Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen et kun otettiin vielä puheeksi toi lentokenttävideo ja se kamera-asia, et kun K esittelee tosiaan B:lle et tässä tämä kamera nyt on, eli siis ovat puhuneet keskenään Miken kamerasta jo aiemmin, niin ei se ihan olematonta se K:n kielitaito voi olla, jos tämmönenkin keskustelu jotenkin on onnistunut.
Kielitaito on ihan ok ja pystyy kommunikoimaan. Trollit ovat vain päättäneet, että K ei pysty keskustelemaan englanniksi. K:n imagoon kuuluu myös huono kielitaito, siksi vitsailee siitä ja puhuu Käärijä englantia. Vapaa-aikana varmaan sujuu paremmin ilman stressiä ja voi keskustella syvällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä täältä haudan takaa. Se sitten napsahti omalle kohdalle. Aika todella kovassa shokissa edelleen. Hetki nyt menee ihan hengitellessä. Ei ole taitanut vielä aivoonkaan kunnolla jyskähtää. Että watafak. Lupaan olla kiltisti. Kiitos teille ihanille onnitteluista! 💚
Terveisin Annaliisa41 / Pohjois-Pohjanmaan Vasikka
Ihanaa, että meni palstalaiselle! Paljon onnea 😀
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä täältä haudan takaa. Se sitten napsahti omalle kohdalle. Aika todella kovassa shokissa edelleen. Hetki nyt menee ihan hengitellessä. Ei ole taitanut vielä aivoonkaan kunnolla jyskähtää. Että watafak. Lupaan olla kiltisti. Kiitos teille ihanille onnitteluista! 💚
Onneksi olkoon! T. Bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojkkeli -nimimerkkikin löytyy tuolta passista
Bojan+ukkeli=Bojkkeli
Bojkkeli oli käytössä jo keväällä lukio-au:ssa, jos en ihan väärin muista.
Tuntuu kuin ois lottovoitto tullut lähipiiriin, onnea vasikalle! 🤩
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut käsityksen, että Erika on mukana Pariisissa instakommenttien perusteella
Naurattaa, että tähänkin on pitänyt laittaa alapeukku, mutta jollain on ilmeisesti harrastuksena käydä vain painamassa jokaiseen juttuun alapeukkua.
Koska miksi, instakommenttien perusteella on näin ja voi saada sen käsityksen. Eikö joku usko, että on mahdollista vai ei tykkää Erikasta.
Vierailija kirjoitti:
Hei mahtavaaaaaaaaa!!! Onnea vielä!!!! Meni kyllä niin oikeaan osoitteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä analysoitu miksi lentokenttä -videossa Jere oikein esittelee "legendaarisen kameran" Boitsulle? Mikä kamera siinä on?
Olisko Loverpool kamera?
Voipi olla. Mä luulen, että halus myös vinkata Blle, että nyt kuvataan, ettei sano mitään liian yksityistä.
Mut kai se nyt Bojankin tajusi et Mikke kuvaa kokoajan. Olishan se toki ollut aika "paha" ku jotain olis möläyttänyt, jotain "liukkarit muuten jäi jääkaappiin" mut eiköhän Mikke olis sensuroinut.
Tosta OT, pitääkö ne säilyttää jääkaapissa 😮 no jos näin itse olen säilyttänyt väärin 😅
Ihana jos tosiaan on Erika Pariisissa ja jos vaikka tulis yhteistä kontsaa vlogiin Jerestä &.Erikasta 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut käsityksen, että Erika on mukana Pariisissa instakommenttien perusteella
Naurattaa, että tähänkin on pitänyt laittaa alapeukku, mutta jollain on ilmeisesti harrastuksena käydä vain painamassa jokaiseen juttuun alapeukkua.
Koska miksi, instakommenttien perusteella on näin ja voi saada sen käsityksen. Eikö joku usko, että on mahdollista vai ei tykkää Erikasta.
Jos et ole huomannut, niin lähes kaikkiin kommentteihin tulee alapeukku. oli kyse kuinka mukavasta viestistä tahansa. Ja viime aikoina rynkytetty alapeukkua vielä tavallistakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä analysoitu miksi lentokenttä -videossa Jere oikein esittelee "legendaarisen kameran" Boitsulle? Mikä kamera siinä on?
Olisko Loverpool kamera?
Voipi olla. Mä luulen, että halus myös vinkata Blle, että nyt kuvataan, ettei sano mitään liian yksityistä.
Mut kai se nyt Bojankin tajusi et Mikke kuvaa kokoajan. Olishan se toki ollut aika "paha" ku jotain olis möläyttänyt, jotain "liukkarit muuten jäi jääkaappiin" mut eiköhän Mikke olis sensuroinut.
Tosta OT, pitääkö ne säilyttää jääkaapissa 😮 no jos näin itse olen säilyttänyt väärin 😅
KyRpoksella on kuuma ja tuntuu kivammalta anygays ku on viileä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Loverpool kamera?
Yöpöydän laatikko on hyvä.
Olisiko mahdollista saada jotain tietoa vlogeista? Mistä kuvattu, mitä juttuja tai no, mitä tahansa? Ei toki tarvitse olla mitään yksityiskohtaista refertointia mutta noin yleisesti, että mistä on kuvattu ja minkälaisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ihana jos tosiaan on Erika Pariisissa ja jos vaikka tulis yhteistä kontsaa vlogiin Jerestä &.Erikasta 💗
Pitäiskö Janille vinkata Erikasta? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Loverpool kamera?
KyRpoksella on kuum
Mut sehän on ihan tönkköä ja jääkylmää, ei hitossa mitään sellasta 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Loverpool kamera?
KyRpoksella on kuum
Harmi, ei voi kokeilla, kun lapset käy jääkaapilla myös 😅