Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Aah, menkääs joku passista kysymään mitä siinä sanotaan.
Minä voisin lähteä Veikon historiakierroksille milloin vaan.
Höpötti siis Kölnin historiasta tuossa kun turisteilivat. Valitettavasti pikakelauksella.
Kenelle naudalle meni vippipassi, onneksi olkoon! 🥳
Tunnistaako kukaan tokassa vlogin osassa kohdassa 5:10 eteenpäin olevaa biittiä? Meinaan onko se jostain tunnetusta biisistä poimittu osa taustamusaksi, vai olisiko pätkä biittiä jostain K:n levyn biisistä? Kuulosti nimittäin semmoiselta josta ite tykkään. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naista bussissa, ekan vlogin (vlog3 osa1) alussa puhuu joku nainen+ joku juoksee ovesta ulos samassa kohtauksessa. KETÄ nää jumalauta on enkö mä sanonu et EI MITÄÄN naisssiiii!
Ei itseasiassa kyllä juokse, mutta siis eurorundin crewhun kuuluu kyllä nainen myös.
Onnea Annaliisa41! :DDDD naurattaaa! Miten kaikista nimimerkeistä just Annaliisa voitti VIP-arvonnan passissa!
Siellä on muistaakseni yks Boitsukka, se ois ollu ehkä vielä parempi nimen puolesta tähän, mut Annaliisa tosi hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naista bussissa, ekan vlogin (vlog3 osa1) alussa puhuu joku nainen+ joku juoksee ovesta ulos samassa kohtauksessa. KETÄ nää jumalauta on enkö mä sanonu et EI MITÄÄN naisssiiii!
Aura ja piuhamiehen tytär, en muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Oon bojanseksuaali.
Tämä on tullut jo harvinaisen selväksi Kärtsä!
Vierailija kirjoitti:
Se naisen ääni kuuluu Kärtsän puhelimesta, siinä on kaiutin päällä ja bussista poistuu mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin lähteä Veikon historiakierroksille milloin vaan.
Höpötti siis Kölnin historiasta tuossa kun turisteilivat. Valitettavasti pikakelauksella.
Aargh. Etsikää nyt joku vika siitä miehestä, kun aina vaan paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piuhamiehen tytär, miks se on mukana?
Vierailija kirjoitti:
Onnea Annaliisa41! :DDDD naurattaaa! Miten kaikista nimimerkeistä just Annaliisa voitti VIP-arvonnan passissa!
Siellä on muistaakseni yks Boitsukka, se ois ollu ehkä vielä parempi nimen puolesta tähän, mut Annaliisa tosi hyvä!
Tämän päiväiseen keskusteluun liittyen tämä voitto on universumilta loistava kuittaus kaikelle pottuilulle! 🤣 Onnittelut!
Tänään esitetään SexMoney! Please joku live!!!
Kattokaa nyt minkä näköinen toi meidän JERTSU on ig:ssa ja vlogissa ja prkle kohta lavalla!!! Mies paranee päivä päivältä. En voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piuhamiehen tytär, miks se on mukana?
Ehkä töissä? Jos jälkikasvukin mennyt tekniikka-alalle ja on isänsä yrityksessä työntekijänä. Olisitko yllättynyt jos se ois Piuhamiehen poika?
Onneksi olkoon Annaliisa! Ei liene vaikea arvata, että on meikäläisiä 😄.
Minä en kuullut.