tätinä vaikkei vielä oo sen ikäinen, mutta kun se olemus...
Jep, turvonnut on pahasti, liian pienet vaatteet ja kilo meikkiä.
Täti!
Yllättävää, että aloittivat uusimmalla. Olisi luullut, että säästävät loppuun, kun sitä kuitenkin osattiin jo odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Get sexual. Sekö se nyt olikin?
Liittyy siihen että tädit on nou nou. Pahoja ongelmia. Oijoi
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että aloittivat uusimmalla. Olisi luullut, että säästävät loppuun, kun sitä kuitenkin osattiin jo odottaa.
Ei se varmaan ollut eka biisi?
Muuten missähän K ja muut aikovat viettää nyt nämä välipäivät? Palaavatko Suomeen vai suuntavatko Sveitsiin suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Muuten missähän K ja muut aikovat viettää nyt nämä välipäivät? Palaavatko Suomeen vai suuntavatko Sveitsiin suoraan?
Tuskinpa kotiin yhden päivän takia lennähtävät, ovat varmaan Munchenissä vielä pari päivää
Vierailija kirjoitti:
Sloveniaan
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa olisi lentää perjantaina Suomeen ja sunnuntaina takaisin Sveitsiin. Tai siis tuntuu vain melkoiselta tuhlaukselta.
Mä oon lukenut käännökset kaikista läpi ehkä kolmea biisiä lukuunottamatta, eli tiedän mistä useimmissa puhutaan. Tarkemmin oon opetellut omia suosikkeja, siten että ymmärrän kaikki sanat, sen mitä missäkin kohtaa sanotaan ja voin laulaa niitä mukana. Kaikkia biisejä oon kuunnellut paljon, myös niitä muutamaa, joiden sanoja en oo vielä katsonut.