Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä analysoitu miksi lentokenttä -videossa Jere oikein esittelee "legendaarisen kameran" Boitsulle? Mikä kamera siinä on?
Olisko Loverpool kamera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne pahimmat häiriköt oo niitä hädin tuskin täysi-ikäisiä eturiviläisiä 🤨
Ihan perheenäiti oli yksi lääppijäahdistelija.
Mutta ei se laiva-ahdistelija
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä analysoitu miksi lentokenttä -videossa Jere oikein esittelee "legendaarisen kameran" Boitsulle? Mikä kamera siinä on?
Kuvattu onlyfaanssit sillä, nähnyt "kaiken".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta niin Boitsukin Kyproksella. 🤔
Piuhamiehen tytär on Jaspi ja on valoteknikko. Oli Treskissäkin mukana ja ollut muillakin keikoilla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittääkö nyt joku et koko biisissä ei oo yhtään bisexual ia?
Minä! 🙋
Sama, en kuule sitä missään kohdassa. Lopussakin tulee mun mielestä vaan kahdesti mit vittua.
Sä oot kuuro
Kerro sekunnilleen missä kohdassa kuuluu niin haen kuulokkeet ja kuuntelen uudelleen.
Esim. kohdassa 28.42.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyRpoksella
Vierailija kirjoitti:
Piuhamiehen tytär on Jaspi ja on valoteknikko. Oli Treskissäkin mukana ja ollut muillakin keikoilla töissä.
Fugessa näkyi olevan myös.
Vierailija kirjoitti:
Lavonq ainakin menossa keikalle tänäänkin.
Kaarijaseyes myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Loverpool kamera?
Voipi olla. Mä luulen, että halus myös vinkata Blle, että nyt kuvataan, ettei sano mitään liian yksityistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyRpoksella
Mua naurattaa EDELLEEN, että kaikista maailman matkakohteista nämä valikoi Kyrpoksen. Mikään muu ei toki olisi käynytkään, näin sen piti olla.
Tuli vaan mieleen et kun otettiin vielä puheeksi toi lentokenttävideo ja se kamera-asia, et kun K esittelee tosiaan B:lle et tässä tämä kamera nyt on, eli siis ovat puhuneet keskenään Miken kamerasta jo aiemmin, niin ei se ihan olematonta se K:n kielitaito voi olla, jos tämmönenkin keskustelu jotenkin on onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaa puheenaihetta ettei Mikke kysele tai kiusoittele enempää kun video pyörii?
Olen saanut käsityksen, että Erika on mukana Pariisissa instakommenttien perusteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Loverpool kamera?
Voipi olla. Mä luulen, että halus myös vinkata Blle, että nyt kuvataan, ettei sano mitään liian yksityistä.
Mut kai se nyt Bojankin tajusi et Mikke kuvaa kokoajan. Olishan se toki ollut aika "paha" ku jotain olis möläyttänyt, jotain "liukkarit muuten jäi jääkaappiin" mut eiköhän Mikke olis sensuroinut.
Vierailija kirjoitti:
Bojkkeli -nimimerkkikin löytyy tuolta passista
Bojan+ukkeli=Bojkkeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän K ole ihan Suomessa tutustuttanut B:n suomalaiseen saunakulttuuriin, joten ei varmaan mitään ihmeellistä.