Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään esitetään SexMoney! Please joku live!!!
Out tonight voi viitata vain Spotifyyn?
No Spotifyihin se tuleekin, samoin kuin Härtsän Baila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut käsityksen, että Erika on mukana Pariisissa instakommenttien perusteella
Naurattaa, että tähänkin on pitänyt laittaa alapeukku, mutta jollain on ilmeisesti harrastuksena käydä vain painamassa jokaiseen juttuun alapeukkua.
Koska miksi, instakommenttien perusteella on näin ja voi saada sen käsityksen. Eikö joku usko, että on mahdollista vai ei tykkää Erikasta.
Se on misogynisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Justice for Veikko" vaaditaan passin puolella. Kun Veikon historian oppitunti oli nopeutettu vlogissa eikä siitä kukaan saanut tolkkua. Mäkin mieluusti oisin kuunnellut Veikon rauhoittavaa, matalaa ääntä.
Sen voisi varmaan julkaista omana videonaan kyllä, jos Veikkoa ei haittaa.
Turvamiehet ei yleensä varsinaisesti esiinny tai spiikkaa missään. Voi olla, että Veikostakaan ei tule omia videoita tai esitelmiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mahdollista saada jotain tietoa vlogeista? Mistä kuvattu, mitä juttuja tai no, mitä tahansa? Ei toki tarvitse olla mitään yksityiskohtaista refertointia mutta noin yleisesti, että mistä on kuvattu ja minkälaisia juttuja.
Mikke kuvannut 2 ekaa, mutta tässä kolmannessa oli paljon myös Kärtsän kuvaamaa videota, vähän samaan tyyliin kuin viisuissa ulkona kävellessä.
Enkä ymmärrä, miten Kärppy oli näissä Kölnin vlogeissa jotenkin niin tosi nuoren oloinen. Jotain sellaista samanlaista poikamaisuutta, mitä olen joissakin tosi vanhoissa videopätkissä nähnyt.
Ihan samaa ehdin jo sanoa täällä! Tosi nuoren näköinen. Ja mä vaan ihailen sitä sen kaunista ihoa aina, ihan täydellinen. Miten se yhtäkkiä näyttää tolta.
Ljubav 💕
Voitasko kerrata mahdolliset livettäjät?
Chachachatyttö
Lavonq
Smallpinkpanda?
Vierailija kirjoitti:
Voitasko kerrata mahdolliset livettäjät?
Chachachatyttö
Lavonq
Smallpinkpanda?
Alin ei näytä olevan tänään keikalla.tai menossa enää muille Eurotourin keikoille.
Vierailija kirjoitti:
Suomeksiko se vetää nyt sitä seksmania. Kukaan ei ymmärrä siitä yhtikäs mitään muuta kuin sen sexmani.
Esittäähän se kaikki muutkin kappaleet suomeksi ja silti löytyy ulkomaalaisia faneja, osa selvittää mitä lyriikat tarkoittaa ja osa vaan nauttii musiikista.
Mun on vieläkin lisättävä yks kohtaus tosta vlogista ja samalla tajuan miten paljon niissä on kaikkea! Yhteensä toi vlog3 oli kyllä yli 8min et mahtuhan siihen. Mut juu kävellessä (koko lössi) Jere sanoo et "tän takia suomalaiset ei uskalla puhua englantia kun jotkut nauraa, kuten tämmönen Häärijä keltaisessa puvussaan" mut se nyt ties monenko katselukerran jälkeenkin meni ohi et mille se nauroi ja kuka sanoi mitäkin (oliko se kun Jere sanoi "kitchengarden" ja Mikke korjas "kindergarden) ja sitten Jere huitasee Härtsän pottatukkaa pari kertaa "kiukkuisesti" et "enkä mä saatana sanonut sulle" se oli hauskaa 😅👏👏 Oli myös söpöä et ku Jere kuvaa Veikkoa, kuvakulma on niin alhaalta käsin 🥺😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut käsityksen, että Erika on mukana Pariisissa instakommenttien perusteella
Naurattaa, että tähänkin on pitänyt laittaa alapeukku, mutta jollain on ilmeisesti harrastuksena käydä vain painamassa jokaiseen juttuun alapeukkua.
Koska miksi, instakommenttien perusteella on näin ja voi saada sen käsityksen. Eikö joku usko, että on mahdollista vai ei tykkää Erikasta.
Se on misogynisti.
Eli lyhytkasvuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että biisi olisi jollain tavalla kantaa ottava suuntaan tai toiseen.
Kantaa mihin? Politiikkaan?
Oon eri mutta esim.siihen että julkisuutta saadakseen pitää "myydä itseään" .
Jos oot "tavallinen" ketään ei kiinnosta.
Näinhän K itsekin sen sanoittaa suurinpiirtein biisissään.
No jos sinun mielestä sait sen sanoman, niin eikö se sitten ollut kantaa ottamista.
Itse olen kuunnellut vain kerran, kun säästän et voin luukuttaa spottarista. Mutta omasta mielestä kertoo siitä, kun tekee of ja joitakin se järkyttää, mutta en ole kuunnellut sanoja niin tarkasti vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Justice for Veikko" vaaditaan passin puolella. Kun Veikon historian oppitunti oli nopeutettu vlogissa eikä siitä kukaan saanut tolkkua. Mäkin mieluusti oisin kuunnellut Veikon rauhoittavaa, matalaa ääntä.
Juu Veikko kertomassa historiallisia yksityiskohtia rauhallisella äänellään ah kiitos ja sitten mielellään sellanenkin osio vois olla et Veikko vähän komentaa ja jyrähtää ku ukkonen ...
En oo ikinä ennen ollut näin kiinnostunut historiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvamiehet ei yleensä varsinaisesti esiinny tai spiikkaa missään. Voi olla, että Veikostakaan ei tule omia videoita tai esitelmiä :D
No shit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos oot vlogia katsonut, niin kyllä se Veikko siellä höpöttää muiden mukana.
Oliko jollain vielä laittaa linkkiä Europassiin uudestaan? Viimeinkin on aikaa ostaa se ja tietty se story linkkeineen oli jo poistunut K:n instasta. 🙏
Vierailija kirjoitti:
Oliko jollain vielä laittaa linkkiä Europassiin uudestaan? Viimeinkin on aikaa ostaa se ja tietty se story linkkeineen oli jo poistunut K:n instasta. 🙏
Vierailija kirjoitti:
Toimiikohan tää:
https://app.kollekt.io/creator/euro-pass/collections/0xAe1581e87e883f80…
Vierailija kirjoitti:
Siinä K:n profiilissa on se Europas pallura josta löytyy on linkki.
Meillä miehen kanssa on aika erilainen musiikkimaku, ei oikein tykkää mistään mitä itsellä on soittolistoilla. Kun kuuntelen omia soittolistoja on välillä, että taas tämmöstä musaa. Mutta Jokereista on sanonut, et nää on ihan hyviä ja tykkäsi etenkin Tokio biisistä. Ei siis olla kuunneltu kaikkia biisejä läpi, mitä nyt sattuu tulemaan soittolistaltani, missä on myös muitakin, kuten Käärijää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehen kanssa on aika erilainen musiikkimaku, ei oikein tykkää mistään mitä itsellä on soittolistoilla. Kun kuuntelen omia soittolistoja on välillä, että taas tämmöstä musaa. Mutta Jokereista on sanonut, et nää on ihan hyviä ja tykkäsi etenkin Tokio biisistä. Ei siis olla kuunneltu kaikkia biisejä läpi, mitä nyt sattuu tulemaan soittolistaltani, missä on myös muitakin, kuten Käärijää.
Onko sun mies se joka toi taas pullon viiniä ja teki ruuan valmiiks ja kohta meette saunaan.
Oon eri mutta esim.siihen että julkisuutta saadakseen pitää "myydä itseään" .
Jos oot "tavallinen" ketään ei kiinnosta.
Näinhän K itsekin sen sanoittaa suurinpiirtein biisissään.