Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin elämäni ensimmäisille treffeille ja..

Vierailija
04.02.2023 |

Mies haukkui rumaksi. Jään sitten sinkuksi. Yritin vielä varmistaa ettei ikäviä yllätyksiä tulisi, juteltiin viikon ajan viesteillä ja laitoin rehelliset kuvat. Naamatusten mies sitten onnistui sanomaan ettei haittaa vaikken ole kaikkein kaunein, hän ei enää tässä iässä (28v) nirsoile. Kiva.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et jää sinkuksi, mutta veikkaisin että kyseinen mies on sinkku ja jää sellaiseksi.

Vierailija
2/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Kuka arvostaa noin heikoilla sosiaalisilla taidoilla varustettua miestä. Jatka eteen päin leuka pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olisit voinut sanoa, että sulla on kuitenkin parempi tilanne: tyhmyyttä kun on pikkasen hankala korjata.. 😁 Veikkaan tuon ihmisp*skan pysyvän sinkkuna piiiiiiiiitkäääään.

Vierailija
4/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tässä oli ongelma, sekö että meni sanomaan mielipiteen ulkonäöstä? Se on kuitenkin varsin monelle tärkeä kriteeri, jota ilman ei kipinää synny vaikka kuinka oltaisiin samanhenkisiä.

Vierailija
5/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi olla kaikkein kaunein nainen? Minulla on vaimo, olemme olleet yhdessä jo 13 vuotta,enkä ole koskaan nähnyt häntä kauniina, tai millään tavalla ulkoisesti viehättävänä. Jopa alkuun sanoin että on läski, oli jotain 157/90. Hän kuitenkin oli aina sitä mieltä että haluaa minut. Ja vaikka minulla on ollut paljon naisia ja kokemuksia niin seksi vaimoni kanssa on ollut parasta ikinä.

Vierailija
6/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä tässä oli ongelma, sekö että meni sanomaan mielipiteen ulkonäöstä? Se on kuitenkin varsin monelle tärkeä kriteeri, jota ilman ei kipinää synny vaikka kuinka oltaisiin samanhenkisiä.

Ongelma oli se, että mies oli sosiaalisilta taidoiltaan täysin kyvytön.

Vierailija
7/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi olla kaikkein kaunein nainen? Minulla on vaimo, olemme olleet yhdessä jo 13 vuotta,enkä ole koskaan nähnyt häntä kauniina, tai millään tavalla ulkoisesti viehättävänä. Jopa alkuun sanoin että on läski, oli jotain 157/90. Hän kuitenkin oli aina sitä mieltä että haluaa minut. Ja vaikka minulla on ollut paljon naisia ja kokemuksia niin seksi vaimoni kanssa on ollut parasta ikinä.

Onko näitä muita naisia ollut 13 vuoden avioliittosi aikana vai puhutko ajasta ennen sitä?

Vierailija
8/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kaunein = haukkui rumaksi?

Autosi ei ole uusin = haukkui ajokelvottomalla autolla ajavaksi?

Et ole fiksuin = haukkui imbesilliksi?

Vierailija
9/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, toinen autisminkirjolainen täällä. Etsi kuntoutusta itsellesi.

Vierailija
10/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chad only.

Vierailija
11/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma oli se, että mies oli sosiaalisilta taidoiltaan täysin kyvytön.

Ok eli sitä ei sanota, vaan todetaan jotain tyyliin ei klikkaa. Jos nainen kysyy tarkempia perusteita, niin valehdellaan hieman lisää.

Vierailija
12/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla melko heikkolahjainen.

Vierailija
13/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla melko heikkolahjainen.

Rumempi haukkuhan tämä sinun on kuin että toteaisi jollekin naiselle, ettei ole kaikkein kaunein.

Vierailija
14/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole vielä mitään, minun ensimmäinen GF haukkui minua lähes viikottain lyhyeksi ja lopulta petti. Nyt olen vapaaehtoisesti sinkku. Mies on onnellisin sinkkuna. M25

Vierailija
15/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, toinen autisminkirjolainen täällä. Etsi kuntoutusta itsellesi.

Onneksi sinun sosiaaliset taitosi näyttävät olevan priimaa.

Vierailija
16/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien muokkaaminen ja meikkaaminen on vienyt ihmisiä pois todellisuudesta.

Sydämen kauneus on tärkeämpää kuin ulkoinen.

Vierailija
17/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on Chad. Yhdenkään miehen ei kuuluisi tyytyä epäviehättävään naiseen. Respect. Äijä.

Vierailija
18/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä vaan trolleja jotka jankkaavat ettei ole rumaksi haukkumista jos kokee tarpeelliseksi ilmoittaa ettei toinen ole kaikista parhaimman näköinen? Vaikka minulla ei ole seurustelukokemusta niin sosiaalista pelisilmää on kyllä sen verran että tunnistan mikä tuon lausahduksen tarkoitus on. Jos joku taas ei vilpittömästi tiedä mitä vikaa tuon tyylisissä sanomisissa on niin en minä niihinkään aikaa tuhlaisi. Paskaa on elämässä tarpeeksi ilman että sitä vapaa-ajalle itse vielä haalii.

Tein aloituksen kun ärsyttää. En sano että minäkään mikään unelmanainen olen, mutta eihän yhteiselosta mitään tule jos olen miesten kanssa ihan eri aaltopituuksilla. Nytkin luulin löytäneeni normaalin, peruskohteliaan treffikumppanin. Ei niin ei. Ap

Vierailija
19/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä hyvänmaun mukaista sanoa tollasta deitille vaikka ei olisikaan ihan rehellisiä kuvia itestään laittanut. Minullekkin tullut parri deittiä vastaan jotka olivat 30kg lihavampia mitä kuvissa mutten silti heitä haukkunut.

Vierailija
20/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksityöläinen on epäviehättävä, hän on voimaannuttavassa, feminististisessä ammatissa. Mutta jos hän on kaunis, hän onkin miesten alistama uhri, surkuteltu ja avun tarpeessa oleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän