Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän keikoilla on kaikenikäisiä. Vauvasta vaariin, näin kärjistettynä. Olihan se Lord of the Lostin tyyppikin siellä lapsensa kanssa. Eurokiertueella Kärtsä on ottanu lavalle pari kertaa jonkun - ainakin toisella kerralla oli joku nuori (?) tai lapsi. Ja toisella kertaa se nuori tanskalaisfani joka on pukeutunut Häärijäksi. Ja sitten on vanhempia faneja, joita mm siinä Kääryle-faniryhmässä on, tosin siinäkin porukassa on nuorempia myös. Ja kaikkea siltä väliltä!
Siinä mielessä hassua, että alkaa kuittailemaan täti-ihmisille. Lapsifanien lisäksi haluaa karkottaa näköjään myös vähän vanhemmat naisfanit.
Eipä sitten näköjään tämän tädin tarvitse enää mennä K n keikoille.
K ei vetoa minuun yhtään siinä mielessä, joten olen syytön enkä siis puuma.
Höpö höpö, K = 🔥😎 🔥 Se on aina se juttu. Pysy poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nerokkaat sanat 🤩 ja tuo raivo 💚
Hassua kun en kuullut mitään raivoa siinä 😂
Raivolla tarkoitetaan tietynlaista räppityyliä, joka tässä tuli esiin kolmannessa säkeistössä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mainittu "be sexual" (?) biisissä, aivan lopussa.
Mun mielestä ainakin selvästi joku sanoo noin. En tiedä onko Kärtsä ite.
Huhhahgay -> Mutta ethän sinä siitä ennen pitänyt -> be sexual bisexual :D
Laajennettu kaari ois
Tänään oon se mies -> Tommy icip -> Huhhahgay -> Mutta ethän sinä siitä ennen pitänyt -> be sexual bisexual :D
Vierailija kirjoitti:
Äh, miksi piti tuoda tänne vertauksia HHH:on ja puhua jostain aggressiivisesta räpistä, mulla tuli olettamus että tää biisi ois ollut pitkästä aikaa taas K:n hevimpää soundia. :'(
Mutta kai niitä löytyy edes yksi levyltä. Kovemmat biisit on kai tosi paljon vaikeampi saada radiosoittoon niin ei ehkä haluta riskeerata niitä sinkkujulkaisuina.
Mun mielestä tää nimenomaan menee siihen "hevimpään" osioon. Täyttä tykitystä alusta loppuun.
Hei, shippaajat! Mikä se teidän teoria on näiden kahden seksuaalisuudesta. En tunne tätä Bojania. Onko hän siis julkisesti homo ja K kaapissa?
Tää oli liikaa Kotkotin kertsiä mulle, ja Kotkot ei myöskään iskenyt itseeni. Se oli ihan OK, mutta tuon tyylinen poppi ei vaan ole sitä mikä itseeni osuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän keikoilla on kaikenikäisiä. Vauvasta vaariin, näin kärjistettynä. Olihan se Lord of the Lostin tyyppikin siellä lapsensa kanssa. Eurokiertueella Kärtsä on ottanu lavalle pari kertaa jonkun - ainakin toisella kerralla oli joku nuori (?) tai lapsi. Ja toisella kertaa se nuori tanskalaisfani joka on pukeutunut Häärijäksi. Ja sitten on vanhempia faneja, joita mm siinä Kääryle-faniryhmässä on, tosin siinäkin porukassa on nuorempia myös. Ja kaikkea siltä väliltä!
Siinä mielessä hassua, että alkaa kuittailemaan täti-ihmisille. Lapsifanien lisäksi haluaa karkottaa näköjään myös vähän vanhemmat naisfanit.
Eipä sitten näköjään tämän tädin tarvitse enää mennä K n keikoille.
Jätä myös Joksut ja muut artist
Olet varmaan oikeassa, mutta ei tarvitse olla noin ilkeä. Oikeasti. Et sinä minua tunne, ettekä te kaikki yläpeukuttajansa. 🥲
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, kyllähän siinä lopussa kuuluu be sexual/bisexual :DDDD tää on kyllä pakosta tarkoituksellinen sanaleikki jonka ovat keksineet tähän:D go kärtsä!
Kuuluu lopussa ja kertsin ja c-osan välissä :)
Joo, just ennen sitä c-osaa/kolmatta säkeistöä/"huutoa" tulee be sexual/ bisexual ihan selkeästi ja kovalla (siis just ennen kun tulee ne hemanit ja daddy ja isompi kuin danny) ja toisen kerran aivan lopussa vaimeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/podcastit/1-4353828?t=jaksot
26:15 tms kohdasta alkaa!
Nyt on kuunneltavissa!
Joo, ei ole ainakaan mun kahvikuppini tämä. Huonompi kun odotin, ts. sellainen kun odotin, mutta noi tän päivän hehkutukset antoivat olettaa että ois oikeasti kiinnostava. Kiinnostaa kuin kilo seksiä väärän ihmisen seurassa. Mutta ei siinä, toivottavasti biisi kuitenkin menestyy.
Tää kommentti on nyt vähän samanlainen kuin jos alkaisin selittämään, että kävin vessassa ja housuihin tuli verinen läikkä. Ikävä homma, mutta miksi kaikkien pitää se kuulla? Kun nyt kuitenkin ollaan shippipalstalla, niin vähintään voisi kuvitella, että voisi jotenkin analysoida, miksi biisi ei kolahda, mutta tuollainen julistus, että juuri mulle toi biisi ei sovi ja olipas pettymys, on oikeasti pelkkää an
Häh? No jotenkin mä ajattelin, että toi ois aika obvious, miksi biisi ei kolahda. Mutta siis lähinnä siksi, että en löytänyt tuosta itseäni kiinnostavaa säveltä, rytmiä enkä taustoja. Tosi geneeriseltä renkutukselta musiikillisesti kuulostaa mielestäni, enkä ajatellut, että biisiäö pitäisi analysoida sen toteamiseksi. Sanat ansaitsevat mielestäni K:n uraan peilaten tulla sanotuiksi, sitä suurempi kuin -kohtaa lukuunottamatta. Ja siis tällä tarkoitan sitä, että näin riisutaan nettitrolleilta aseita käsistä, kun tehdään itse biisi seksin myynnistä, kun myydään seksiä.
Biisin paras kohta: B sexual. I know Kärppy sama!
Vierailija kirjoitti:
Hei, shippaajat! Mikä se teidän teoria on näiden kahden seksuaalisuudesta. En tunne tätä Bojania. Onko hän siis julkisesti homo ja K kaapissa?
No hei! Kiva kun olet täällä! Tervetuloa tänne nautojen tavernaan!
Kuule se on semmonen juttu että Kärtsä on bojanseksuaali, ja Boitsu on k-seksuaali. Että näin. Hyvää päivänjatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, miksi piti tuoda tänne vertauksia HHH:on ja puhua jostain aggressiivisesta räpistä, mulla tuli olettamus että tää biisi ois ollut pitkästä aikaa taas K:n hevimpää soundia. :'(
Mutta kai niitä löytyy edes yksi levyltä. Kovemmat biisit on kai tosi paljon vaikeampi saada radiosoittoon niin ei ehkä haluta riskeerata niitä sinkkujulkaisuina.
Mun mielestä tää nimenomaan menee siihen "hevimpään" osioon. Täyttä tykitystä alusta loppuun.
Noh, meillä on varmaan eri näkemys siitä mikä on heviä soundia.
Tää tulee toimimaan livenä TODELLA hyvin!
Onpa täällä pahantahtoista porukkaa liikkeellä.
Hei tyypit! Ymmärsinkö oikein että tumpussa oli kuultu se, että mitä v*ttua? Uusimmat Käärijä tagin alla, vai oliko se jokin toinen kohta biisistä? Parikin postausta tästä on siel.
Eli Kärppä tuli ulos kaapista bojanseksuaalina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, meillä on varmaan eri näkemys siitä mikä on heviä soundia.
Niin no hevarihan hän ei ole, vaan räppäri. Jos oikeasti heviä haluaa kuunnella, kannattaa ehkä valita toinen artisti.
Mun mielestä on Kärtsä joka sanoo tuon.