Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Of kuvattu sexmoney promon yhteydessä siellä korkealla parvekkeella. Jerpalla vaan takki päällä ja legendaarisesti Niket (bokserit) vedetty polviin. Takaa kuvattu video. Seisoskelee niiden partsin lasien edustalla.
Tänään s=m livenä!! Mut apua mikä tuo google translation on kärpyn postauksessa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, että jos tai kun se on miit vttua, niin olin jo aika vakuuttunu ja muutkin täällä että tää on Kn tapa kertoa ja raottaa kaappia. Ei siinä, veikkaisin, että se tapahtuu jossain välissä kuitenkin asteittain, mutta ehkä tää ei ollut se hetki sit.
Ihan selkeä mit vttua on, kun uudelleen kuuntelin.
Siellä puolen välin jälkeen on mitä vittua, mutta lopussa ennenkuin toimittaja alkaa puhua kuuluu ainakin bsexual. Sitä ei voi kuulla mitenkään muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate to break it to you, mut se on selvä mitä vttua.
En tosin tiedä miksi vaivaudun tän kirjoittaan, ette te usko kuitenkaan.
Kuuntelin biisin juuri ja niin on. Juuri ennen kuin selostaja alkaa puhua taustalla kaikuu vielä mit tai mitä vittua.
Korkeintaan "mii vettual". Mä oon kuunnellut ton kohdan nyt kymmeniä kertoja laadukkailla kuulokkeilla (ei mitään nappikuulokkeita), ja kyllä se on be sexual. Mutta tää on näitä juttuja, mitä ihmisen aivot tekee, kun ne tulkitsee kuulemaansa. Samaa sarjaa kuin se Yanny ja Laurel, joka oli joskus, se oli todella hämmentävä. Suunnilleen puolet kuuli Yanny ja puolet Laurel.
Laitetaas se vielä tähän, niin kaikki voi todeta, mistä ilmiöstä on kyse, jos ei satu tietämään tätä. Me voidaan siis tosiaan kuulla eri tavalla asioita.
Toivottavasti Saksassa on porkkanat valmiina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, että jos tai kun se on miit vttua, niin olin jo aika vakuuttunu ja muutkin täällä että tää on Kn tapa kertoa ja raottaa kaappia. Ei siinä, veikkaisin, että se tapahtuu jossain välissä kuitenkin asteittain, mutta ehkä tää ei ollut se hetki sit.
Siellä puolen välin jälkeen on mitä vittua, mutta lopussa ennenkuin toimittaja alkaa puhua kuuluu ainakin bsexual. Sitä ei voi kuulla mitenkään muuten.
Joo, yhtä selvästi kuuluu molemmat. Ensin tulee ne mitä vittua ja sitten siellä lopussa beesexual.
Olisi kyllä ollut hauska nähdä Joksuilta leikekuva-Jan-mainoskampanja keikkalipuille. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa niihin kouriviin ja ahdisteleviin täteihin ollakin kyllästynyt. Annan luvan.
Suurin osa K:n vanhemmista faneista, jotka kiertää keikoilla on kuitenkin ihan asiallisia. Onneksi näitä "kourivia tätejä" on vain pieni murto-osa kaikista faneista ja liekö monet edes faneja lainkaan, vaan jotain random keikkaördääjiä.
Olen kyllä aika paljonkin eri mieltä. Oon kuunnellut nautojen juttuja ja ne on kyll niin törkeitä ettei mitään rajaa. Siis ton Kärppylin objektoinnin suhteen. Luulen ett jokainen niistä maksais paljon jos joku töis kärppylin niitten ulottuville.
Jos tässä olisi roolit toisin päin eli naisartisti ja miehet kirjoittaisi täällä samalla tavalla ja rakentaisivat jotain lesbofantasiaa kahden naisertistin välille, niin tämä ketju olisi ehkä pääsyt kasvamaan kahteen sivuun, ennen kuin se olisi poistettu täältä bittiavaruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua, se on mitä vttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, yhtä selvästi kuuluu molemmat. Ensin tulee ne mitä vittua ja sitten siellä lopussa beesexual.
Ja siihen beesexual perään tulee vielä kerran mitä vittua.
Vierailija kirjoitti:
Of kuvattu sexmoney promon yhteydessä siellä korkealla parvekkeella. Jerpalla vaan takki päällä ja legendaarisesti Niket (bokserit) vedetty polviin. Takaa kuvattu video. Seisoskelee niiden partsin lasien edustalla.
Ai se oli Kärppy joka siellä naapuriparvekkeella vilautteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Allu merkitty sanoittajaksi?
heps. Peruutan. Oli näköjään sitten tuolla kuitenkin.
Mutta varmasti sanoitus on Kärtsän kynästä pääosin, Jos joku keksii paremman sanan johonkin esim. rytmin tai rimmauksen takia, hänet merkitään sanoittajaksi vaikka osuus on 0,01%
Rytmin ja rimmauksen keksijälle sietääkin Kärtsän krediittiä:P mut näköjään oli unohtunu yhden slovakialaisen nimi niistä krediiteistä. Ehkä se tuli sit siellä biisin lopussa tai ei!
Tiiän että tää oli asia-aiheesta mutta oli pakko heittää:D
Ei hemmetti. Piti kyllä käyttää riimittely sanaa 🤣
Rimmaa, riimittely? Mikä siinä on hauskaa?
Väittääkö nyt joku et koko biisissä ei oo yhtään bisexual ia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehiläisseksuaali? Tuota ei taatusti kukaan ole osannut arvata.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on valvontakameroiden tarkkailija saattanut olla ihmeissään.
Ihanat vlogit oih miten mä rakastan näitä!!!! Ja miten kertokaa miten Jere näyttää niin ihanalta!? Siis todella freesi look ja tosi nuoren näköinen (lippis lisää vaikutelmaa) ja söpö !!! Kiitos ihana paras Mikke!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua, se on mitä vttua.
EI OLE.
Vierailija kirjoitti:
Väittääkö nyt joku et koko biisissä ei oo yhtään bisexual ia?
Minä! 🙋
Vlog taas kahdessa osassa, yhteensä 9min. Ihanat turistit siellä 🥰