Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naista bussissa, ekan vlogin (vlog3 osa1) alussa puhuu joku nainen+ joku juoksee ovesta ulos samassa kohtauksessa. KETÄ nää jumalauta on enkö mä sanonu et EI MITÄÄN naisssiiii!
Aura ja piuhamiehen tytär, en muista nimeä.
Piuhamiehen tytär, miks se on mukana?
Ehkä töissä? Jos jälkikasvukin mennyt tekniikka-alalle ja on isänsä yrityksessä työntekijänä. Olisitko yllättynyt jos se ois Piuhamiehen poika?
Ei. Mietin lähinnä minkä ikäinen lapsi hänellä on.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon Annaliisa! Ei liene vaikea arvata, että on meikäläisiä 😄.
Sehän se olisikin huvittavaa, jos kyseessä olisi joku satunnainen tyyppi, jonka oikea nimi olisi Annaliisa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naista bussissa, ekan vlogin (vlog3 osa1) alussa puhuu joku nainen+ joku juoksee ovesta ulos samassa kohtauksessa. KETÄ nää jumalauta on enkö mä sanonu et EI MITÄÄN naisssiiii!
Aura ja piuhamiehen tytär, en muista nimeä.
Piuhamiehen tytär, miks se on mukana?
Ehkä töissä? Jos jälkikasvukin mennyt tekniikka-alalle ja on isänsä yrityksessä työntekijänä. Olisitko yllättynyt jos se ois Piuhamiehen poika?
Ei. Mietin lähinnä minkä ikäinen lapsi hänellä on.
Nuori aikuinen. Oli yhteiskuva viime kiertueella.
Onko tietoa, nähdäänkö kiertueella Erikaa jollain keikoilla? Se kyllä räjäyttäisi pankin Euroopassa!
No kyllä kosahti mukavasti voitto vähän niinku omaan perheeseen 👏.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon alapeukkuja tuolle kysymykselle että miksi Käärijää ei voisi kiinnostaa 19 v. Eihän tuossa nyt mitään ihmeellistä olisi. Esim minun vanhemmilla oli tuo ikäero. Eli isä 10 melkein 11 vuotta vanhempi äitiä
Tästä samaa mieltä. Nyt kuultuihin lyriikoihin peilatenkin nimenomaan nuoremmathan häntä kiinnostaa.
Ai jos ei kiinnosta vanhemmat, niin sit pitää kiinnostaa nuoremmat. Ehkä kiinnostaa lähellä omaa ikää olevat. Aika monen kumppani yleensä on aika lähellä omaa ikää, vaikka poikkeuksia löytyy. Myöskään 10 vuoden ikäero ei oo iso jos on 30 ja 40, mutta on eri asia jos alle 20 vuotias on 10 vuotta vanhemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittääkö nyt joku et koko biisissä ei oo yhtään bisexual ia?
Minä en kuullut.
Korjaus tähän, vielä kerran kuunneltuna on siellä molemmat eli nyt kuulin sen be sexual tai mikä lienee myös.
Kyllä mä ainakin oon todella tyytyväinen nyt tohon Europassin sisältöön, nää vlogit on oikeesti hyviä. Ei menny rahat hukkaan todellakaan! Lämmin suositus, jos joku vielä miettii ton hankkimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! 🙋
Sama, en kuule sitä missään kohdassa. Lopussakin tulee mun mielestä vaan kahdesti mit vittua.
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa, nähdäänkö kiertueella Erikaa jollain keikoilla? Se kyllä räjäyttäisi pankin Euroopassa!
Euroopassa. Kuka Euroopassa tietää jonkun Erikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! 🙋
Sama, en kuule sitä missään kohdassa. Lopussakin tulee mun mielestä vaan kahdesti mit vittua.
Jossain keskivaiheilla se kuului ainakin.
Heh olipas hauskat vlogit ja toki kokonaisuuden kruunaa Annaliisan voitto. Illalla vielä IG liveä ja S=M ensiesitys. Ei käy aika pitkäksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! 🙋
Sä oot kuuro
En ole vuorokauteen päässyt nettiin, vähä kiire. Mut hei,
🎉 ONNEA ANNALIISA41!! 🎉
Ihan mahtavaa.
En taida käydä takamatkaa kuromaan kiinni joten jatketaas just tästä hetkestä.
"Kuka Euroopassa tietää jonkun Erikan?" Ihan sama kuka tietää (no Käärijän fanit luultavasti tietää, koska Ruoska!?) mut on kyllä niin kova mimmi ja täyttä timanttia ääni ja olemus ja kaikki et kyllä putoais porukka polvilleen.
Vierailija kirjoitti:
"Kuka Euroopassa tietää jonkun Erikan?" Ihan sama kuka tietää (no Käärijän fanit luultavasti tietää, koska Ruoska!?) mut on kyllä niin kova mimmi ja täyttä timanttia ääni ja olemus ja kaikki et kyllä putoais porukka polvilleen.
Viisufanit tietävät. Ja tietysti Kärtsä-fanit ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! 🙋
Sä oot kuuro
Kerro sekunnilleen missä kohdassa kuuluu niin haen kuulokkeet ja kuuntelen uudelleen.
Loistavaa, että voitto osui juuri Nautadomin jäsenelle 😃🥳! Onneksi olkoon 🤗. Olisikin ollut jotenkin plääh, jos voittaja olisi ollut joku näistä tunnetuista superfaneista.
Lavonq ainakin menossa keikalle tänäänkin.