Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Tää kielikeskustelu musiikista, että tarvitseeko sanoja ymmärtää.
Muuten te kaikki Joker Out fanit, oletteko selvittäneet kaikkien biisien lyriikat vai kuunteletteko vain fiilistellen musiikkia? Itse olen vaan näistä uusien biisien lyriikoista tietoinen, vanhoja biisejä kuuntelen ilman, että tiedän mitä niissä lauletaan.
Suosikki biisieni sanoitukset olen selvittänyt. Ja myös Barve Oceanan, vaikka siitä en kauheasti välitä, mutta se tosi asia että se kertoo Bojanista itsestään, sai kaivamaan ne sanoitukset esiin. Olihan se aika silmiä avaava biisi.
Voiperse tätä odottelua ja kyttäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten te kaikki Joker Out fanit, oletteko selvittäneet kaikkien biisien lyriikat vai kuunteletteko vain fiilistellen musiikkia? Itse olen vaan näistä uusien biisien lyriikoista tietoinen, vanhoja biisejä kuuntelen ilman, että tiedän mitä niissä lauletaan.
Mulla oli aihe tiedossa kaikista, mutta monista en muistanut sisältöä sen tarkemmin, esim laineja, paitsi Omamljeno telosta ja myös A sem ti povedalista (rakkauslaulut näemmä kiinnostaneet 😊). Bluza ja Sbj osaan nyt kokonaan, mutta edelleen paljastuu lopuista biiseistä juttuja, joita en tajunnut niissä olleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä uudessa OF:ssa ?
K ja puuma
K on puuma.
Ei vielä, muutama vuosi vielä, niin on keski-ikäinen setämies. Se lähestyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen selvittänyt ja osaan kaikki lempibiisini Joksuilta sanasta sanaan. Heillä on joitain biisejä joita en juurikaan kuuntele ja niistä tiedän suurin piirtein mistä kertovat mutta en osaa sanoja kunnolla. Sloveenin osaaminen on tosin tässä matkan varrella kehittynyt sen verran että ymmärrän joitain yksinkertaisia juttuja sieltä täältä myös korvakuulolta.
Vaikea kyllä ymmärtää että joku opettelisi biisien sanoja kielellä jota ei ymmärrä. Sehän on sama kuin sian saksaa
Heh, mä osaan nimenomaan useampienkin biisien sanoja sieltä täältä, mutta en muista mitä niissä säkeistöissä lauletaan :D
Englantikin on aluksi lähes jokaiselle suomalaiselle siansaksaa. Silti moni sitä ymmärtää.
Chachachatytön ja Lavonqin iigeet, lavan reunassa molemmat valmiina "sexpartyyn" 🥕
CCCtytto paikalla ja laittelee stooreja.
Itse muuten yritän nyt opetella serbokroaattia niin, että opettelen yhtä slaavikieltä, joka liittyy asuinmaahani, ja sen ohessa sloveenia. Serbokroaatti menee vähän niin kuin näiden välimaastoon (sanasto ja kielioppi), niin elätän toivoa, että jos joskus osaan noita kahta muuta kieltä edes kohtalaisesti, niin se menee siinä sivussa. :D
Saatana yks kissa jota seuraan meni liveen 🤣 meinas tulla halvaus
Ei taida antaa lainata mutta sulle joka kysyit enkö lapsena opetellut englannin kielisiä. No en oikeastaan muista. Niitä enemmän vain kuunteli musiikkina tai tai tanssi pelleili tai jotain. Ei ne sanat lapsena edes olleet tärkeitä.
No ehkä sitten kun jo jonkin verran osasi ne aihepiiritkin alkoi kiinnostaa ja jotain varmaan selvittelikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä analysoitu miksi lentokenttä -videossa Jere oikein esittelee "legendaarisen kameran" Boitsulle? Mikä kamera siinä on?
Kuvattu onlyfaanssit sillä, nähnyt "kaiken".
Toisaalta niin Boitsukin Kyproksella. 🤔
KyRpoksella
Hihihihhihihhihhihihi....
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä täältä haudan takaa. Se sitten napsahti omalle kohdalle. Aika todella kovassa shokissa edelleen. Hetki nyt menee ihan hengitellessä. Ei ole taitanut vielä aivoonkaan kunnolla jyskähtää. Että watafak. Lupaan olla kiltisti. Kiitos teille ihanille onnitteluista! 💚
Terveisin Annaliisa41 / Pohjois-Pohjanmaan Vasikka
Onnittelut vielä! Mahtavaa! Ja muista lupaus olla kiltisti, Jertsukka on sua ainakin 10 vuotta nuorempi...HEEEII! Tämähän muuuttaa asian! Kymmenen vuotta on ok, Jere on sun 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚
Vierailija kirjoitti:
Mitä annaliisa voitti?
Yön Kärtsyn kanssa 💚
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, ja löytänyt monesta niistä oman nuoren itseni. Novi val oli Carpe Diemin jälkeen ensimmäinen, johon ihastuin ja yksi syy olivat sanat. Aivan kuin minä joskus nuoruudessa. Juuri noin ajattelin.
Sitten tuli Tokio ja kirjoittamatta jääneet kirjeet. Taas minä, hyvinkin keski-ikäinen nainen, herkistelin menetetylle nuoruudelle. Niin ihana.
Aina tekstin kautta, jokainen kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikki biisieni sanoitukset olen selvittänyt. Ja myös Barve Oceanan, vaikka siitä en kauheasti välitä, mutta se tosi asia että se kertoo Bojanista itsestään, sai kaivamaan ne sanoitukset esiin. Olihan se aika silmiä avaava biisi.
Mulla muuten sama juttu. Kaivoin käännöksen esiin, kun selvis että se kertoi Bojanista. Joo, se oli aika avoin teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka Euroopassa tietää jonkun Erikan?" Ihan sama kuka tietää (no Käärijän fanit luultavasti tietää, koska Ruoska!?) mut on kyllä niin kova mimmi ja täyttä timanttia ääni ja olemus ja kaikki et kyllä putoais porukka polvilleen.
Viisufanit tietävät. Ja tietysti Kärtsä-fanit ylipäätään.
No tuskinpa, Erikaa pidetään tätinä vaikkei vielä oo sen ikäinen, mutta kun se olemus...
Jep, turvonnut on pahasti, liian pienet vaatteet ja kilo meikkiä.
Voi sua. Täällä sinä mörrikkä taas juttelet itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuolla passissa toi yks kyselee milloin ootte tulossa Suomeen jos vois tulla nopeasti lentokentälle moikkaamaan. 🤦
Luuleekohan ne et oikeesti Mikke kertoo sen.
Voi se joltain muultakin lipsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuolla passissa toi yks kyselee milloin ootte tulossa Suomeen jos vois tulla nopeasti lentokentälle moikkaamaan. 🤦
Luuleekohan ne et oikeesti Mikke kertoo sen.
Voi se joltain muultakin lipsahtaa.
Tonne chattiin? Keneltä muulta?
Etkö koskaan pienenä fanittanut mitään bändiä ja opettelit sen biisejä, vaikka et vielä englantia osannut enintään kuin auttavasti? Löysin päiväkirjani, kun olin 8-10-vuotias ja siellä olin innolla vääntänyt sanoja, joissa ei ollut mitään tolkkua, mutta muistan, miten hauskaa se oli.