Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
25661/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen kanssa on aika erilainen musiikkimaku, ei oikein tykkää mistään mitä itsellä on soittolistoilla. Kun kuuntelen omia soittolistoja on välillä, että taas tämmöstä musaa. Mutta Jokereista on sanonut, et nää on ihan hyviä ja tykkäsi etenkin Tokio biisistä. Ei siis olla kuunneltu kaikkia biisejä läpi, mitä nyt sattuu tulemaan soittolistaltani, missä on myös muitakin, kuten Käärijää.

Meillä miehen kanssa on aika samanlainen musiikkimaku, tykkää oikeestaan kaikesta mitä itsellä on soittolistoilla. Kun kuuntelen omia soittolistoja on välillä, että taas tämmöstä musaa. Mutta Jokereista on sanonut, et nää on ihan huonoja ja ei tykännyt etenkään Tokio biisistä. Ei siis olla kuunneltu kaikkia biisejä läpi, mitä nyt sattuu tulemaan soittolistaltani, missä on myös muitakin, kuten Käärijää.

Vierailija
25662/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä oonko mä koskaan kuullut Allun puhuvan ennen kuin näissä vlogeissa. 😀 Sen ääni oli mulle jopa isompi mysteeri kuin Häärijän. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25663/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen kanssa on aika erilainen musiikkimaku, ei oikein tykkää mistään mitä itsellä on soittolistoilla. Kun kuuntelen omia soittolistoja on välillä, että taas tämmöstä musaa. Mutta Jokereista on sanonut, et nää on ihan hyviä ja tykkäsi etenkin Tokio biisistä. Ei siis olla kuunneltu kaikkia biisejä läpi, mitä nyt sattuu tulemaan soittolistaltani, missä on myös muitakin, kuten Käärijää.

Sama, oma mies kans tykännyt Jokereista, vaikka ei niitä aktiivisesti kuuntele. Ollaan käyty yhdessä keikoilakin jo useamman kerran.

Vierailija
25664/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kielikeskustelu musiikista, että tarvitseeko sanoja ymmärtää.

Muuten te kaikki Joker Out fanit, oletteko selvittäneet kaikkien biisien lyriikat vai kuunteletteko vain fiilistellen musiikkia? Itse olen vaan näistä uusien biisien lyriikoista tietoinen, vanhoja biisejä kuuntelen ilman, että tiedän mitä niissä lauletaan.

Vierailija
25665/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt mitään fiilistelyjä tämän päivän keikkapaikan jonosta? Mä en on löytänyt mitään materiaalia. 😅

Vierailija
25666/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyötyä tästäkin Jeopardyssa tiesin vastauksen, että Slovenia eli mikä Italian viereinen kaupunki ja lipussa vuori.

Vierailija
25667/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että biisi olisi jollain tavalla kantaa ottava suuntaan tai toiseen.

Kantaa mihin? Politiikkaan?

Oon eri mutta esim.siihen että julkisuutta saadakseen pitää "myydä itseään" .

Jos oot "tavallinen" ketään ei kiinnosta.

Näinhän K itsekin sen sanoittaa suurinpiirtein biisissään.

No jos sinun mielestä sait sen sanoman, niin eikö se sitten ollut kantaa ottamista.

Itse olen kuunnellut vain kerran, kun säästän et voin luukuttaa spottarista. Mutta omasta mielestä kertoo siitä, kun tekee of ja joitakin se järkyttää, mutta en ole kuunnellut sanoja niin tarkasti vielä.

No olispa aika kökköä tehdä biisi siitä että teen of ja joitakin järkyttää.

Vierailija
25668/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten te kaikki Joker Out fanit, oletteko selvittäneet kaikkien biisien lyriikat vai kuunteletteko vain fiilistellen musiikkia? Itse olen vaan näistä uusien biisien lyriikoista tietoinen, vanhoja biisejä kuuntelen ilman, että tiedän mitä niissä lauletaan.

Olen selvittänyt Joksujen kaikkien biisien lyriikoiden merkityksen sana sanalta, mutta olenkin vähän slaavikielinysvääjä. Muiden kuuntelemieni sloveenibändien/artistien kohdalla en tee kaikkien kappaleiden kohdalla. Usein muiden artistien kohdalla kuitenkin käy niin, että ymmärrän jostain biisistä sen verran (en kovin paljoa), että jää vaivaamaan mitä se loppu tarkoittaa ja sitten on pakko kaivaa lyriikat esiin.

Vierailija
25669/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täälläkään ei tapahdu mitään? 

Vierailija
25670/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun mies se joka toi taas pullon viiniä ja teki ruuan valmiiks ja kohta meette saunaan. 

En ole koskaan kirjoittanut mitään miehestäni tänne, enkä muutenkaan kirjoita yleensä tänne mitään. Mutta jos niin paljon kiinnostaa, emme  juo alkoholia, ruokaa teemme vuorotellen ja saunassa on jo käyty.

Halusin vain kertoa, että tuli yllätyksenä, että hänestä myös Joker Out oli ihan hyvää musaa, ehkä johtuu kun pitää kitaramusiikista.

Vierailija
25671/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selvittänyt ja osaan kaikki lempibiisini Joksuilta sanasta sanaan. Heillä on joitain biisejä joita en juurikaan kuuntele ja niistä tiedän suurin piirtein mistä kertovat mutta en osaa sanoja kunnolla. Sloveenin osaaminen on tosin tässä matkan varrella kehittynyt sen verran että ymmärrän joitain yksinkertaisia juttuja sieltä täältä myös korvakuulolta.

Vierailija
25672/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan nähnyt mitään fiilistelyjä tämän päivän keikkapaikan jonosta? Mä en on löytänyt mitään materiaalia. 😅

Ei oo oikein näkynyt mitään, voi olla hiljainen ilta tulossa sometuksen suhteen siihen saakka kunnes keikka päättyy.

Vierailija
25673/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen kanssa on aika samanlainen musiikkimaku, tykkää oikeestaan kaikesta mitä itsellä on soittolistoilla. Kun kuuntelen omia soittolistoja on välillä, että taas tämmöstä musaa. Mutta Jokereista on sanonut, et nää on ihan huonoja ja ei tykännyt etenkään Tokio biisistä. Ei siis olla kuunneltu kaikkia biisejä läpi, mitä nyt sattuu tulemaan soittolistaltani, missä on myös muitakin, kuten Käärijää.

Mikä tää trolli juttu nyt on, mitä vikaa oli tossa tekstissä. Ei kyllä tee mieli kirjoitella tänne mitään.

Vierailija
25674/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt nyt niin, että jos se biisi on kiinnostava, tarttuva tai koskettava, niin sitten selvitän sanatkin ja muuten jää selvittämättä. Esim. Vse kar vem ei ole koskaan napannut, joten en yhtään tiedä, mistä siinä on kyse. Sitten taas Bluzan, SBJ:n, Plastikan ja Metuljin sanat tiedän tarkalleen. On joitakin biisejä, joista pidän mutta en ole selvittänyt sanoja, ehkä en vain ole kerinnyt, esim. Omamljeno telo. 

Vierailija
25675/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25676/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen paljon alapeukkuja tuolle kysymykselle että miksi Käärijää ei voisi kiinnostaa 19 v. Eihän tuossa nyt mitään ihmeellistä olisi. Esim minun vanhemmilla oli tuo ikäero. Eli isä 10 melkein 11 vuotta vanhempi äitiä

Onhan näitä esimerkkejä maailmalla. Ei kauheen kiva kuiteskaa mennä melkeen oman ikäisen lapsen (tai mahdollisen lapsen) kanssa sänkyyn. Yököttävää.

Vierailija
25677/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selvittänyt ja osaan kaikki lempibiisini Joksuilta sanasta sanaan. Heillä on joitain biisejä joita en juurikaan kuuntele ja niistä tiedän suurin piirtein mistä kertovat mutta en osaa sanoja kunnolla. Sloveenin osaaminen on tosin tässä matkan varrella kehittynyt sen verran että ymmärrän joitain yksinkertaisia juttuja sieltä täältä myös korvakuulolta.

Vaikea kyllä ymmärtää että joku opettelisi biisien sanoja kielellä jota ei ymmärrä. Sehän on sama kuin sian saksaa hokisi. Ja mikä kauhea homma. En kyllä edes oppisi tai jaksaisi opetella.

Vierailija
25678/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kadulla on kuumaa ne huutaa mua hätiin" on selvästi monitasoinen laini, siinä on se Danny-viittaus mutta ihan varmasti myös KUUMAA-viittaus. Ne kun on niin kilttejä ja viattomia poikia. Kärtsä, ai fakin laav juu.

Näin mäkin sen tulkitsin! K on omien sanojensa mukaan kova Kuumaa musiikin faniet hyvin voi olla. Niin liikkistä että laittaa noita viittauksia ystäviinsä biiseihin. 🥹

Ehkä se tätikin on viittaus Behmiin kerta tälle tulkintalinjalle lähdetään. Tai Erikaan. Onhan se aika topakka täti.

Molemmat on kohta täti-iässä ja molemmilla on tätityyli yhtä hyvin hallussa kuin parikymmentä vuotta vanhemmilla. 

Vierailija
25679/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kyllä ymmärtää että joku opettelisi biisien sanoja kielellä jota ei ymmärrä. Sehän on sama kuin sian saksaa

Itse opettelin aiemmin laulamaan muutamia kymmeniä biisejä kielellä, jota osaan suunnilleen saman verran kuin sloveenia, eli en kauhean hyvin, koska minusta on mukavaa laulaa biisejä mukana, ja jostain syystä muilla kielillä kuin suomi/englanti laulaminen on itse asiassa paljon kivempaa.

Vierailija
25680/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kyllä ymmärtää että joku opettelisi biisien sanoja kielellä jota ei ymmärrä. Sehän on sama kuin sian saksaa

Olen lingvisti ja opin helposti uusia kieliä. :D Sloveenia ja serbiaa oppii nopeasti, jos ymmärtää jotain slaavikielistä, varsinkin lauletussa muodossa, kun mukana on melodia. Mutta kyllä mä jo lapsena opettelin vieraskielisiä biisejä sanakirjan avulla, eikä ne kauaa olleet siansaksaa. 🤔

Ketju on lukittu.