Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
25101/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/podcastit/1-4353828?t=jaksot

26:15 tms kohdasta alkaa!

Nyt on kuunneltavissa!

Höh... ei yltänyt yhtään HHH:n tai Ruoskan tasolle mulla. Toi oli enimmäkseen vaan tosi geneeristä poppisoundia. :(  Mutta ehkä tää on radioon sopivampi biisi.

Vierailija
25102/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nerokkaat sanat 🤩 ja tuo raivo 💚

Bisexual/be sexual :P

No ei tarkoita B seksuaalia.🙂

Mainittiinko Be sexual biisissä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25103/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän köykäiseltä tuo kappale vaikuttaa, mutta onhan se menevä ja jää päähän.

Köykänen on housuissas ja omat yläpeukut

Vierailija
25104/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen on täti teidän mielestä? 

35 ja ylöspäin

Ei kai se itse tätien mielestä vielä 35 olekaan 😂 Kyllä Kärtsyn keikoilla aikas paljon tätejä näkyy 😂😂😂

Tarkoittaako K nyt, että tätejä ei kaivata keikoilla😠

Just sitähän se tarkoittaa. Et yököttää tädit jotka himoitsee sitä. 

Minä varmaan saan mennä, vaikka olen täti, koska en himoitse sitä. 

Vierailija
25105/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän keikoilla on kaikenikäisiä. Vauvasta vaariin, näin kärjistettynä. Olihan se Lord of the Lostin tyyppikin siellä lapsensa kanssa. Eurokiertueella Kärtsä on ottanu lavalle pari kertaa jonkun - ainakin toisella kerralla oli joku nuori (?) tai lapsi. Ja toisella kertaa se nuori tanskalaisfani joka on pukeutunut Häärijäksi. Ja sitten on vanhempia faneja, joita mm siinä Kääryle-faniryhmässä on, tosin siinäkin porukassa on nuorempia myös. Ja kaikkea siltä väliltä!

Siinä mielessä hassua, että alkaa kuittailemaan täti-ihmisille. Lapsifanien lisäksi haluaa karkottaa näköjään myös vähän vanhemmat naisfanit.

Eipä sitten näköjään tämän tädin tarvitse enää mennä K n keikoille. 

Oikea päätös, jos olet käynyt keikoilla vain puumaillaksesi ja Kärtsyä vokotellaksesi.

Vierailija
25106/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän keikoilla on kaikenikäisiä. Vauvasta vaariin, näin kärjistettynä. Olihan se Lord of the Lostin tyyppikin siellä lapsensa kanssa. Eurokiertueella Kärtsä on ottanu lavalle pari kertaa jonkun - ainakin toisella kerralla oli joku nuori (?) tai lapsi. Ja toisella kertaa se nuori tanskalaisfani joka on pukeutunut Häärijäksi. Ja sitten on vanhempia faneja, joita mm siinä Kääryle-faniryhmässä on, tosin siinäkin porukassa on nuorempia myös. Ja kaikkea siltä väliltä!

Siinä mielessä hassua, että alkaa kuittailemaan täti-ihmisille. Lapsifanien lisäksi haluaa karkottaa näköjään myös vähän vanhemmat naisfanit.

Jätä myös Joksut ja muut artistien keikat käymättä. Ikävä kertoa sinulle, mutta ei nekään halua seurustella tai mitään intiimiä sinun kanssa. Sori. 🤷😄

Vierailija
25107/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei

Vierailija
25108/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Ani.. Mä niin tykkään Anista. Harmi että sai tollasia kommentteja. 

Joo. se oli vielä Suomipopilla "poppaako"-osiossa jos muistan oikein. Muistan että omasta mielestäni kuulosti oikein kivalta biisiltä eikä yhtään huonompi kuin moni muu Suomipopilla jatkuvasti soiva "geneerinen" poppibiisi (köh Satama), niin olin ihan varma että se saisi vähintään yhtä paljon positiivisia viestejä kuin mitä K:n uudet julkaisut yleensä saa. Mutta heti kun kuuli juontajan sanovat semmoisella tietyllä äänenpainolla että "jaa, tässä onkin vähän jakaantuneita mielipiteitä.." niin tiesi millaisia reaktioita oli tullut.

Mutta Anilla on onneksi ollut kai jo pari isompaa hittiä tänä vuonna. :) En seuraa niin tarkkaan niin en tiedä onko jopa enemmän.

Mikä ihmeen Ani?

Kevään radolistaykkönen, Spottarissa myös oli. Kuunteletko yhtään radiota?

Vierailija
25109/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Siinä aivan lopussa!

Vierailija
25110/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän köykäiseltä tuo kappale vaikuttaa, mutta onhan se menevä ja jää päähän.

Köykänen on housuissas ja omat yläpeukut

Toi on aina yhtä hauska 😘

Vierailija
25111/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin naurattaa tämä kun trollit on nyt niiiiin loukkaantuneita tätien puolesta 😂 

Vierailija
25112/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Siinä aivan lopussa!

Mainittiinko oikeesti?! Voiko joku nauta vahvistaa?

Vierailija
25113/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kansan krapula on nerokas laini. Jos katsoo mitä tahansa Kärtsää koskevaa juttua mediassa ne kommenttipalstat ja varsinkin somekommentit juttujen yhteydessä on aivan hirveitä juttuja täynnä. Ensin Kta ylistettiin viisumenestyksen myötä, ja varsinkin se kevät elettiin yhteisessä huumassa. Mutta kuten aina, suomalainen kateus tai vastaava ärsytys nousee pintaan. ja sankarit halutaan repiä jalustalta ja  palasiksi mitä pienimmistä syistä. Humalan jälkeen tulee krapula. Ei tajuta, että kyse on ihmisestä ja artistista, joka tekee omaa juttuaan eikä välttämättä ole sellainen kuoropoika kuin suuri yleisö on olettanut.

Minä kuulin "koko perheen käärijästä koko perheen krapula".

Vierailija
25114/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kuunneltavissa!

Höh... ei yltänyt yhtään HHH:n tai Ruoskan tasolle mulla. Toi oli enimmäkseen vaan tosi geneeristä poppisoundia. :(  Mutta ehkä tää on radioon sopivampi biisi.

Ei oo kyllä geneeristä poppisoundia. Poppisoundi toki mutta ei kuitenkaan tyypillistä eikä tavanomaista. 

Pidin sanoista, pidin K:n räppäyksestä, pidin kertsin bängerimäisyydestä ja siitä c-osan "huutamisesta". Ainoa mistä annan vähän pyyhkeitä on se, että kertsistä kuulee tosi hyvin kotkotin soundin eli olisko se sitten sitä rumpubassoa, joka taitaa olla K:n tyyliä nykyään. Hiukan menee samantyylisiksi nyt nämä biisit kertsin osalta mutta ei vielä häiritse. Kunhan vain huomioin ja vähän toivon, että jatkossa kiinnittäisivät huomoiota siihen. 

Vierailija
25115/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea päätös, jos olet käynyt

K ei vetoa minuun yhtään siinä mielessä, joten olen syytön enkä siis puuma.

Vierailija
25116/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin naurattaa tämä kun trollit on nyt niiiiin loukkaantuneita tätien puolesta 😂 

Älä. Samoin kuin kirjoitta(vat) noita pettyneitä biisiarvosteluja. 😁

Vierailija
25117/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, miksi piti tuoda tänne vertauksia HHH:on ja puhua jostain aggressiivisesta räpistä, mulla tuli olettamus että tää biisi ois ollut pitkästä aikaa taas K:n hevimpää soundia. :'(

Mutta kai niitä löytyy edes yksi levyltä. Kovemmat biisit on kai tosi paljon vaikeampi saada radiosoittoon niin ei ehkä haluta riskeerata niitä sinkkujulkaisuina.

Vierailija
25118/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mainittu "be sexual" (?) biisissä, aivan lopussa. 

Mun mielestä ainakin selvästi joku sanoo noin. En tiedä onko Kärtsä ite.

Vierailija
25119/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kuunneltavissa!

Minulle tää iski paremmin.Varsinkin Hhh oon kyllästynyt.

Vierailija
25120/31974 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, kyllähän siinä lopussa kuuluu be sexual/bisexual :DDDD tää on kyllä pakosta tarkoituksellinen sanaleikki jonka ovat keksineet tähän:D go kärtsä!

Ketju on lukittu.